Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

«Εδώ παπάς, εκεί παπάς», και το… «ΣΟΦΟ» φιδάκι «ο Διαμαντής»! [Σύγχυση, και άγνοια του Ευαγγελίου, από ετεροδόξους (Ευαγγελικούς;), σε σημερινή συζήτηση, σε ανάρτηση του φίλου μου -και διαδικτυακού ιεροκήρυκα (Πεντηκοστιανού), κ. Αλέξανδρου Παππά, στη σελίδα του στο facebook.]

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Αλεξανδρος παππας
18 ώρες πριν

Καλησπέρα αδέλφια και φίλοι μου , δόξα στον Κύριο μας Ιησού Χριστό!!! [...]
ΣΧΟΛΙΑ:
Litsa Fotiou 

Καλισπερα αδερφε Αλεξανντρε 
ζουμε σε καιροι πολλοι δυσκολοι [...]
Ο Κυριος μας ειπε να ειστε σοφοι ως τα φιδια και αγνοι ως τα περιστερια, 
εμεις εχουμε το νου του Ιησου Χριστου [...]
Panagiotis Michalopoulos 

"σοφοι ως τα φιδια"; 
Δηλαδή;
Αλεξανδρος παππας 

Παναγιώτη κατάλαβα τι ήθελε να πει αδελφή μου Λιτσα "ήσυχοι", 
δεν χρειάζεται να περιμένουμε στην γωνία, 
και εγώ καμία φορά μπερδευωμαι ... 
το ίδιο πιστεύω και εσυ.😊
Βασω Μπατ 

Καλό είναι αγαπητή μου Λίτσα να αναφέρουμε που το γράφει αυτό στην αγία γραφή για να μπορούμε να το διαβάσουμε κι εμείς 😊 ❤
Νικος Μουρατιδης 

Και εγώ δεν θυμάμαι ακριβώς που το γράφει, 
αλλά νομίζω ότι γράφει, φρόνιμοι όπως οι όφις. 
Το ίδιο πιστεύω ότι ήθελε να πει και η αδερφή Litsa.
Fournatzis Panagiotis 

Τα φίδια κινούνται πάντα αργά και προσεκτικά.
https://www.facebook.com/alexandros703/posts/707390856067560
NEA ΣΧΟΛΙΑ:
Γιώργος Ρόκκας 
Ματθ. 10:16 
Ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω ὑμᾶς ὡς πρόβατα ἐν μέσῳ λύκων· γίνεσθε οὖν ΦΡΟΝΙΜΟΙ ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί.
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΝΙΜΑ ΤΑ ΦΙΔΙΑ;
Γιώργος Ρόκκας 

Ως πρόβατα ΕΝ ΜΕΣΩ ΛΥΚΩΝ..περιμένουν την.. κατάλληλη στιγμή
Panagiotis Michalopoulos 

ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΔΙΑ;
Γιώργος Ρόκκας 

.περιμένουν την.. κατάλληλη στιγμή
Panagiotis Michalopoulos

"γίνεσθε οὖν ΦΡΟΝΙΜΟΙ ὡς οἱ ὄφεις" ΔΗΛΑΔΗ;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1097922350270443&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: