Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Καλημέρα, καλή Κυριακή… (Και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου -στο ιστολόγιο μου -το «χαίρετε», είναι…)

1801-1806. 
Οι καταρράκτες του Ιλισσού. 
Edward Dodwell

Καλημέρα, καλή Κυριακή… 
(Και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου -στο ιστολόγιο μου -το «χαίρετε», είναι…)

Έτσι, ευλογούσε ο Χριστός;


Αυτό το πράμα, βρέθηκε στην Τήνο, το 1823. Ξέρετε τι παριστάνει;


KYRIA-ELENH: (ΞΑΝΘΟΥ 66, ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΘΗΝΑ. ΑΠΟ 1987, ΕΩΣ 2010): ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ...


ΣΗΜΕΡΑ: ΕΝΑ ΜΙΝΙ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ...


ΕΛΕΝΗ ΣΑΝΤΟΥ (ΤΟ ΤΕΡΑΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗ ΦΟΤΟ)


Προσοχή, ...χρώματα!.. (ΦΡΕΣΚΟ)


Χριστός Ανέστη! Καλημέρα… Κοπιάστε! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου -στο blog μου το «xairete», ήταν…)

2 σχόλια:

labitochromis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
labitochromis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.