Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Και βέβαια η Αγία Γραφή που λέει ότι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα, δεν μας λέει πώς αυξηθήκαμε και πληθυνθήκαμε από αυτούς τους δυο. Δεν μας λέει πού βρήκε γυναίκα ο Κάιν και την παντρεύτηκε μετά την αδελφοκτονία, κλπ, κλπ.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Ι.Ν. Αγίας Τριάδος Βύρωνος 
κοινοποίησε (45 λεπτά πριν) 
ένα άρθρο του Ἀρχιμ. Δανιήλ Γ. Ἀεράκη, ἱεροκήρυκος
Τό ποῦ στηρίζεται τό σχολεῖο καί γενικά ἡ Παιδεία στήν Ἑλλάδα τό καθορίζει τό Ἑλληνικό Σύνταγμα (ἄρθρο 16, παράγρ. 2) καί δέν τό καθορίζει μία ἀθεϊστική «πίστις» σέ μιά ξεπερασμένη ἐπιστημονικά «θεωρία», ἐπειδή συμβαίνει νά τήν πιστεύη ὁ κ. Φίλης.

http://www.agiatriadavyrona.gr/component/content/article.html?id=1005&Itemid=212
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

O ιεροκήρυκας Ἀρχιμ. Δανιήλ Γ. Ἀεράκης, σε αθέλητη (λόγω ηλικίας) ή σε ηθελημένη (παπαδίστικη προπαγάνδα) σύγχυση...
Γράφει αρχικά:
Στήν ἐκπομπή «Καλημέρα Ἑλλάδα» τοῦ δημοσιογράφου κ. Γ. Παπαδάκη ὁ ὐπουργός Παιδείας κ. Ν. Φίλης εἶπε στίς 11.5.2016 μεταξύ ἄλλων: «Δέν μποροῦν νά μπαίνουν στά σχολεῖα ἱερωμένοι, πού θά ἀμφισβητοῦν χωρίς ἀντίλογο τή θεωρία τοῦ Δαρβίνου γιά τήν ἐξέλιξη. Ἐκεῖ στηρίζεται τό σχολεῖο. Δέν θά μπαίνει ἕνας ἱερωμένος νά λέει ἄλλα πράγματα».
Μετά, λέει:
Ὁ κ. Φίλης μπορεῖ νά κρατήση τήν τιμητική γι’ αὐτόν καταγωγή του ἀπό τόν... πίθηκο, ἀλλ’ ὀφείλει νά παραδώση τή θέσι τοῦ ὑπουργοῦ Παιδείας. Δέν έχει τό δικαίωμα νά ὑποβιβάζη τήν Παιδεία στό επίπεδο ἑνός... ζώου, τό ὁποίο φυσικά οὔτε ελευθερία οὔτε συνείδησι διαθέτει.
Σχολιάζω:
1. Η θεωρία του Δαρβίνου για την εξέλιξη, δεν λέει ακριβώς ότι καταγόμαστε από τον πίθηκο, αλλά υποθέτει ότι μπορεί να έχουμε έναν κοινό πρόγονο.
2. Και βέβαια η Αγία Γραφή που λέει ότι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα, δεν μας λέει πώς αυξηθήκαμε και πληθυνθήκαμε από αυτούς τους δυο. 

Δεν μας λέει πού βρήκε γυναίκα ο Κάιν και την παντρεύτηκε μετά την αδελφοκτονία, κλπ, κλπ.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=633216913508016&id=100004591388979
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Apostolos Kazantzis 
Καλησπερα φιλε παναγιωτη!!! 
το βιβλιο της γενεσης αναφερει οτι τοτε ο θεος επετρεψε το γαμο με συγγενεις για να πληθηνθουν οι ανθρωποι!!ο καιν πηρε μια απο τις αδελφες του για γυναικα του! 
τοτε οι ανθρωποι ηταν κοντα στην τελειοτητα και και δεν υπηρχαν αυτες οι επιπλοκες που υπαρχουν σημερα!! 
θεωρω οτι αν διαβαζουμε χωρις προκαταλιψη για οσα λεει η Αγια Γραφη τοτε μπορουμε να βγαζουμε σωστα συμπερασματα!!!
απλα θελει πιο επισταμενη μελετη και να βλεπουμε το ολο πλαισιο!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Καλησπέρα σας!
Πού λέει ότι οι συγγενείς (π.χ. μάνα και γιος, ή αδέλφια μεταξύ τους) παντρεύονταν, σύμφωνα με το νόμο;
Εγώ, ξέρω μόνο εκείνο το νόμο, που αγνόησε ένας Αυνάν, και τιμωρήθηκε με θάνατο από λιθοβολισμό (με εντολή του θεού) διότι δεν ήθελε να κάνει παιδιά με μακρινή συγγενή του, και… έχυνε το σπέρμα του έξω (διακεκομμένη συνουσία), σαν προφυλακτικό αντισύλληψης εκείνης της εποχής!
Πέρα όπως από αυτά…
1. Εδώ, έχουμε τους λεγόμενους προπάτορες μας, τους γεννήτορες, τον Αδάμ και την Εύα, να έχουν εντολή να κατακυριεύσουν την Γη από τα παιδιά τους, ενώ όπως ξέρουμε στον Παράδεισο που ήταν, απαγορευόταν το σεξ! Πώς θα πολλαπλασιάζονταν; Από κάποιον άλλον κρίνο, εκεί μέσα;
2. Και ενώ κάνουν εκείνη την αμαρτία με τον απαγορευμένο καρπό, χάνουν την αθανασία και βρίσκονται εκτός παραδείσου, έρχεται και η κατάρα του θεού στο να γεννάνε με πόνο οι γυναίκες τα παιδιά τους! 

Και ακολουθούν δυο παιδιά, που το ένα (ο Κάιν) σκότωσε (για θρησκευτικούς λόγους) το άλλο (τον Άβελ).
Ήταν λοιπόν τέσσερεις, και έμειναν τρεις: οι γονείς, και ο Κάιν.
Ο οποίος Κάιν, δεν έκανε οικογένεια γκαστρώνοντας την μητέρα του (αδελφή δεν είχε), αλλά –όπως μας λέει η Γραφή, έφυγε μετά το φονικό και πήγε σε μια άλλη περιοχή όπου και παντρεύτηκε!
3. Δεν τα βλέπετε περίεργα όλα αυτά;
Δηλαδή τι; Το να καταγόμαστε από τον Κάιν (τόσο κοντά χρονολογικά), είναι πιο λογικό για τους παπάδες, παρά το να είναι ο άνθρωπος προϊόν εξέλιξης (εκατομμυρίων ετών), όπως αποδεικνύει η επιστήμη, η αρχαιολογία, τα παλαιοντολογικά ευρήματα, κλπ;
Τι λέτε;

Apostolos Kazantzis 
Ο θεος δεν απαγορευε το σεξ!!!
αυτα ειναι ψεματα παρακαλω τα εβγαλαν ολα αθτα οι 318 πατερες στη συνοδο της νικαιας!!!!!! 
Και φυσικα πισω απο αυτους κρυβεται καποιος αλλος ενα πνευματικο πλασμα!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

1. Οι πατέρες έγραψαν την Αγία Γραφή;
Οι πατέρες είπαν για τον Αδάμ και την Εύα;
Οι πατέρες υποστήριξαν ότι δεν πηδούσε ο Αδάμ την Εύα στον παράδεισο;
2. Και αν ναι, τότε εσείς ποια άλλη Βίβλο (πιο σωστή –μη διαβολική) έχετε υπόψη σας;

Apostolos Kazantzis 
Την αγια γραφη την εγραψαν ανθρωποι με την κατευθινση του θεου μεσω του αγιου πνευματος!!! 
Panagiotis Michalopoulos
Συμφωνούμε!
Τι λέει λοιπόν η Γραφή, για το σεξ μέσα στον παράδεισο;
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1095443927184952

Άσχετο μεν, αλλά καλό κι αυτό:
Από πού κατάγεται ο Ιερώνυμος;

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το τί αποδεικνύει η επιστήμη είναι σχετικό. Λογικά, η επιστήμη "στο τέλος" θα αποδείξει τα αυτονόητα -και μέχρι τότε θα έχει δεινοπαθήσει το σύμπαν από τις εφευρέσεις μας-.

Όλοι οι οργανισμοί αποτελούμαστε πάνω-κάτω από τα ίδια στοιχεία, παρόμοια σύμπλοκα και μας κατοικούν παρόμοιοι μικροοργανισμοί. Διεπόμαστε από παρόμοιες φυσικές αρχές που εκφράζονται διαφορετικά αναλόγως της κατεργασίας που ακολουθήθηκε στο πρωτότυπο κάθε είδους. Γι'αυτό και όλα τα σώματα, όταν "χάνουν" τη ζωή τους συμπεριφέρονται -αποσυναρμολογούνται- με παρόμοιο τρόπο και παύει να υπάρχει αυτός ο "συντονισμός".

Δεν είναι -το σώμα μου- περισσότερο συγγενικό με του πίθηκου από ό,τι είναι με οποιουδήποτε ζώο. Ή, μπορεί και να είναι από εξελικτικής και όχι δαρβινικής σκοπιάς. Άλλωστε από τα νερά ξεκίνησε η κατασκευή -μακροσκοπικών;- σωμάτων, οπότε η ολοκλήρωση της δουλειάς έγινε με τελευταίο "προϊόν" τον άνθρωπο. Βασισμένο στους ίδιους φυσικοχημικούς/μαθηματικούς και μηχανικούς περιορισμούς που γνωρίζουμε και ακόμα ανακαλύπτουμε μέσω της επιστήμης. Αυτοί οι περιορισμοί ίσως ξεπερνιούνται βέβαια σε κάποιο -δημιουργικό- επίπεδο.


Αντίστοιχα με την επιστήμη προσπαθούμε να συντονίσουμε την ύλη με τη δική μας προαίρεση. Για παράδειγμα στην κατασκευή τρανζίστορ -και κατ'επέκταση στη συνέχεια μίας τεχνητής νοημοσύνης που "μαθαίνει μόνη της"-, χρησιμοποιούμε ένα σωρό διαδικασίες και υλικά διατεταγμένα με τέτοιο τρόπο, που τροφοδοτώντας τα για ένα διάστημα με ενέργεια ή πληροφορία, "ζούνε" για να μας υπηρετούν και να εξελίσσονται.

Όσον αφορά την οικογένεια Αδάμ-Εύας κτλ και η άλλη εκδοχή που έχετε γράψει παλιότερα, μου φαίνεται περίπλοκη. Δηλαδή υπήρχαν κάποτε κάποια πρωτότυπα φτιαγμένα και αφημένα στη "μοίρα" τους, άλλα κάποια στιγμή 2 από αυτά βιώσαν τον παράδεισο και τον ξανάχασαν και επέστρεψαν στον κόσμο; Βέβαια, αυτό μοιάζει με τη ζωή ενός χριστιανού σε μετάνοια -παράδεισο- και αμετανοησία ε;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν γνωρίζω με ποιον κύριο ή με ποια κυρία -του πιο πάνω σχολίου, έχω την τιμή να συνομιλώ.
Σχετικά όμως με την τελευταία παράγραφο του σχολίου αυτού, έχω να πω ότι σύμφωνα με αυτά που μας έχει περιγράψει και ο κύριος Καρδάσης, ο εκλεκτός συνεργάτης μας…
Ο Αδάμ του παράδεισου, δεν ήταν ο πρώτος άνθρωπος στη γη. Ήταν (αν θυμάμαι καλά τη θεωρία του φίλου μου, την στηριγμένη στην αγία γραφή) ο πρώτος άνθρωπος που θεώθηκε! Ο πρώτος που μπήκε με τη θέληση του στον παράδεισο.
Έτσι, όταν βγήκε από αυτόν, μετά τη γνωστή πτώση του, δεν ήταν δύσκολο στον Κάιν να πάει κάπου πιο μακριά από το σπίτι του, από τους γονείς του (διωγμένος από το στίγμα του αδελφοκτόνου) και να βρει άλλους ανθρώπους, να βρει εκεί γυναίκα, και να αυγατίσει, να κάνει δικό του χωριό και πόλη με τη δική του οικογένεια.
Έτσι λοιπόν, φαίνεται ότι ο Χριστός δεν κήρυξε στον Άδη αρχίζοντας από τον Αδάμ και την Εύα και μετά, αλλά και για όλη την ανθρωπότητα, την προϋπάρχουσα των λεγόμενων πρωτόπλαστων.
Όλα αυτά βέβαια είναι θεολογούμενα, και δέχονται κάθε συζήτηση.

Σταύρος είπε...

Ευγενέστατος, αλλά δεν είναι τιμή σας (+ ότι φοβούμαι τους Δαναούς και "δώρα" φέροντες :P ). Δική μου, μιας και έχετε ιδιότητα κατηχητή.

Ενδιαφέρουσα θεωρία, ότ δηλαδή το 5508 (;) π.Χ. έκανε θεάρεστη χρήση της ελεύθερης βούλησής του ο 1ος άνθρωπος.

Δύο σχόλια -σχετικά-
"Αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψης" (Αντισθένης, φιλόσοφος)
Αδάμ δεν ήταν κύριο όνομα, λέγεται, αλλά αμετάφραστη/εξελληνισμένη η εβραϊκή λέξη που σημαίνει ο χωμάτινος-ο ανθρωπος (αυτός, που οι Έλληνες έλεγαν ότι κοιτά ψηλά και που ένα off-the-record για τον αναστημένο Λάζαρο τον θέλει να χαμογέλασε βλέποντας κάποιος να κλέβει στάμνα, όταν δηλαδή "το ένα χώμα έκλεβε το άλλο").
και Εύα, αντίστοιχα προέρχεται από την εβραϊκή λέξη που σημαίνει μαμά όσων ζούνε.
Ή τουλάχιστον, έτσι φαίνεται και παρόμοια ισχυρίζονται και δωδεκαθεϊστές, με κίνητρα διαστροφής όμως και όχι διερεύνησης της αλήθειας.

είναι επίσης γνωστό το:
"Αρχή σοφίας φόβος Κυρίου" (Δαβίδ, προφήτης)
και "ἡ γὰρ σοφία τοῦ κόσμου τούτου μωρία παρὰ τῷ Θεῷ ἐστι" (Παύλος, απόστολος)
και η βασιλεία εντός ημών εστί. Ο Θεός, ο δημιουργος, καλύπτει και υπερκερνά την ανθρώπινη κι αγγελική γνώση και λογική, de facto. Η επιστήμη θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματική και εξελικτική ένθεη (προς το πρόν, βρίσκεται στο στάδιο μίμησης της φύσης για την τεχνολογική "πρόοδο"). Αν ζητούσε δηλαδή. Υπάρχουν προτυπώσεις Του σε όλα, είναι αδύνατον να μην υπάρχει η σφραγίδα Του, ζουμε σε έναν κόσμο με τους κανόνες που επέβαλε και τις δυνατότητες που προσέφερε.

ΥΓ δεν μπορώ παρά να προβληματίζομαι βλέποντας τί παθαίνουν όσοι θεωρούν (;) ότι βρίσκονται κοντά Του. Ο πεπτωκότας διάβολος, οι κατά τη θεωρία σας θεούμενοι και όχι πρωτόπλαστοι "Αδάμ-Εύα", ο περιούσιος αρχαίος Ισραήλ, ο περιούσιος νέος Ισραήλ κτλ, ο οποιοσδήποτε. Την ίδια στιγμή που θεωρείς ότι "ξεχωρίζεις", την ίδια στιγμή έχεις αφήσει τον οίκο Του. Οπότε απλά, τα αφήνεις όλα στα "χερια Του" για να γίνει το θέλημά Του.-δεν το λέω μοιρολατρικά, οι δούλοι του Θεού το θέλημά Του εκπληρώνουν-

ΥΓ 2. Όσον αφορά το σεξ που είδα κάπου να σχολιάζεται ότι απαγορευόταν, θέλω να γράψω το εξής. Το σεξ, δεν απαγορεύεται, και εξηγώ τί σκέφτομαι. Στη δημιουργία ακόμα, μετά την κατασκευή του ζεύγους αναφέρει ντόμπρα "έσονται εις σάρκα μία". Ο θεός έπλασε τα γεννητικά συστήματα και Εκείνος καθόρισε την απόλαυση του έρωτα, τον πόνο του τοκετού και την απόλαυση της ζωής, ως ένα μέσο Του. "Απαγόρευσε" τη διαστροφή που διαδίδεται σήμερα. Μία απαγόρευση με την έννοια ότι η διαστροφή, ως παρέκκλιση από τις προδιαγραφές, δημιουργεί στραβές κατασκευές. Αν χτίσει κανείς σπίτι -λέμε αν δεν υπηρχε ενφια- μονο με τοιχους, θα εγκλωβιστεί μέσα. Αν πετάξω ψηλά το στιλό, θα πέσει. Ο "καλός χριστιανός", δηλαδή, ίσως είναι μεταξύ άλλων αυτός που ξέρει-έχει μάθει να χρησιμοποιεί σωστά τα δεδομένα. Αντίστοιχα, αν διαστρέφεις το σώμα και αντί να προσεγγίζεις το Θεό προσεγγίζεις το διάβολο, δεν καταστρέφεις απλά τη ψυχή σου, αλλά και το σώμα σου. Αν χτίζεις πολύ στραβά, συνηθίζεις.

Γι'αυτό δεν μπορώ να συμφωνησω ότι "απαγορευόταν" αλλά θεωρώ αυτονόητο ότι δε χρειαζόταν και ούτε θα χρειαστεί.
Όταν αισθάνεσαι πληρότητα, απόλαυση, αιωνιότητα, έρωτα, θεϊκά, όλα τα άλλα μέσα για να αποκτήσεις αυτά είναι πια παρωχημένα και άχρηστα -ο σκοπός έχει εκπληρωθεί-. Το ταξί το παίρνεις μαζί σου όταν έχεις φτάσει στον προορισμό σου;



P. MICHALOPOULOS είπε...

Σεξ και παράδεισος, δεν πάνε μαζί! Εκτός κι αν είναι ο σούπερ παράδεισος, αυτός της Μυκόνου!
Στον παράδεισο του Αδάμ και στον μελλοντικό παράδεισο, δεν υπάρχει σεξ. Δεν χρειάζεται να είναι «απαγορευμένο», αλλά δεν είναι συμβατό με έναν θεωμένο άνθρωπο.
Δεν ξέρω αν η κατάσταση είναι διαφορετική στην κόλαση. Αν δηλαδή μαζί με τα καζάνια οι διάβολοι, έχουν και έναν άλλον τρόπο βασανισμού των αμαρτωλών… Αυτόν δηλαδή του κανονικού ή του παρά φύσην βιασμού!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Το «Και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν», σημαίνει ότι «το έκαναν», μέσα στον παράδεισο; Μάλλον όχι, διότι τότε θα είχαμε και παιδοποιία.
Διαβάζω:
«ο βαθύτερος σκοπός του γάμου είναι η δια της ενώσεως ανδρός και γυναικός ολοκλήρωσης του ανθρωπίνου όντος, η δια της ασκήσεως των αρετών ηθική τελειοποίησης ανδρός και γυναικός» (Φλωρίνης, Αυγουστίνος Καντιώτης)
Διαβάζω:
«η βοήθεια, δι’ ην εδόθη τω Αδάμ η σύζυγος, δεν αναφέρεται απλώς εις υπηρεσίας τινάς σωματικάς» (Παναγιώτης Τρεμπέλας)
Διαβάζω:
«η γυναίκα είναι «βοηθός» του ανδρός με μια έννοια σωτηριολογική» (σύγχρονος ακαδημαϊκός θεολόγος)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Διαβάζω:
«Ενδιαφέρουσα θεωρία, ότ δηλαδή το 5508 (;) π.Χ. έκανε θεάρεστη χρήση της ελεύθερης βούλησής του ο 1ος άνθρωπος.»
Σχολιάζω:
Άραγε, σε ποια ακριβώς χρονολογία ήταν έτοιμος ο παράδεισος εκείνος για να δεχτεί τον πρώτο «καλό» άνθρωπο;
Ήταν έτοιμος από την αρχή της Δημιουργίας, αλλά κλειστός διότι δεν ήταν κανείς μέχρι τότε άξιος να εισέλθει; Ή ετοιμάστηκε μετά, ειδικά για τον Αδάμ;
Τέλος, τι να απέγινε άραγε μετά τον διωγμό των πρωτόπλαστων από εκεί; Έγινε αόρατος; Καταστράφηκε; Ξεράθηκαν τα δέντρα της γνώσεων και της ζωής;
Ερωτήσεις έχω, δεν έχω απαντήσεις εγώ, ένας απλός κατηχητής!

Ανώνυμος είπε...

Τα έγραψα μπερδεμένα μάλλον. Προφανώς και δεν πάνε μαζί, γιαυτό και έγραψα "δε χρειαζόταν", ότι δηλαδή δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο και δεν είναι συμβατό όπως ακριβώς γράψατε. Είναι περιττό.
Υπαινίχθηκα ότι προετοίμασε το έδαφος και το ευλόγησε για να χρησιμοποιείται το σεξ όταν χρειάζεται, ο γάμος δηλαδή σε απλά ελληνικά, όπως ορίζεται σε αυτά που γράψατε, για πολύ συγκεκριμένο λόγο με καθορισμένα πλαίσια, την παιδοποιία δηλαδή όποτε αυτή ευδοκήσει να έρχεται, και όχι μία στείρα απόλαυση ή μία αρρωστημένη εγωιστική αποχαύνωση.
δεν είναι απαραίτητη η παντρειά για τη σωτηρία αλλα ούτε και εμπόδιο (δεν ήταν και ένας που τον κάλεσε ο Χριστός αλλά αρνήθηκε με τη δικαιολογία ότι... παντρεύτηκε;)


Γι'αυτό και "γάμος" πριν το γάμο ή χωρίς γάμο είναι για την Εκκλησία κάτι μαθηματικά άτοπο προφανώς, ένας "γάμος" χωρίς γάμο, χάνεται η σωτηριώδης σημασία του και η δυναμική του και περιορίζεται σε μία βλακεία και μισή.

Από ερωτήσεις, άλλο τίποτα!

αρκούμαι σε αυτό:
«ο βαθύτερος σκοπός του γάμου είναι η δια της ενώσεως ανδρός και γυναικός ολοκλήρωσης του ανθρωπίνου όντος, η δια της ασκήσεως των αρετών ηθική τελειοποίησης ανδρός και γυναικός»







P. MICHALOPOULOS είπε...

Και ενώ κάνουν εκείνη την αμαρτία με τον απαγορευμένο καρπό, χάνουν την αθανασία και βρίσκονται εκτός παραδείσου, έρχεται και η κατάρα του θεού στο να γεννάνε με πόνο οι γυναίκες τα παιδιά τους!
Και ακολουθούν δυο παιδιά, που το ένα (ο Κάιν) σκότωσε (για θρησκευτικούς λόγους) το άλλο (τον Άβελ).
Ήταν λοιπόν τέσσερεις, και έμειναν τρεις: οι γονείς, και ο Κάιν.

Σσ είπε...

Τεχνικά δεν είναι κατάρα. Ο πόνος, που προέρχεται -δεν είμαι βιολόγος αλλά μου έχουν δωθεί βασικές γνώσεις- από τη διαστολή της μήτρας και τις ορμόνες (ωκιτοκίνη) είναι απαραίτητος -μαζί με τις συσπάσεις- για να γεννηθεί φυσιολογικά ένα μωράκι.

Η ωκιτοκίνη μάλιστα, είναι μια φυσική ορμόνη (παράγεται και συνθετικά) που: ασκεί αγχολυτική δράση -χαλαρώνει την κυοφορούσα για να αντέξει-, μειώνει την αιμοραγία και συσπά τη μήτρα, και είναι συνυπεύθυνη με την ορμόνη προλακτίνη για τη γαλουχία.

Με άλλα λόγια, είναι απαραίτητος αυτός ο πόνος για τη δημιουργία της ζωής και την ανατροφή-συντήρηση των παιδιών.

Ένας φυσικός κύκλος που ταράζεται με την πρόκληση και κυρίως την αναίτια διακοπή γαλουχίας και την επικράτηση των μπιμπερών, στην Ελλάδα.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τεχνικά λέτε, δεν είναι κατάρα αυτό που είπε ο θεός στην Εύα… Να γεννάει δηλαδή με πόνους τα παιδιά της!
Επομένως ούτε και η άλλη «ευχή», ήταν κατάρα… Αυτή δηλαδή που ο θεός έδωσε στον Αδάμ, να βγάζει με πολύ κόπο το ψωμί του!
Ήταν και τα δυο εμπειρίες, που δεν θα τις είχαν ποτέ, αν έμεναν στον παράδεισο. Εκεί, ούτε παιδιά θα γεννούσε η Εύα, ούτε και ο Αδάμ θα κουραζόταν πολύ, αφού τα έβρισκε όλα έτοιμα στον παράδεισο, τον οποίον απλά θα φρόντιζε χαλαρά – χαλαρά!
Βέβαια, εκτός παραδείσου, και οι ίδιοι και τα παιδιά τους θα πέθαιναν, και στην κόλαση θα πήγαιναν αφού θα κληρονομούσαν το λεγόμενο προπατορικό αμάρτημα!
Έτσι, μαζί με τις δυο αυτές ευχές ή κατάρες, ο θεός, τους έδωσε και μια καλή είδηση. Ότι δηλαδή, κάποιος απόγονος της Εύας θα τσακίσει το κεφάλι του φιδιού που τους έφερε σε αυτήν την κατάσταση. Ήταν το λεγόμενο πρώτο ευαγγέλιο, και αφορούσε στην έλευση του Χριστού!