Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Καλημέρα σας! Και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου -στο ιστολόγιο μου -το «χαίρετε», είναι…

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ (κατά κόσμον Ιωάννης Παρασκευόπουλος του Γεωργίου και της Κωνσταντίνας) ...και τα ουρί του παραδείσου


Εφόσον λοιπόν όλοι οι ναοί έχουν ηλεκτρικό ρεύμα… Εφόσον έχουν φως με τα ηλεκτρικά καντήλια, τα ηλεκτρικά μανουάλια, και τους ηλεκτρικούς πολυελαίους (σε διάφορες δε εκδηλώσεις, ανάβουν και οι προβολείς)… Τότε τι τους χρειάζεται να ανάβεται και κερί, εκεί στην είσοδο, μπροστά στην εικόνα, καρφωμένα στη σκάφη με την άμμο;


Σήμερα, Κυριακή του Θωμά… Γιορτάζουμε την πρωτομαγιά που είχε πέσει Πάσχα… Γιορτάζουμε και τη ημέρα της μητέρας! (ένθετο: δώρο, τρεις τυχαίες εικόνες)


Το… Τριμούρτι! (trimurti)


Η φίλη μου, «Λίνα Τσουβαλάκη» (που είναι φίλη με τη «Νεκταρία Α.»), μου είπε: «Σας παρακαλώ, να ρωτήσετε έναν ιερέα»!


Κυριακή του Θωμά. Ειρήνη Υμίν.


ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ; (Έτσι στην Εκκλησία δεν έχουμε ηθική και αξιοκρατία αλλά πουστιά, και… κωλοφαρδία!)


Καλημέρα! Χριστός Ανέστη! Καλό σαββατοκύριακο! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα, αγαπητέ ιστολόγε κε Μιχαλόπουλε.
Λίγο καθυστερημένα σας τα λέω, αλλά το μεν Γεγονός της Ανάστασης του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού ισχύει κάθε μέρα, και "τυπικά" μπορεί να υπενθυμίζεται καθημερινά για 40 μέρες μετά το Πάσχα, ουσιαστικά επί 365 μέρες το χρόνο, και πάλι "τυπκά" κάθε Κυριακή, ενώ και οι ευχές για χρόνια πολλά κι ευλογημένα είναι διαχρονικές. Για προσωπικούς λόγους μείωσα αρκετά τις επισκέψεις στο διαδίκτυο, και άρα και στο "χαίρετε". Εύχομαι να είστε ακμαίος εσείς και οι διαδικτυακοί φίλοι και αναγνώστες σας (εγώ δεν έχω ούτε facebook). Χαίρετε!

Ο "επισκέπτης".

P. MICHALOPOULOS είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα, αγαπητέ "επισκέπτη".
Χαίρετε!