Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Μπράβο ρε! Πώς το σκέφτηκε αυτό! Μόνος του, ή μετά από επιφοίτηση; Και τον έκαναν μόνο άγιο; Και νόμπελ σοφίας έπρεπε να του δώσουν! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Δρόμος της αγάπης κοινοποίησε...
9 ώρες πριν
"Η εμπιστοσύνη στον θεό είναι μια συνεχής μυστική προσευχή που φέρνει αθόρυβα τις δυνάμεις του θεού εκεί που χρειάζονται και την ώρα που χρειάζονται".
Αγιος Παισιος ο Αγιορείτης
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
Μπράβο ρε! Πώς το σκέφτηκε αυτό! Μόνος του, ή μετά από επιφοίτηση; Και τον έκαναν μόνο άγιο; Και νόμπελ σοφίας έπρεπε να του δώσουν! Χα!
Μάντυ Αλεξίου 

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ .ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΑ
Panagiotis Michalopoulos 

Γεια σου Μάντυ!
Πού την έχεις -χώρια κρυμμένη, την ψυχή σου; Πού την έχεις -χώρια κρυμμένη, και την πίστη σου; Στο ιδιαίτερο δωμάτιο σου;
Εκεί που έχεις και τον υπολογιστή σου για να επικοινωνείς μαζί μας και να δημοσιοποιείς την διαμαρτυρία σου;
Μπράβο σου! Το ίδιο κάνω και εγώ!
Καληνύχτα! 

Μάντυ Αλεξίου 
ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ.ΕΣΥ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΘΕΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.ΑΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΙΣ ΤΑ ΠΙΣΥΕΥΩ ΤΩΝ ΑΛΩΝ.ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΩ.ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΙΧΝΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν είμαι άθεος… Και ο χοντρο-μαλάκας ο Παΐσιος, δεν είναι θεός… Ούτε και οι κατουρημένες οι σαγιονάρες του είναι δόγμα της Εκκλησίας μας!
Εσύ πάλι, έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ό,τι θέλεις! Και εγώ -παράλληλα, έχω το δικαίωμα να πιστεύω –και να στο λέω κατάμουτρα, και με στοιχεία και με επιχειρήματα, ότι αυτό σου «το ό,τι», μπορεί να είναι και πολύ ηλίθιο!
Μάντυ Αλεξίου 

ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΤΙ.ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΣ ΣΥΓΧΩΡΑΜΕ.
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΤΙ; Ο ΠΑΙΣΙΟΣ; ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ; Χα!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1350192378340311&set=a.140487379310823.25585.100000486848463&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: