Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Σήμερα το μπλογκ «χαίρετε», πάει… επίσκεψη! Στη φίλη Αγγελική, για να ευχηθεί περαστικά, και να την ψυχαγωγήσει! «Χαίρετε» το λέμε, και είναι! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Angeliki Mercouri
Καλησπέρα πολυαγαπημένη μου παρέα και φίλοι... 

Είμαι εδώ στο διαμέρισμα μου, η πρώτη μου μέρα μετά από 3 μέρες διαμονή στην κλινική.
Είμαι στον καναπέ του πόνου κ θα είμαι εδώ για 1 μήνα τουλάχιστον. 

Όποταν σας παρακαλώ μην με ξεχάσετε κ μην σταματεισετε να με κάνετε να γελώ. 
Το χρειάζομαι...
Σας ευχαριστώ πολυ όλους και σας φιλώ με πολλή αγαπη...
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos

Angeliki Mercouri
Σευχαριστω Παναγιώτη μου...
Panagiotis Michalopoulos 

Ελπίζω, να σε κάνω να γελάς!
Angeliki Mercouri 
Ναι, ναι! Μου αρέσουν οι αναρτήσεις σου στο «χαίρετε»!
:-)
Panagiotis Michalopoulos

Angeliki Mercouri
Σευχαριστω πολυ Παναγιώτη μου. 
Το ζώδιο σου ειναι μήπως Λέων;
Panagiotis Michalopoulos 

Είμαι χριστιανός, και δεν πιστεύω στα ζώδια.
Πάντως, είχα γενέθλια στις 14/1, -πρωτοχρονιά με το παλαιό. 

Έκλεισα τα 72.
Νομίζω ότι το ζώδιο αυτό, λέγεται μινώταυρος, ή κάπως έτσι!
Angeliki Mercouri 

Χα, χα, χα!
Αιγόκερως...
Angeliki Mercouri 

Και εγώ είμαι χριστιανή αλλά κ πιστή στην Ορθοδοξία...
κάνω τον αγώνα μ για να κερδίσω την αιώνια ζωή με τον Κύριο μ και Θεό μου!
Angeliki Mercouri 

Εσυ εισαι παλιοημερολογιτης;
Panagiotis Michalopoulos

ΟΧΙ
Angeliki Mercouri 

Εισαι ορθόδοξος Έλληνας;
Panagiotis Michalopoulos 

Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας… Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!
http://p-michalopoulos.blogspot.gr/
Angeliki Mercouri 

Σε συγχαίρω Παναγιώτη μου κ χάρηκα που σε γνώρισα μέσα από το fb ... 
Ευτυχώς που υπάρχει η τεχνολογία...
Panagiotis Michalopoulos

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=887779828009846&set=a.423201914467642.1073741827.100003335115878&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: