Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Συζητώ, με τις καλές μου φίλες… την Stella Sakellaki και την Kalliope Papamanoli, σε ανάρτηση τής πρώτης, στην ομάδα «ο καλύτερος μου φίλος, ο Ιησούς Χριστός».

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Stella Sakellaki
18 Ιανουαρίου στις 11:38 μ.μ. · Kárpathos

Φυλαγε μας απο καθε κακο 
γιατι σε σενα εχουμε τις ελπιδες μας 
μητερα ολων μας Παναγια μας.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1676517382606339&set=gm.1035631353168636&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Ο Χριστός σαν θεός δεν έχει μητέρα! Σαν άνθρωπος δε, δεν έχει πατέρα!
Stella Sakellaki 

Καλο ξημερωμα Παναγιωτη.
Kalliope Papamanoli 

Ο Χριστός επερασε και πάλι ξαναπέρασε το ραβδί του εκτυπησε κάθε κακό εσκορπισε... Είναι η συνέχεια της προσευχής.... Ο Παναγία Δέσποινα και του Χριστού Μητέρα σε σένα παραδιδομαι τη νύκτα και τη μέρα!!!
Μας την μαθαινε η θεία μας Καλλιόπη Μαρτη όταν είμαστε παιδιά καθώς και άλλες δύο πολύ όμορφες...
Τις έχω μάθει και στα παιδιά και εγγόνια μου...
Ο Κυρά Μαγδαληνή πως κοιμάσαι μοναχή;
Όχι αφέντη μου κυρά μου δεν κοιμάμαι μοναχή.
Έχω Πέτρο έχω Παύλο έχω δώδεκα Αποστόλους τα κλειδιά στην πόρτα μου, ο σταυρός στο δωμα, το Άγιο Πνεύμα στην ψυχή μου και οΧριστος στην κεφαλή μου.
Τίποτα δεν φοβάμαι!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η... "Κυρά Μαγδαληνή" ???
Kalliope Papamanoli 

Πιστεύω ότι μάλλον εννοεί την Μαρία Μαγδαληνή......
Ειμουν τεσσάρων η πέντε ετών όταν μας έλεγαν αυτές τις προσευχές...... H Κάρπαθος ήταν Τουρκοκρατουμενη και αργότερα Ιταλοκρατουμενη. Η θεία αυτή ήταν τις προγιαγιαςμου αδελφή όταν εγώ γεννήθηκα πρέπει να ήταν 70η 75ετών προφανώς και χωρίς να έχει πάει σχολείο μια και τότε δεν υπήρχαν.......
Kalliope Papamanoli 

προς Μr. Michalopoulos.
Why then do we have learned that the Son of Panagia is her only son Jesus!!!!!!!!
"H Παναγία με τον μοναχογιο της "
Jesus Christ
There is the Father (Theos)
There is the Son (Jesus)
There is the Holly Spirit
"ΠΑΤΗΡ. ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ "
If I have misunderstood our religion please inform me other wise... Ofcourse if you believe in the GREEK ORTHODOX CHURCH!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Και βέβαια είμαι ορθόδοξος χριστιανός, αγαπητή Καλλιόπη! Μέλος, της Εκκλησίας της Ελλάδος, Κατηχητής και Αναγνώστης.
Ευχαρίστως δε, να απαντήσω στις απορίες σου.
Η Παναγία, πράγματι γέννησε ένα μόνο παιδί, τον Ιησού! Τον συνέλαβε δε με πνεύμα άγιο. Ο Χριστός, είναι η ενσάρκωση του δευτέρου προσώπου της αγίας τριάδας, του Υιού και Λόγου του θεού Πατέρα. Είναι δε, και τέλειος θεός –αφού
«εν αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της θεότητας σωματικώς»  (Κολ.β΄, 9), αλλά και τέλειος άνθρωπος που πήρε επάνω του τις αμαρτίες μας και θυσιάστηκε στον Σταυρό, όπου και πέθανε για τις αμαρτίες μας που τις έπλυνε με το πανάγιο αίμα του! 
Πέθανε, και η ψυχή του πήγε στον Άδη, από όπου και αναστήθηκε μετά από τρεις μέρες, με νέο σώμα, σώμα άφθαρτο, όπως θα είναι και το δικό μας σώμα (άφθαρτο) στην κοινή ανάσταση, εκείνη την ημέρα της κρίσης, της Δεύτερης Παρουσίας του Χριστού.
Kalliope Papamanoli 

προς Mr.Michalopoulos.
Thanks a lot for the information, eventhougth I grew up in America, I was attending the St.Demetrius Church in Jersey City and its choir and GOYA as well as the Greek school.... All these were more or less known to me, you Ofcourse explained in better Greek language then me....
https://www.facebook.com/groups/853232148075225/permalink/1035631353168636/

Δεν υπάρχουν σχόλια: