Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Panagiotis Michalopoulos: Για κάθε ενδιαφερόμενο, για κάθε ενδιαφερομένη:

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σοφία Κατωμέρη κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Εντελως παντελως σοβαρα και αστεια.
15 ώρεςπριν

Εμένα γιατί δεν μου χτυπάει το κουδούνι κάποιος ωραίος γείτονας; 
Δεν έχω ζάχαρη εγώ;

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Χα, χα, χα!
Λίζα Ράπτη
Δυστυχως η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη απο τις ταινιες και τα ονειρα! 

Ευη Μηνδρινου 
Ζάχαρη έχεις... Ωραίο γείτονα δεν εχεις....
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΓΩ, ΕΙΜΑΙ ΓΕΙΤΟΝΑΣ!!!..
13 ώρες πριν
Ευη Μηνδρινου 

Panagioti, ζάχαρη ή ινσουλίνη θες; 
χαχαχα
Panagiotis Michalopoulos 

Για κάθε ενδιαφερόμενο, για κάθε ενδιαφερομένη:
Οι ετήσιες προληπτικές γενικές εξετάσεις μου, αλλά και οι ειδικές που προβλέπονται για την ηλικία μου, δείχνουν έναν 100% υγιή άνθρωπο, με τιμές εξετάσεων νέου γερού άνθρωπου, ακόμα και τώρα που είμαι 72 ετών! Για θαύμα μιλάνε οι γιατροί! Αν έχεις το θεό μαζί σου… Χα, χα! (γέλασα τελευταίος)
Η δε σύζυγος μου, που στα 55 χρόνια μου με αποκάλεσε γέρο, και έκανε εκβιαστικά (σαν άλλη Λυσιστράτη) αντικάμαρα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, για πολλά χρόνια… Αυτή η κυρία, που πριν από 5 χρόνια με εγκατέλειψε νομίζοντας ότι μόνος μου δεν θα επιβιώσω πάνω από ένα μήνα…
Η κυρία Ελένη λοιπόν, που άρχισε τον πόλεμο εναντίον μου, όταν μπήκε στην εμμηνόπαυση («δεν είμαι πια ερωτευμένη, μαζί σου…» και άλλα τέτοια του κώλου), τιμωρήθηκε τότε από τον θεό, εισπράττοντας αμέσως καρδιά, χοληστερίνη και ζάχαρο, και άσπρισαν τα μαλλιά της, και έχασε και τα δόντια της!
Μετά από τόσα χρόνια τιμωρίας, λοιπόν…
Μου τηλεφώνησε τις προάλλες, για να μου ευχηθεί για τον καινούριο χρόνο, για τα χρόνια πολλά και για τα γενέθλια μου (μετά από εξαφάνιση 5 ετών), και μου είπε ότι το βάσανο αυτό με το ζάχαρο, την ταλαιπωρεί ακόμα, είναι κάτι που πρέπει να το ελέγχει συνέχεια και να το συντηρεί προληπτικά –θεραπευτικά. Με ρώτησε αν έχω αποκτήσει κι εγώ ζάχαρο τώρα, και τις απάντησα ότι χαίρω άκρας υγείας, και αισθάνομαι πιο νέος, ακόμα και από τότε που ήμουν σπουδαστής στη Σιβιτανίδειο.
Έτσι, αποφάσισε να φτιάξει μελομακάρονα για εμένα –που ξέρει ότι μου αρέσουν, και υποσχέθηκε ότι στην επόμενη επίσκεψη στη φίλη της που μένει δίπλα από εμένα, θα μου φέρει και μελομακάρονα –σε συσκευασία δώρου, φτιαγμένα από τα χεράκια της.
Χθες το πρωί μου τηλεφώνησε ξανά, για επιβεβαίωση, αν θα είμαι σπίτι σήμερα το πρωί (10.30 με 11.00) για να μου φέρει τα γλυκά!
Χα!
(πριν από 10 λεπτα)

Ευη Μηνδρινου 
https://www.facebook.com/sofiniko/posts/10204273018105158

Δεν υπάρχουν σχόλια: