Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Γεια σας! Είμαι ο Σνούπυ, αλλά καλύτερα να μη λέτε ονόματα! Μόλις τώρα δε, δημοσίευσα και κάτι στο facebook, στο δημόσιο προφίλ μου… Αλλά προσοχή παρακαλώ: Μη το διαβάζετε φωναχτά! Είναι… απόρρητο προσωπικό μου δεδομένο, και δεν θέλω να ακουστεί και παραπέρα, γιατί ντρέπομαι! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Παναγιώτου Κώστας
37 λεπτά πριν
ΕΘΗΚΕ ΣΕ ΙΣΧΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ FB
ΔΗΛΩΝΩ ότι η χρήση των προσωπικών μου δεδομένων και φωτογραφιών μου ανά πάσα στιγμή απαιτεί την προσωπική μου έγκριση (Σύμβαση της Βέρνης).
Αναρτήθηκε προς τη διοίκηση του FB ότι από αυτή τη στιγμή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ καθε αποκάλυψη, αντιγραφή, διανομή των προσωπικών μου δεδομένων, καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εναντίον μου με βάση είτε τον προσωπικό μου λογαριασμό στο FB είτε κάθε προσωπικό μου περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο του παρόντος προφίλ είναι κάτω από το αόρατο σήμα "PRIVATE" και δεν πρέπει να διαταραχθεί. (UCC 1 1-308-1-103 Κατάσταση Ρωμαϊκή).
ΣΧΟΛΙΑ:
John Morikanos

(UCC 1 1-308-1-103 Κατάσταση Ρωμαϊκή).. (Σύμβαση της Βέρνης)..
ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ......
...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ.....
....ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ ΦΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ.....
.....ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ
 

Panagiotis Michalopoulos 
Ποιος μπορεί να σας το εξασφαλίσει αυτό, κ. Παναγιώτου; Το να μη μπορεί κανείς να αντιγράψει στοιχεία και φωτογραφίες από το προφίλ σας εδώ, από κάτι δηλαδη που εσείς από μόνος σας το δημοσιοποιείτε; 
Και γιατί να θεωρούνται προσωπικά σας δεδομένα, όσα εσείς ο ίδιος τα βγάζετε στη φόρα;
https://www.facebook.com/panagiotoukonstantinos/posts/10207210948585515

Δεν υπάρχουν σχόλια: