Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Τρία περίεργα σύμβολα της ζώνης του λυκόφωτος: Ένα δάχτυλο, μια γέφυρα, ένα περιστέρι…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Αγιος Παντελεημων κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη...
Αγιος Δημητριος ο Μυροβλυτης.
8 ώρες πριν

https://www.facebook.com/116392758558385/photos/a.128533630677631.1073741862.116392758558385/452866391577685/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

1. Πού θα είναι ο Κύριος για να καταφύγουμε σε Αυτόν; 
Στη μέση, στη συμβολική αυτή γέφυρα; Εκεί θα μας περιμένει;
2. Και αυτός ο χίπης πάνω αριστερά, που χαιρετά –συμβολικά (;), με το κωλοδάχτυλο -σαν μητροπολίτης, τι ρόλο βαράει;
3. Άλλο δε ακατάληπτο σύμβολο -στην εικόνα αυτή της ζώνης του λυκόφωτος, έχουμε πάνω δεξιά. με ένα περιστέρι που ψάχνει να βρει κάποιον να τον κουτσουλίσει!!!..
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1684308118481707&id=100007076041173

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Dimos Dimou

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ,
ΤΟ ΝΑ ΝΑΣΑΙ ΑΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ...
ΤΟ ΝΑΣΑΙ ΟΜΩΣ ΒΛΑΣΘΗΜΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΟΜΩΣ...
ΔΗΧΝΕΙ ΑΣΕΒΕΙΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ....
ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΟΣΑ (ΣΤΡΑΒΑ) ΣΟΥ ΕΡΧΟΝΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ...
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΕ????? ΑΠΟ ΒΛΑΣΘΗΜΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΕ ....
ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ
Panagiotis Michalopoulos

1. Αγαπητέ κ. Δήμο, καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!
2. Σας ευχαριστώ για τον κόπο που κάνατε να απαντήσετε στο σχόλιο μου. 

Εγώ όμως, έγραψα κάτι, σχολιάζοντας -όπως έχω κάθε δικαίωμα, την πιο πάνω βλάσφημη και ανόητη φωτο-αγιογραφία. 
Έγραψα ότι δεν μου αρέσει, και το εξήγησα το γιατί. Παρουσιάζει τον Χριστό σαν χίπη! Σας αρέσει αυτό; 
Παρουσιάζει ξεκάρφωτο και ένα περιστέρι, το άγιο πνεύμα τάχα, χωρίς να έχουμε την εικόνα της βάπτισης του Χριστού! Σας αρέσει και αυτό στην φωτογραφία;
3. Μάθετε λοιπόν να χρησιμοποιείτε επιχειρήματα στη συζήτηση σας, και αν δε έχετε γνώση του θέματος, αν δεν έχετε στοιχεία, τότε μην πέφτετε τόσο χαμηλά στο να καταφεύγετε σε προσωπική επίθεση προς όποιον δεν σας αρέσει πως σχολιάζει κάτι τι.
4. Όσο για τη ζωή μου, είναι μια χαρά! 

Εσείς που πιστεύετε στη «μοίρα», πώς τα πάτε;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1684308118481707&id=100007076041173
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ελενη ιωαννιδου 
το γεφυρι ειναι για πεζους?!
Panagiotis Michalopoulos
Δεν ξέρω!
Ο ιερός ναός που έκανε την ανάρτηση, δεν μου εξήγησε –σχετικά, όταν έκανα το σχόλιο μου εκεί. Μόνο ένας άγνωστος μου, ένας κάποιος κύριος Δήμου πετάχτηκε για να μου απαντήσει, μόνο και μόνο για να με βρίσει… Έτσι, χωρίς στοιχεία, χωρίς να έχει επιχειρήματα για να με αντικρούσει! 
Με αντιμετώπισε, όπως και όλοι οι άλλοι όμοιοι του, οι γνωστοί μας Χριστιανο-Ταλιμπάν! Με χατζάρα, και προσωπική επίθεση. Του απάντησα δε κατάλληλα, πριν από λίγο!
Καλή σου μέρα Ελένη μου, και καλή εβδομάδα!
ελενη ιωαννιδου 
καλημερα φιλε!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1016653991730613
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Μια ακόμα συμβολική φωτογραφία…
Αυτή, είναι παρμένη από το πορνικό φωτογραφικό άλμπουμ του χρήστη Dimos Dimou
...στον λογαριασμό του, στο facebook. 

ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/dimos.dimou1/photos

Δεν υπάρχουν σχόλια: