Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Ο «άγιος» μάγος-Πορφύριος, ο Μαλακασιανός: Στα τελευταία του (όταν πια έλιωνε –σάπιζε ζωντανός, από τις διάφορες αρρώστιες), μεταφέρθηκε από τους οπαδούς του (από το κτήμα του και το παλάτι του στη Μαλακάσα), για να πεθάνει (μετά από λίγο - 2 Δεκεμβρίου 1991) στο άγιο βουνό, στα Καυσοκαλύβια… Για να ονομαστεί έτσι, και… «Καυσοκαλυβίτης» γέροντας! Τον έθαψαν εκεί (φωτο), έγινε μετά εκταφή (δεν έχουμε φωτο), και αμέσως μετά… εξαφανίστηκε (ούτε τέτοια φωτο έχουμε). Θαυματουργικά, μαγικά, …σαν τον άλλο διάσημο συνάδελφο του, τον Χάρι Χουντίνι! Ω, το μεγαλείο σου, Ορθοδοξία μου! Ω και τι μεγάλη η Χάρις των γεροντο-αγίων σου!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=766649086774095&set=a.117109165061427.15896.100002870336759&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Ο «άγιος» μάγος-Πορφύριος, ο Μαλακασιανός: 
Στα τελευταία του (όταν πια έλιωνε –σάπιζε ζωντανός, από τις διάφορες αρρώστιες), μεταφέρθηκε από τους οπαδούς του (από το κτήμα του και το παλάτι του στη Μαλακάσα), για να πεθάνει (μετά από λίγο - 2 Δεκεμβρίου 1991) στο άγιο βουνό, στα Καυσοκαλύβια…
Για να ονομαστεί έτσι, και… «Καυσοκαλυβίτης» γέροντας! 
Τον έθαψαν εκεί (φωτο), έγινε μετά εκταφή (δεν έχουμε φωτο), και αμέσως μετά… εξαφανίστηκε (ούτε τέτοια φωτο έχουμε). 
Θαυματουργικά, μαγικά, …σαν τον άλλο διάσημο συνάδελφο του, τον Χάρι Χουντίνι! 
Ω, το μεγαλείο σου, Ορθοδοξία μου! Ω και τι μεγάλη η Χάρις των γεροντο-αγίων σου!
Eleni Demetriou
Θου Κυριε φυλακη τω στοματι μου!
Panagiotis Michalopoulos

π. ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ (105 αναρτήσεις) 
ΕΔΩ
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω: 
«Έπειτα από καιρό μας εφέρανε άλλον παπαγάλο, αυτόν που έχομε τώρα. … Είναι εγωιστής, όμως, και θέλει να τον προσέχεις, να του μιλάεις με γλυκύτητα, να μην τον περιφρονείς.» (γέροντας Πορφύριος, ο Μαλακασιανός)
Σχολιάζω:
 
Καλοπερνούσε ο παπούλης εκεί στο εξοχικό του, στο κτήμα στη Μαλακάσα Αττικής! Είχε την άνεση να βλέπει τη φύση, την ανατολή του ηλίου από τη θάλασσα… Μάσες, ξάπλες, κλπ!
Ουρά, οι οπαδοί που τον επισκέπτονταν, φέρνοντας μαζί τους και το κάτι τις, για να μη φάνε πόρτα από τη μέγαιρα την αδελφή του που διαφέντευε στο κτήμα!
Είχε και τον παπαγάλο του… Βρήκε και εκείνες τις θαμμένες λίρες ο γνήσιος αυτός Σαμάνος της φυλής μας, και έφτιαξε και εκείνο το τεράστιο οικοδομικό συγκρότημα (ο… καυσοκαλυβίτης! Χα!) αυτό το μεγαθήριο, στο κτήμα του στη Μαλακάσα! Ξανά, Χα!

Panagiotis Michalopoulos

1. Πορφύριος ο Μαλακασιανός, σε μαθητή του:
«-Μη λες σε κανένα τα μυστικά σου και μην ομιλείς ότι αυτό θα κάνω ή εκείνο, διότι τότε σε ακούει ο πονηρός και βάζει όλη του τη δύναμη, και σε αναποδογυρίζει.»
2. Τα άκουσε αυτά ο διάβολος, και μονολόγησε:
«-Πονηρός εγώ, αλλά πιο πονηρός από εμένα ο γέροντας Πορφύριος!
Μαντεύει ακόμα και τη σκέψη μου!
Βουλωμένο γράμμα, διαβάζει ο… μυστήριος!
Βρίσκει και θαμμένες λίρες, άμα λάχει, και κάνει την Καυσο-Καλύβα του, ένα θηρίο - κτηριακό συγκρότημα, …«μοναστήρι», τάχα!»
http://xairete.blogspot.gr/2014/09/blog-post_27.html


Eleni Demetriou 
τι θ,ακουσουμε ακομα!Ελεος!
ευη τσαγκαρακη 
Σεκανα φιλο κατα λαθος 
τωρα που ειδα οτιπερι τινος προκειται σε διαγραφω!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Να, περί τίνος πρόκειται...
Στο λέω, για να προλάβεις να το μάθεις, πριν σε διαγράψω και εγώ, και δεν με ξαναδείς:
Σου εξηγώ λοιπόν ότι έχω κάθε δικαίωμα στην θρησκευτική σάτιρα, στο να αναδεικνύω το γελοίο το οποίο το δέχεται σαν άγιο και πανάγιο ο κάθε ευλαβής βλαμμένος θρησκόληπτος, και που σκύβει και το προσκυνάει -στα τέσσερα, η κάθε «ευλογημένη» ψευτο-θεούσα.
Έχω άποψη καλή μου κυρία, έχω βαθειά γνώση των θεμάτων αυτών, και με ντοκουμέντα και με επιχειρήματα ασκώ τον έλεγχο στα θρησκευτικά πράγματα, με κύρος, σαν τιμημένο μέλος της Εκκλησίας.
Διότι δεν είμαι κανένας τυχαίος στον χώρο αυτό.
Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας… Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!
Αυτά τα ολίγα, και…
Αντίο για πάντα, …τέως φίλη! Τέλος!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/989271324468880

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διάλογοι, …αγιωτικοί:
Και πάπας, έγινες φίλε Κώστα;
Ναι, ρε φίλε! Έτσι τα έφερε, η Κατάρα (όχι του Δεσπότη)!

Ανώνυμος είπε...

Διάλογοι, …αγιωτικοί:
-Μπα! Κι εσύ ρε Μήτρο, …Μητροπολίτης;
-Ναι, για να σε ευλογώ τέκνο μου! Με το… δάχτυλο!

Ανώνυμος είπε...

Διάλογοι, … αγιωτικοί:
Ο Άγιος Πρεβέζης, ο προ-προηγούμενος και η πρεσβυτέρα:
-Σκύψε ευλογημένη!
-Έσκυψα, Άγιε Πατέρα!
-Τι σου κάνω τώρα, τέκνο μου, παπαδιά;
-Με γαμάτε, σεβασμιότατε!