Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Ο Panagiotis Michalopoulos, και ο Kyriakos Mitsotakis.

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ (πριν από λίγο) ΣΤΟ FACEBOOK: 
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Kyriakos Mitsotakis.
8 ώρες πριν
ΣΧΟΛΙΟ:
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν είναι μασόνος… Ότι δεν ανήκει σε καμιά σχετική λέσχη όπως ανήκουν άλλα μέλη της οικογένειας του.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ούτε τα θεία βλαστημάει αυτός, όπως κάνουν άλλα μέλη της οικογένειας του.
Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι δεν τον τρέφει κι αυτόν η ΖΗΜΕΝΣ.
Ότι είναι μεν ένας καλός ορθόδοξος χριστιανός, αλλά δεν έχει και ιδιαίτερες σχέσεις με το φαύλο παπαδαριό!
Καλά κάνουμε και τα πιστεύουμε αυτά;
Αυτά!

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
George Tsiftelidis 

Αγαπητέ Παναγιώτη, αν κάποιος γράψει για σένα, ότι θέλει να πιστεύει ότι δεν είσαι ...τέτοιος, ή, αλλιώτικος,ή, τοιούτος, ή, αποτέτοιος....κλπ, δεν θα τον θεωρούσες ύπουλο και ποταπό ?
Panagiotis Michalopoulos 

Κανείς, αγαπητέ Γεώργιε δεν θα μπορούσε να τολμήσει να γράψει κάτι τέτοιο για μένα, διότι εγώ, δεν έχω δώσει ποτέ καμιά τέτοια σχετική αφορμή!
Και όπως βλέπεις, μόνο για «τέτοιος, ή τοιούτος, ή και αποτέτοιος» -με ότι αυτό υπονοεί, δεν ρώτησα αν είναι ο φίλος κ. Κυριακός Μητσοτάκης, ο οποίος μάλιστα με κάλεσε και για καφέ και κουβεντούλα, εδώ στη γειτονιά -στον Άλιμο (στο Καλαμάκι), πριν από μια εβδομάδα, πριν αναχωρήσει δηλαδη για Κρήτη, για μια προεκλογική του ομιλία, σαν υποψήφιος πρόεδρος της Ν.Δ.
Ρώτησα λοιπόν στο σχόλιο στο οποίο αναφέρεσαι, ρώτησα για συγκεκριμένα θέματα, για τα οποία υπάρχουν και όλα τα σχετικά στοιχεία στη διάθεση μου.
Και αυτό, το σχόλιο δηλαδη, έγινε με αφορμή μια πρόσκληση φίλου (πριν από 8 ώρες, αυτή) να δηλώσω ότι «μου αρέσει» η σελίδα του κ. Κυριάκου στο facebook. Έτσι, έμαθα για τη σελίδα, έτσι την επισκέφτηκα, έτσι έγραψα και το σχόλιο μου αυτό… Φιλικά, και «χωρίς φόβο και χωρίς πάθος» που λένε!
Όσον αφορά δε στα επίθετα σου, στις αναφορές σου για τον «ύπουλο», και για το «ποταπό», σου τα επιτρέψω μετά βδελυγμίας!

George Tsiftelidis
Είμαι έτοιμος να ζητήσω συγνώμη , αν αισθάνεσαι ότι σε έθιξα με την ερώτησή μου. Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Απλά η δημοσίευση ξεκινά με την παραδοχή ότι τα άλλα μέλη της οικογένειας είναι ''μπήξε και δείξε'' και η λάσπη που ρίχνεται εναντίον τους είναι άφθονη και το ερώτημα στον Κυριάκο , μοιάζει να είναι ΄΄είναι δυνατόν να ξεφυτρώσεις από αυτό τον βούρκο καθαρός.?΄΄ Εγώ θα σε συμβούλευα πάντως, μη πας για καφέ μαζί του, γιατί έτσι που το θέτεις πρέπει να είναι επικίνδυνος ο τύπος και μη σε ξεγελά το αθώο του βλέμμα.
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν χρειάζεται να ζητήσεις καμιά συγγνώμη, φίλε μου! Κουβέντα κάνουμε, και κανείς δεν μπορεί να με θίξει εμένα, ...αν και εκτίθεται και θίγεται από μόνος του, και αυτοχαρακτηρίζεται ο ίδιος με ό,τι λέει! Χαίρομαι δε που λες ότι είχες… καλή πρόθεση!
Ο ίδιος λοιπόν σχετίζεται (αναγκαστικά βέβαια), και υποστηρίζεται σαν πολιτικός, από πρόσωπα βεβαρυμμένα με αυτά που ανάφερα! Και αυτό το δεύτερο, είναι και το σκάνδαλο! Μπορεί βέβαια ο ίδιος να είναι αγνός, και να έχει αποδοκιμάσει ιδιαιτέρως αυτούς τους «δικούς» του όταν πίνουν μαζί καφέ, και τους ακούει π.χ. είτε να βλασφημούν τα θεία, είτε να έχουν μασονικές απόψεις, είτε χαριστικές για ξένα συμφέροντα, είτε να εγκωμιάζουν φαύλους κληρικούς!
Αλλά η γυναίκα του καίσαρα, λένε, δεν φτάνει να είναι τίμια, αλλά πρέπει και να φαίνεται τίμια!
Το ίδιο και ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ που έρχεται σπίτι μου και μου ζητά την ψήφο μου!
Γι αυτό και εγώ, έδωσα αυτήν την ευκαιρία στο φίλο Κυριάκο, για να αποδείξει ότι αυτός διαφοροποιείται. Έγραψα ένα σχόλιο στη σελίδα του! Το μπαλάκι λοιπόν είναι τώρα σε αυτόν, και περιμένω απάντηση. Δημόσια απάντηση!
Μέχρι τώρα στη σελίδα του, δεν υπήρξε καμία απάντηση του ιδίου, ούτε και κάποιο αρνητικό σχόλιο για μένα, από κανέναν. Και το σπουδαιότερο, δεν διεγράφη το σχόλιο μου! Χα!

κατερινα αλεξανδρη 
13 Νοεμβρίου στις 11:32 μ.μ. 
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ???? Η ΖΙΜΕΝΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ ..... ΧΑΧΑΧΑΧΑ
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/979549525441060

Δεν υπάρχουν σχόλια: