Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Ένας παλαιός διάλογος του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, με την Mairi Tsilveli (Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012), για τον γ. Παΐσιο, και μια σημερινή αλληλογραφία -Μαίρης και Παναγιώτη, σχετική με το θέμα αυτό.

ΔΙΑΒΑΣΑ:
Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012
Η Mairi Tsilveli, αγιογράφος, κοινοποίησε τον σύνδεσμο... «ΠΑΪΣΙΟΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!»

Μαίρη:
Ο αγιασμένος Γέροντας Παΐσιος, που κοιμήθηκε στις 12 Ιουλίου 1994, άφησε πίσω του μια τεράστια πνευματική και εθνική κληρονομιά και παρακαταθήκη!
ΣΧΟΛΙΑΣΑ:
Παναγιώτης:
«Αγιασμένος», ο... κωλο-γέροντας Παΐσιος;
Ναι!
Αν μάλιστα (σύμφωνα με το βίντεο) το λέει ΚΑΙ ο Οικονομικός Πατριάρχης Βοθρολυματαίος!!!..

http://xairete.blogspot.gr/2012/01/mairi-tsilveli.html

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ:

1. ΜΑΙΡΗ ΤΣΙΛΒΕΛΗ
 mtsilveli@gmail.com>
Προς : michalopoulos_p@yahoo.gr
Σήμερα στις 12:09 μ.μ.
Κύριε Μιχαλόπουλε
έπεσε στην αντίληψη μου ότι υπάρχει κάποια ανάρτηση στο  blog xairete την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012 με θέμα τον σύνδεσμο που κοινοποίησα στον προσωπικό μου λογαριασμό στο fb για τον Άγιο Παίσιο.
Επειδή χρησιμοποιήσατε το όνομα μου χωρίς να με ρωτήσετε και κάνατε ένα προσωπικό σας σχόλιο που δεν με εκφράζει σας παρακαλώ πολύ να κατεβάσετε την ανάρτηση που αναφέρετε στο όνομα μου.
Ευχαριστώ


2. Panagiotis Michalopoulos

Προς : ΜΑΙΡΗ ΤΣΙΛΒΕΛΗ
Σήμερα στις 12:35 μ.μ.
Μόνο με το όνομα σας, και μόνο με την ημερομηνία που μου δίνετε, μου είναι δύσκολο να βρω την ανάρτηση αυτή, μέσα στις 20.000 αναρτήσεις μου. Ακατόρθωτο μάλλον, διότι προσπάθησα -με την σχετική αναζήτηση του μπλογκ, αλλά δεν είχα αποτέλεσμα.
Μπορείτε να μου δώσετε και το σχετικό λινκ;

 
3. ΜΑΙΡΗ ΤΣΙΛΒΕΛΗ
Προς : Panagiotis Michalopoulos
Σήμερα στις 12:41 μ.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2012/01/mairi-tsilveli.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: