Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Μπάμπουσκα… Η κούκλα, μέσα στην κούκλα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Π.Μακαριος Νεστωρ, κοινοποίησε...
2 ώρες πριν

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=918288338261059&set=a.108196172603617.16574.100002397055618&type=3&theater 
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Μπάμπουσκα… Η κούκλα, μέσα στην κούκλα!
ελενη ιωαννιδου
η αυθεντικη ειναι συμπαθης, τουτη....
Panagiotis Michalopoulos 

Βέβαια, σίγουρα! Συμφωνούμε απόλυτα, αγαπητή Ελένη!
http://xairete.blogspot.gr/2014/08/blog-post_635.html


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Eleni Demetriou 
Επιτρεψτε μου κ Μιχαλοπουλε ειστε πολυ καυστικος αναφορικα με τους Παισιο κτλ προσεξτε μηπως προκαλεσετε αρνητικες αντιδρασεις . Ο καθενας πιστευει οτι θελει κ σεβομαι. αυτο το δικαιωμα.
Panagiotis Michalopoulos 

Και βέβαια σου επιτρέπω, Ελένη μου! Σου επιτρέπω, να λες τη γνώμη σου! Αν και δεν χρειάζεται να μας επιτρέπει κανείς να λέμε τη γνώμη μας! Αυτό, είναι δικαίωμα μας ελεύθερο, και καθήκον μας ιερό!
Σε ευχαριστώ δε, για την προειδοποίηση!
Σε πληροφορώ όμως, ότι οι αρνητικές αντιδράσεις έχουν ήδη παρουσιαστεί από πολύ καιρό, εδώ και δέκα χρόνια τώρα, και είναι αμέτρητες, και είναι καθημερινές, καθώς και οι σχετικές αναφορές μου στον συγκεκριμένο γέροντα, είναι πολλές εκατοντάδες, όσες δηλαδη και οι αφορμές που μου έχουν δοθεί για να τοποθετηθώ αναλόγως… Αφορμές, στις οποίες δεν δίστασα, δεν δείλιασα να πω και εγώ τη γνώμη μου, σε σχετικές συζητήσεις κυρίως.
Αυτό όμως το ιερό μου το καθήκον, δεν με άφησαν ποτέ να το εκφράσω ελεύθερα. Άκουσα ανείπωτες αισχρολογίες από μέρους των οπαδών του –ανώνυμες ,άνανδρες οι περισσότερες… Και οι απειλές, ακόμα και για τη ζωή μου, ήταν πάρα πολλές!
Λέτε αγαπητή Ελένη: «Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει κ σέβομαι. αυτό το δικαίωμα.» Το δικαίωμα το δικό μου όμως, το σέβεσαι;
Και εγώ σέβομαι το δικαίωμα τους, και εγώ ποτέ δεν προσπάθησα να τους φιμώσω όπως έκαναν αυτοί για μένα αμέτρητες φορές μέσα σε αυτήν την δεκαετία!
Και φυσικά, αν και σέβομαι τον καθένα, αν και σέβομαι το κάθε πρόσωπο σαν εικόνα θεού, δεν είμαι υποχρεωμένος να σέβομαι και του καθενός την άποψη για οποιοδήποτε θέμα, είτε κοινωνικό, είτε ηθικό, είτε εθνικό, είτε πολιτικό, είτε και θρησκευτικό είναι αυτό!
Η διαφορά μας όμως είναι ότι εγώ πάντα μιλάω με στοιχεία, με ντοκουμέντα, με επιχειρήματα, ενώ οι αντίθετοι μου -στο θέμα Παΐσιος, απαντούν πάντα με προσωπική επίθεση, με απειλές, με άναρθρες κραυγές, με υστερία και θρησκευτικό φανατισμό, χωρίς ποτέ να προσπαθήσουν να μπουν σε ένα σωστό διάλογο μαζί μου, επί της ουσίας!
Καταλάβατε τώρα;
Eleni Demetriou 

εχετε δικιο. παντου υπαρχει φανατισμος που μας παιρνει στο Μεσαιωνα !Σκοτεινες Εποχες!!Ο ανθρωπος παει στο διαστημα κ εμεις ασχοΛουμαστε με παραμυθια! 0 Θεος ειναι ένα κονσεπτ για μενα .
Panagiotis Michalopoulos

στο θέμα Παΐσιος...
Eleni Demetriou
 Α.......μαλιστα Ολα Εχουν Μια Τιμη!

Panagiotis Michalopoulos

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Α.Ε.
http://xairete.blogspot.gr/2015/02/blog-post_74.html

Panagiotis Michalopoulos

«Ορθολογική επιχειρηματική επένδυση η οσιοποίηση Παϊσίου»
http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_251.html

Panagiotis Michalopoulos

"Αυτοί λοιπόν οι οπαδοί του κωλόγερου Παΐσιου..."
http://xairete.blogspot.gr/2010/08/blog-post_11.html

Eleni Demetriou

οΛα τα εκμεταλλευονται...
σα δεν ντρεπονταιι!
γραμματεις κ Φαρισσαιοι Υποκριτες!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/985315898197756?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: