Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Προσοχή! Η σκύλα του νοσοκομείου Κέρκυρας (ακούει στο όνομα Xenia Altiparmaki»), έχει λυσσάξει, και …δαγκώνει!

Μήνυμα στο inbox, στη σελίδα μου στο facebook.
Από την Xenia Altiparmaki
(Δεν είναι φίλη μου, αλλά έχουμε 10 κοινούς φίλους, μεταξύ των οποίων ο Monahos Prodromos και ο ιερομόναχος Ειρηναίος. 

Η κυρία, είναι Κερκυραία, νοσηλεύτρια του ΓΝΝΚ)
Το Μήνυμα της (δυο ώρες πριν):
δεν ντρεπεσαι καθολου? τσιπα εχεις πανω σου? κλεισε το βρωμο στομα σου και προσευχησου στην παναγια. επισης τραβα να εξομολογηθεις να σωσεις την ψυχη σου, διαφορετικα θα σε σε φαει η κολαση. ξυπναααααααααααααααα... για το καλο της ψυχης σου.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ: (πριν απο 5 λεπτά)
Στην Παναγία, καλή μου κυρία, προσεύχομαι συνέχεια, όλο το 24ωρο, μαζί με το Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με! Την ευλαβούμαι αφάνταστα, και λόγω του ονόματος μου, και την έχω για προστάτιδα μου, όλα αυτά τα χρόνια της 70χρονης ζωής μου μέχρι σήμερα! 

Μόνο, που δεν την επικαλούμαι σαν Σωτήρα, αλλά σαν μεσίτρια! Ούτε και σαν να γέννησε τον θεό, αλλά τον Χριστό, την ενσάρκωση του δεύτερου προσώπου της αγίας τριάδας... 
Δεν μου αρέσει δε, να την κάνουν καρνάβαλο και λατέρνα με όλα αυτά τα τάματα με τα οποία σκεπάζουν την εικόνα της! 
Καλή σου νύχτα, και ο θεός μαζί σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: