Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Άγιος Λουκάς, αρχιεπίσκοπος Κριμαίας; (ο ανορθόγραφος;)

ΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ...
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK
Από... άγιος λούκας
(έχουμε 100 κοινούς φίλους)

άγιος λούκας‎ προς  Panagiotis Michalopoulos
(9 λεπτά πριν)
τη ειναι αυτα που γραφεται 
προζβαλεται το πιστευο μου 
ζβιστετα τορα σας παρακαλο 

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/969824753080204?pnref=story

Η συνέχεια, εδώ: 
Τον διέγραψα λοιπόν αμέσως τον μουρλό… Τι να κάθομαι να ανοίγω συζήτηση μαζί του… Τι τον πείραξε; Πού να ξέρω τι θέλει να σβήσω! 
Στο μεταξύ αυτός, έστειλε και ένα νέο μήνυμα, τη φορά αυτή όχι δημόσιο αλλά στο ίνμποξ (εσωτερικά μηνύματα της σελίδας μου) όπου εξηγεί (και απειλεί) ότι τον ενόχλησαν λέει οι αναφορές που κάνω στο ιστολόγιο μου -το «χαίρετε», σχετικά με κάποιους γέροντες. 
Το νέο λοιπόν μήνυμα του ανορθόγραφου κυρίου (αυτού με τη σελίδα «Άγιος Λουκάς – αρχιεπίσκοπος Κριμαίας»), είναι: 
σας παρακαλο διαγραψτε τα σχολια στους γεροντες διοτι αμα δεν τα ζβιστετε σε περιθοριο 2 ορον θα προχορισο στουσ ανοτερουσ μου βσας παρακαλο πιστεβετε το πιστεβο μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: