Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Όνομα, σελίδας στο facebook: «Παναγιά μου. Η ελπίδα όλου του κόσμου.»!

ΣΧΟΛΙΟ:
Panagiotis Michalopoulos
Όνομα, σελίδας στο facebook: «Παναγιά μου. Η ελπίδα όλου του κόσμου.»!
 

Εγώ, έχω υπόψη μου, εκείνον τον ωραίο ύμνο που λέει: «Ή έλπίς μου ό Πατήρ, καταφυγή μου ό Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον… Τριάς Αγία, δόξα Σοι».
Τώρα βλέπω ότι η ελπίδα του κόσμου, μετατίθεται από το θεό, …στην Παναγία!
Σε αυτήν, που η παπίζουσα ορθοδοξία μας, την αποκαλεί… «θεό μετά τον θεό»!
Την Παναγία, όλοι την ξέρουν! Τον Χριστό, πόσοι τον ξέρουν; Ρωτάει κάποιος, «τι είναι η Παναγία», και του απαντάνε «είναι η μητέρα του Χριστού»! Και εννοούν ότι αυτή έχει το πάνω χέρι, διότι σου λέει, τι να σου κάνει ένα παιδάκι, αυτό που έχει αγκαλιά, πώς θα σε σώσει αυτό; 

Έτσι, έχουμε πρόχειρη για κάθε αίτημα μας, την Παναγία, την «βασίλισσα», αυτήν που στην υμνολόγια μας, είναι λέει… «υψηλότερη από τους ουρανούς»! Έχει δηλαδη το θρόνο της, ακόμα πιο πάνω και από τον θεό! 
Έτσι…
Αλλάξαμε το «πρέσβευε υπέρ ημών», με το «σώσον ημάς», απευθυνόμενοι στην Παναγία!
Ακούμε το «Παναγία Τριάς, ελέησον και σώσον ημάς», και νομίζουμε ότι αυτό αναφέρεται στην Παναγία! Και στρέφουμε τότε το βλέμμα μας στην εικόνα της, και κάνουμε τον σταυρό μας, με μια βαθιά υπόκλιση!
Ρώτησε ένας φίλος μου που παρατήρησε κάτι τέτοιο σε μια κυρία στον εκκλησιασμό, τη ρώτησε μετά, γιατί το κάνει αυτό, και αυτή του απάντησε ότι πιστεύει ότι πρόκειται για την Παναγία! 

Ότι αυτή είναι ανάμεσα στην αγία τριάδα, αυτή που ελεεί και σώζει! 
Ότι η αγία τριάδα είναι 1.η Παναγία, 2.το άγιο πνεύμα, και 3.ο τιμώμενος άγιος της ημέρας, και προς αυτήν την τριάδα απευθύνουμε το «Παναγία Τριάς, ελέησον και σώσον ημάς»!!!..
Τέτοια αγνοία, τέτοια πλάνη!!!..

https://www.facebook.com/groups/745138002273861/permalink/788633651257629/

Δεν υπάρχουν σχόλια: