Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Παπικά κόκκαλα, τάχα λείψανα αγίας Βαρβάρας! Διαβάζω: «Ντρεπομαι τοσο πολυ ισως για πρωτη φορα στη ζωη μου.... Μολις μπηκα απο το πρωι ανοιγω τηλεοραση και βλεπω σκηνη στον Αγ Σαββα!!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Maria Kouerini
5 λεπτά πριν

ντρεπομαι!!! 

ντρεπομαι τοσο πολυ ισως για πρωτη φορα στη ζωη μου....
μολις μπηκα απο το πρωι ανοιγω τηλεοραση και βλεπω σκηνη στον Αγ Σαββα!! 
εναν παπα σε λιμο να κρατα ενα κουτι με μια χρυση μασκα μεσα, ...
ενα ΚΟΠΑΔΙ απο ανθρωπους να ορμουν στην πυλη του νοσοκομειου αποκλειοντας την εισοδο ποδοπατωντας ο ενας τον αλλον, σπρωχνοντας, φωναζοντας,...
ενας ΟΧΛΟΣ χωρις ιχνος σεβασμου στον χωρο, στους αρρωστους μεσα, στην ιδια την ζωη!
...και μετα ενα προαυλιο ΓΕΜΑΤΟ απο αυτον τον οχλο και εναν γιατρο ωρυομενο να λεει οτι ειναι απαραδεκτο να αποκλειεται η πυλη ενος νοσοκομειου με αυτον τον τροπο!!
ποση ντροπη Θεε μου!! γι αυτους που το επετρεψαν, για αυτους που το προκαλεσαν, για τον υπουργο, για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εκκλησια...
αλλα πανω απο ολα ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ...
για ολα αυτα τα πιθικια που εμαι σιγουρη οτι αν τους ελεγες να στηθουν σε ενα βρεφοκομειο ορφανων να παρουν αγκαλια ενα μωρο η σε ενα γηροκομειο να κρατησουν συντροφια σε εναν γεροντα θα εστριβαν γωνια!!
ντρεπομαι που ειμαι στην ιδια χωρα, που αναπνεω τον ιδιο αερα, που μοιραζομαι την ιδια μοιρα!!!
και μην ξανακουσω λεξη για τζιχαντιστες, για βαρβαρους ισλαμιστες και αλλες παπαριες!!!  
ΤΟΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! με οση υπερβολη και αν μου καταλογησει ο οποιοσδηποτε εγω απλα σημερα θα ηθελα να αλλαξω χωρα!
 
https://www.facebook.com/maria.kouerini.9/posts/427712290734978

Δεν υπάρχουν σχόλια: