Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Καλημέρα, καλή εβδομάδα! Κοπιάστε! Χαίρετε!

Και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…

Ρόμπες!


Και εκεί ο Παΐσιος, δεχόταν τους οπαδούς του (φασιστόμουτρα, κυρίως), και τους έκανε μάλιστα τον σπουδαίο με ψευδοπροφητείες και διάφορες άλλες παρλαπίπες, αλλά και με σόου -με φίδια, βατράχους και σαύρες!


Go away, and never come back, underwearless (no panties) people!


Αποκάλυψη: Μια φορά κι έναν καιρό… Εκείνο το πρωί… Ξυπνάει ο γέρος, και… γεννάει! (φωτο)… Και εκπορεύει (καπάκι) και ένα περιστέρι από τη χαρά του που έγινε πατέρας! (φωτο)


Ισλαμικό κράτος: Η νεαρή πωλήτρια, επιδεικνύει (μέσα στην καλή χαρά) τα κεντήματα της, τις μαντήλες δηλαδη, με τα αποτυπωμένα κομμένα κεφάλια!


Ο πατήρ Ανδρέας Κωστόπουλος (φίλος μου στο facebook), έχει κατουρηθεί από τη χαρά του, για τον επικείμενο γάμο του γιου του. Μας έδειξε χθες το στρώσιμο του κρεβατιού, μας δείχνει σήμερα και τα στέφανα…


«Το δάχτυλο της ευλογίας», «το περιστέρι τσίου», «ο θεός γέρος» και «οι άγγελοι»: Τέσσερεις σχετικές (με την αγία τριάδα) ετικέτες στο ιστολόγιο «χαίρετε».


Τσιγγάνα γυφτοπούλα μου, πούλα μου, πούλα μου! (ετικέτα «εκκλησιαστική λατέρνα: 107 αναρτήσεις)


Τραγουδούσα (προ 60 ετών) όταν ήμουν μικρό παιδί: «Εκκλησάκια ταπεινά και φτωχικά… Να, τι θα πει Ελλάδα!»


Η αρχαιότερη απεικόνιση της Παναγίας


Καλημέρα, καλή Κυριακή! (Υπομονή παίδες! Σήμερα θα βγάλουμε αργότερα τον καθιερωμένο μας καφέ! Μετά την εκκλησία!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: