Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Dimitrios Stavropoylos: «Εγω εγεινα ορθοδοξος με οδηγησε ο ιερεας μου στον χριστον...»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Dimitrios Stavropoylos
7 ώρες πριν

ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ? [......]

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos

Σας απαντώ σε μερικές παραγράφους του κειμένου σας:
1. «Εγω εγεινα ορθοδοξος με οδηγησε ο ιερεας μου στον χριστον...»

Προηγούμενα, τι πιστεύατε;
2. «μετα απο πολλες φορες με το πετραχιλη δεν αλαζε η ζωη μου... αμαρτια και παθη εξαρτηση.» 

Θέλετε να πείτε ότι η εξομολόγηση δεν σας βοηθούσε! Μήπως δεν ήταν ειλικρινής η μετάνοια σας;
3. «διαλεξα το ευαγγελιο δεχτηκα οτι ειμαι αμαρτωλος» 

Αφου λετε ότι ειχατε γινει ορθοδοξος! 
Είχατε γίνει ορθόδοξος χωρίς ευαγγέλιο; Πηγαίνατε στην εξομολόγηση χωρίς να έχετε δεχτεί ότι είστε αμαρτωλός;
4. «γονατισα δυσκολα εσπασα εκλαψα λυγισα δεχτικα οτι ειμαι αμαρτωλος»
Στην εξομολόγηση, δεν κλάψατε; Δεν γονατίσατε; Δεν είχατε δεχτεί ότι είστε αμαρτωλός;
5. «δεχτηκα την θυσια του στον σταυρον οπως ο ληστης»
Όταν ο ιερέας σας οδήγησε στο Χριστό όπως είπατε, δεν είχατε δεχτεί τη θυσία του Χριστού;
6. «..ΜΕ ΣΥΧΩΡΕΣΕ ΑΛΑΞΕ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΜΟΥ»
Ο ιερέας με το πετραχήλι του, δεν σας διάβαζε ευχή συγχωρητική;
7. «ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΑΘΗ ΑΜΑΡΤΙΑ»
Γίνατε λοιπόν, ένας αναμάρτητος «ορθόδοξος»! 

Γίνατε από μόνος σας, χωρίς να έχετε ανάγκη την ορθόδοξη εκκλησία και τα μυστήρια της, …ΑΓΙΟΣ! 
Χα!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=826043327487929&set=a.725192370906359.1073741827.100002468096698&type=1&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: