Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Κυριακή των Βαΐων

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γιωργος Μαρκου
Σπούδασε Βιολόγος στο University of Pittsburgh
Τόπος διαμονής: Πάτρα
33 λεπτά πριν
Γιορτάζουμε την πανηγυρική είσοδο του Κυρίου Ιησού Χριστού στην Ιερουσαλήμ. 

Ο Χριστός εισέρχεται στα Ιεροσόλυμα «επί πώλον όνου». Πορεύεται και οι Ισραηλίτες τον υποδέχονται με τιμές ως Βασιλιά. 
Σε λίγες ημέρες θα μαρτυρήσει και θα θανατωθεί στο σταυρό, για να θανατώσει το θάνατο και να χαρίσει τη ζωή.
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΩΣΑΝΝΑ.

ΑΥΡΙΟ... ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΟΝ ΑΥΤΟΝ.
ΠΟΣΟ ΔΙΠΡΟΠΡΩΣΟΠΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!
ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Ίδιοι είμαστε λοιπόν; Και πέρασαν 2000 χρόνια!
Ίδιος ο θρησκευόμενος λαός σήμερα, ο χριστιανικός λαός, με τον ιουδαϊκό της εποχής του Χριστού; Και τον λατρεύουμε τον Χριστό, και παράλληλα τον σταυρώνουμε μαζί; Όλοι εμείς οι πιστοί;
Σήμερα, θα πάμε να πάρουμε το άγιο φως, και αύριο θα ακολουθήσουμε και τον καρνάβαλο;
Και το ιερατείο μας σήμερα; Λέτε να είναι ίδιο και αυτό, και κρατάει από τότε;
Ίδιο με τους γραμματείς και φαρισαίους της εποχής του Χριστού; 

Φορούν παρόμοιες με εκείνους στολές -κατακριτέες από τον Κύριο (και μάλιστα πιο φανταχτερές, και πιο προκλητικές), παράλληλα δε εμπορεύονται το ναό… 
Και σταυρώνουν λέτε έτσι -οι παπάδες μας, τον Χριστό;
Γιωργος Μαρκου
υπαρχουν και αυτοι αγαπητε παναγιωτη δυστυχως.
το θεμα ειναι ποιος προλαβαινει μερα με τη μερα να φτιαχνει λιγο καλυτερο τον εαυτο του και να μην προκαλει για κατι χειροτερο...... 
και προπαντων να αφηνει ησυχους τους νεκρους να τους κρινει αλλος..... 
Panagiotis Michalopoulos
Για ποιους νεκρούς, λέτε; Για τον Χριστόδουλο; 
Γιωργος Μαρκου
ακομα συνεχιζεις..... εχε τις αποψεις σου. δεν ειναι κακο... αλλα αν εισαι τελειος εσυ... μπορεις να κρινεις τους παντες .. ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθο βαλλετω
Ayra Mantz
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΜΑΡΚΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΙΕΣ.. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
Panagiotis Michalopoulos
Εσείς κύριε, δεν κοιτάξατε μόνο τις δικές σας αμαρτίες, αλλά ενδιαφερθήκατε και για τις δικές μας… 
Κρίνατε πιο πάνω, ότι πρέπει να κάνουμε θέμα προς συζήτηση το πόσο διπρόσωποι είμαστε. Έπρεπε λοιπόν –αφού τσαντιστήκατε που σχολιάζουμε, έπρεπε από την αρχή να μας πείτε -για να καταλάβουμε, ότι βάλατε απαγορευτικό… 
Ότι αυτό για τους διπρόσωπους, ισχύει μόνο για το φτωχό λαό, και όχι για παπάδες, αρχιμανδρίτες, ηγουμένους (βατοπαιδίου κλπ), ούτε και για Δεσποτάδες και οικονομικούς πατριάρχες. 
Αυτοί, -έπρεπε ευθαρσώς να μας πείτε, «είναι υπό την προστασία μου», ή «είμαι υπό την προστασία τους», και (ακόμα…) «δεν θέλω να τους κρίνει κανείς, όλους αυτούς»! 
Δεν το διευκρινίσατε από την αρχή! 
Γιωργος Μαρκου
για τους παντες ισχυει παναγιωτη μου ο καθενας για τον εαυτο του . ο μονος που ειναι στο απειροβλητο ειναι ο θεος και κανεις αλλος
Δημητρης Ροδης
Η γραφη του αδελφου μας του Γεώργιου περιεχει την αυτοκριτηκη, για οποιον εχει την διαθεση να την καμει. 
Τελος κρινουμε και κρινομαστε περι πιστεως, και οχι περι βιου. 
«Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Panagiotis Michalopoulos
1 Τότε ὁ ᾿Ιησοῦς ἐλάλησε τοῖς ὄχλοις καὶ τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ 2 λέγων· ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι. 3 πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι. 4 δεσμεύουσι γὰρ φορτία βαρέα καὶ δυσβάστακτα καὶ ἐπιτιθέασιν ἐπὶ τοὺς ὤμους τῶν ἀνθρώπων, τῷ δὲ δακτύλῳ αὐτῶν οὐ θέλουσι κινῆσαι αὐτά. 5 πάντα δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν ποιοῦσι πρὸς τὸ θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις. πλατύνουσι γὰρ τὰ φυλακτήρια αὐτῶν καὶ μεγαλύνουσι τὰ κράσπεδα τῶν ἱματίων αὐτῶν, 6 φιλοῦσι δὲ τὴν πρωτοκλισίαν ἐν τοῖς δείπνοις καὶ τὰς πρωτοκαθεδρίας ἐν ταῖς συναγωγαῖς 7 καὶ τοὺς ἀσπασμοὺς ἐν ταῖς ἀγοραῖς καὶ καλεῖσθαι ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων ραββὶ ραββί. 
https://www.facebook.com/georgios.panagopoulos1/posts/875793182479460 

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Σάββατο, 4 Απριλίου 2015

ΜαΣκαριότατος (μη μακαριστός) Αρχιεπίσκοπος Χουντόδουλος, και Πάσης Ελλάδος!

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥ:
Mιχάλης είπε...
Παναγιώτη, μπορεί κάποιος να προσάψει πολλά στους ρασοφόρους της εποχής μας αλλά πιστεύω πως αυτή η αντιπαραβολή Είσοδος στα Ιεροσόλυμα επί πώλου όνου και τα αυτοκίνητα των Ιεραρχών είναι ένας φτηνός αντιεκκλησιαστικός λαϊκισμός.
Υπήρχαν τότε δηλαδή αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και ο Ιησούς τα αγνόησε?
Ήταν δυνατό τότε να χρησιμοποιηθεί άμαξα με τροχούς και άλογα ώστε να διασχίσει ο Ιησούς με ευκολία τα στενά σοκάκια της Ιερουσαλήμ κατά την είσοδο του σ' αυτήν? Πιστεύω πως ούτε κι αυτό.
Άλλωστε υπήρχε και η σχετική προφητεία του Ζαχαρία που "επέβαλλε" κατά κάποιο τρόπο τη χρήση του πώλου-όνου.
Προς τι τότε αυτή η αντιπαραβολή του πώλου -όνου και των συγχρόνων αυτοκινήτων? Για δημιουργία εντυπώσεων πιστεύω.
(31 Μαρτίου 2010 1:32 μ.μ.)

P. MICHALOPOULOS είπε...
Δηλαδή Μιχάλη, ο Χριστός αντιμετώπιζε περισσότερο στενότητα χώρου («στενά σοκάκια») και όχι τόσο στενότητα χρήματος! Θα μπορούσε δηλαδή – αφού "τον φύσαγε τον παρά" - να χρησιμοποιήσει άνετα μια χρυσή άμαξα με πολλά άλογα!
Αλλά τότε, θα είχε πρόβλημα στις… στροφές, πρόβλημα και στο… παρκάρισμα που θα έκλεινε όλη την κυκλοφορία!
Άσε και που κατά την πορεία θα είχε και την έννοια να δίνει εντολές στον σοφέρ, ε, στον αμαξά, για την ταχύτητα που θα πρέπει να ρυθμίζει ανάλογα με τον κόσμο που θα είχε παραταχθεί εκεί στο δρόμο... Αν δηλαδή ήταν απλοί άνθρωποι να του λέει να τρέχει και αν ήταν τίποτε επίσημοι να του λέει να κόβει ταχύτητα για να έχει χρόνο να τους χαιρετάει, ή αν έμπαινε μπροστά κανένα παιδάκι με τα βάγια να του λέει του αμαξά να φρενάρει για να μη το πατήσουν…
Δεν υπήρχε λοιπόν αυτή η «ευκολία» που λες κι εσύ!..
Αλλά έκτος από όλα αυτά, τα περιβαλλοντολογικά, τα κυκλοφοριακά, τα επικοινωνιακά, και τα της τροχαίας ασφάλειας, φαίνεται (σύμφωνα με το σκεπτικό σου) ότι άλλο έπαιξε τον πιο σημαντικό ρόλο στην όλη σκηνοθεσία:
Ο Χριστός, το ήξερε ποιο ήταν το ζουμί της υπόθεσης…
Κάπου θα το είχε διαβάσει… Ή αν δεν ήξερε γράμματα, γρι, κάποιος από τους μορφωμένους επικοινωνιολόγους του θα τον πληροφόρησε ότι αν πραγματικά θέλει να το παίξει Χριστός, τότε θα πρέπει να πάρει το γαϊδουράκι διότι υπάρχει και σχετική αναφορά στις Γραφές… Έτσι και έγινε, …«για δημιουργία εντυπώσεων» που λες κι εσύ!
Σε ευχαριστώ λοιπόν Μιχάλη που μου άνοιξες τα μάτια… Θα πέθαινα τυφλός, ...πιστός Χριστιανός δηλαδή!
Τώρα όμως, μετά το σχόλιο σου αυτό, … «είδα το φως το αληθινό»!
Σκέπτομαι λοιπόν να ανοίξω ένα ακόμα κεφάλαιο, εδώ στο μπολγκ, μια νέα ετικέτα, με τίτλο… «Εκκλησία του Απατεώνα»! Τι λες;
(31 Μαρτίου 2010 2:22 μ.μ.)

http://xairete.blogspot.com/2010/03/blog-post_2655.html