Από το κανάλι 4Ε, παρακολούθησα πριν λίγο -προς το τέλος τους, τους «χαιρετισμούς» απόψε.
1. Άκουσα στο κήρυγμα του τον ιερωμένο να λέει «...από την ΚΑΤΑ Τιμόθεον επιστολή...»
2. Πριν δε την εκφώνηση του «Άσπιλε» και μετά το Κύριε ελέησον, άκουσα και το… «Σώσον ημάς Παναγία Παρθένε»!
Πλάνη βέβαια όλο αυτό, αλλά ποιος ενδιαφέρεται να το διορθώσει!
Παρόμοιο –αιρετικό, και το άλλο το… «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς»!
Μιλάμε δηλαδη για μια άλλη Εκκλησία!
Όχι για την Εκκλησία του Χριστού, αλλά για την Εκκλησία της Μαρίας!
Αυτής με τα κίτρινα… με τη χρυσή επένδυση της, και με τα χρυσά τάματα… τις λίρες, τους σταυρούς, και τα δαχτυλίδια που κουβαλάει στην ειδωλο-εικόνα της!
ΣΧΕΤΙΚΟ:
2 σχόλια:
Καλημέρα σας.
Είχα ρωτήσει έναν ιεροψάλτη, ευλαβή και μελετημένο όχι μόνο στα ψαλτικά αλλά και στα ερμηνευτικά των Γραφών:
-Γιατί ευλογημένε δεν ψάλλετε "Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών" και ψάλλετε το Μαριολατρικό "Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον ημάς";
Η απάντηση του ψάλτη ήταν:
Διότι το "πρέσβευε υπέρ ημών" χαλάει τον μουσικό χρόνο, το μέτρο, το "τέμπο". Γνωρίζω βέβαια ότι το "σώσον ημάς" είναι περίπου αιρετικό, αλλά το εκκλησίασμα οφείλει να εννοεί "σώσον ημάς διά των πρεσβειών προς τον Υιόν σου".
Πολλοί από το εκκλησίασμα όμως, δεν σκέφτονται το "διά των πρεσβειών προς τον Υιόν σου" αφού δεν το ακούν, και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα Μαριολατρικά, τις θαυματουργές εικόνες με τα τάματα, τους χαιρετισμούς, την αποδοχή των Δυτικών και απόκρυφων δοξασιών για σύναξη των Αποστόλων εν τη Γεθσημανή και την μετάσταση στους ουρανούς τότε που έριξε και τη ζώνη, την εσθήτα, τις "αχειροποίητες" εικόνες, τις εικόνες που δήθεν ζωγράφησε ο Λουκάς, και τις εκατοντάδες λαϊκές φανερωμένες, και δοξασίες, αποδέχονται ευχαρίστως το σώσον ημάς...
Σας ευχαριστώ θερμά! Καλημέρα σας, καλό σαββατοκύριακο! Χαίρετε φίλτατε!
Δημοσίευση σχολίου