Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Η... «έξυπνη κάρτα»!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Stelios Kyreas
16 λεπτά πριν

Έρχεται η «έξυπνη κάρτα»!
ΣΧΟΛΙΑ:
Lalakis Lamogios
O 666 ERXTE
Lalakis Lamogios

TO LEEI H BIBLOS
Panagiotis Michalopoulos
Έρχεται ο αριθμός; Τι είναι αυτός ο αριθμός; Μαγικός αριθμός; Τι λέει η βίβλος ότι πρέπει να κάνουμε όταν βλέπουμε αυτόν τον αριθμό; Ποιος λέει ότι ο αριθμός αυτός έχει σχέση με την ηλεκτρονική, με τις κάρτες; Οι παλαιοημερολογίτες τα λένε; Οι καφετζούδες; Οι χαρτορίχτρες; Οι τσιγγάνες; Τι να κάνω εγώ, που μένω στην οδό Ξάνθου, στον αριθμό 666; 
Το κοριτσι των λουλουδιων
Αυτο το κανουν για να μας πασαρουν τη καρτα του πολιτη η οποια θα εχει το 666 κ απο πισω κρυβεται ο αντιχριστος.. ελεος τι αλλο πια πρεπει να δειτε οτι απο πισω κρυβεται ο εωσφορος.. η αποκαλυψη του ιωαννηωτα λεει οποιος θελει να μαθει κ να σωσει τον εαυτο του κ την οικογενεια του ας διαβασει την αποκαλυψη που λεει γιατο θηριο.
Popi Garefalaki

Αφου δεν την εχεις δει ποτε γιατι σπερνεις τον πανικο? Εσυ μη φοβασαι θα σε σωσει ο θεος.
 Dina Zoi
Τα λόγια που αναφέρονται πιό πάνω είναι του π.Παϊσίου.
Panagiotis Michalopoulos

Καλά τώρα! Όλα του Παΐσιου είναι! Το γνωστό παραμύθι!
Είναι παλιά η συνταγή: Όταν κάποιος παρατρεχάμενος της θρησκείας μας, θέλει να περάσει μια ατάκα, θέλει να γίνει αμέσως αποδεκτό και να διαδοθεί κάποιο σόφισμα του, το αποδίδει στον γέροντα Παΐσιο, για να αποκτήσει έτσι αυτό (και αυτός) βαρύτητα και κύρος!
Το ίδιο και για να παρουσιάσουν κάτι σαν θεϊκό γεγονός, κάτι σαν να είναι προφητευμένο! «Το είπε αυτό από τότε, ο γέροντας!»
Ο ίδιος ο γέροντας, που τα έβλεπε αυτά από τότε που ζούσε ακόμα, έλεγε στους οπαδούς του, όπως και στον κ. Χρονόπουλο ο οποίος το 1978 ήταν γυμνασιόπαιδο και μαθητής μου. Μου έλεγε πρόσφατα ο κ. Χρονόπουλος για το δράμα του γέροντα. Τους έλεγε: «Λένε ότι εγώ το είπα ετούτο ή εκείνο και φρίττω! Τι να κάνω ρε παιδιά; Να μη ξαναμιλήσω για τίποτε, για να μη με χρησιμοποιούν έτσι, διαστρεβλώνοντας με;»
Αλλά όλοι αυτοί που τον χρησιμοποιούσαν και τον χρησιμοποιούν μέχρι σήμερα, όλοι αυτοί οι εκκλησιαστικοί προβοκάτορες, αυτοί που συγκροτούν μια μαύρη μαφία χριστιανο-φασιστών, δεν του απέδωσαν μόνο ανόητα λόγια ή βλακώδεις προφητείες, αλλά (το ακόμα χειρότερο) του απέδωσαν ακόμα και αιρετικές θέσεις, για να τις περάσουν έτσι πιο εύκολα στους θρησκευόμενους ανθρώπους…
Panagiotis Michalopoulos

Το 666 έχει να κάνει με θρησκόληπτους μόνο! Δεν έχει καμιά σχέση με ηλεκτρονικές κάρτες, ούτε με την αποκάλυψη του Ιωάννη. Ο «αριθμός» του Ιωάννη, είναι γράμματα, και σαν γράμματα με κρυφό μήνυμα για την ρωμαϊκή αυτοκρατορία έχει άλλη σημασία, που βέβαια δεν είναι ηλεκτρονική!
Ας το πούμε κι αυτό: Η Αποκάλυψη του Ιωάννη, το τελευταίο αυτό βιβλίο της καινής διαθήκης, θεωρείται πλαστή από την θεολογική επιστήμη!

Το κοριτσι των λουλουδιων
Η αποκαλυψη του ιωαννη ειναι ο λογος του θεου.. κ ισχυουν ολα.. ο χριστος ειπε οποιος αφαιρεσει εστω κ μια τελεια.. θα παει στην κολαση.. παλι ζηλεια ως προς το προσωπο του χριστου.. ο γεροντας παισιος: κυρητε την αυθεντικη αληθεια οπως τη παρελαβε κρυσταλινη απο το στομα του χριστου.οι πατερες ειναι τα στοματα του χριστου στις διαφορες εποχες που δεν κυρησσουν κατι διαφορετικο αλλα οτι κυρηξε ο χριστος..κ ο αγιος παισιος ελεγε ακριβως οτι ειχε πει κ ο χριστος χωρις να νοθευσει τιποτα.
Το κοριτσι των λουλουδιων

Η καινη διαθηκη ειναι ο λογος του χριστου.. κ αυτα διδαξε οταν ηρθε στη γη.. οι αθεοι τι θα πουν?
Panagiotis Michalopoulos

Το κορίτσι, είπε: «Η αποκάλυψη του Ιωάννη είναι ο λόγος του θεού.. κ ισχύουν όλα.. ο χριστός είπε όποιος αφαιρέσει έστω κ μια τελεία.. θα πάει στην κόλαση.»
Απάντηση:
Σαν λόγο του θεού, σαν ευαγγέλια του Χριστού, κυκλοφορούν πολλά. Είναι τα λεγόμενα απόκρυφα, τα οποία η Εκκλησία τα ονόμασε ψευδεπίγραφα και δεν τα ενσωμάτωσε στη καινή διαθήκη. Δεν παύει όμως να τα χρησιμοποιεί και να δημιουργεί με αυτά την λεγόμενη ιερή παράδοση της. Ένα τέτοιο ψευδεπίγραφο θεωρεί η επιστήμη ότι είναι και η Αποκάλυψη, ένα βιβλίο κάποιου Ιωάννη που γράφτηκε πολύ αργότερα από την εποχή που ζούσε ο ευαγγελιστής Ιωάννης.
Αλλά στη κόλαση τελικά θα πάνε οι σατανολόγοι, αυτοί που πήραν μια λέξη της Αποκάλυψης (δεν είναι αριθμός το 666 εκεί), για να τρομοκρατούν τον κόσμο. Και η καινή διαθήκη, ο πραγματικός λόγος του θεού, λέει: «Ο φόβος, έχει κόλαση!».
Panagiotis Michalopoulos

Σχετικά με τον Παΐσιο...
γ.Παΐσιος (625 αναρτήσεις)

ΕΔΩ
Το κοριτσι των λουλουδιων
Ο γεριντας παισιος:εγινε κ επισημα αγιος απ'την εκκλησια μας.. κ οτι λεει σχετικα με το 666 ειναι αληθεια κ εχει προφητεψει κ.αλλα.. εξαλου οτι εχειπει βγαινει τα παντα. Ολα αυτα που γινονται η φτωχεια θελουν να μας επιβαλουν το 666 μ το ζορι κ να μας φακελωσουν..  
Panagiotis Michalopoulos
Περί Παϊσίου ο λόγος: Πέθανε πριν λίγα χρόνια ένας κωλόγερος, μια σκατόφατσα, ένα φασιστόμουτρο, και από την επομένη κιόλας μέρα, ένας απίστευτος μηχανισμός χριστιανο-φασιστών και παρακρατικής εκκλησίας, ξεκίνησε έναν λυσσαλέο αγώνα για την αγιοποίηση του! Και τούτο διότι στο αμπαλάζ αυτό, στο κωλόχαρτο γέροντας Παΐσιος, όλη η λέρα του παπαδικού και λαϊκού υπόκοσμου, τύλιξε για να μας την πασάρει… σαν παντεσπάνι, όλη την πατριδοκαπηλική και παραθρησκευτική κοπριά! Αυτά!
Panagiotis Michalopoulos
KOLOGEROY-PAISIOY-PROFHTEIES (42 αναρτήσεις) 
ΕΔΩ
Το κοριτσι των λουλουδιων

Νροπη σου εισαι αιρετικος κ γι'αυτο τα λες αυτα βριζεις εναν αγιο θα δωσεις λογο στο θεο.. δεν ξανααπαντω.
Panagiotis Michalopoulos

Ήταν λοιπόν και πλασιέ αιρετικού βιβλίου ο μακαρίτης Παΐσιος! Έτσι εξηγείται το ότι τον λατρεύουν όλοι οι ευαγγελιστές που γνώρισα στο facebook!!!
http://xairete.blogspot.gr/2011/09/facebook_30.html
Panagiotis Michalopoulos

Αντίθετα λοιπόν με εμένα, αιρετικοί είναι οι οικουμενιστές φίλοι του γέροντα Παΐσιου…
http://xairete.blogspot.gr/2014/12/blog-post_2.html


Το κοριτσι των λουλουδιων
Ο διαβολος οργωνει ο χριστος ομως θα σπειρει στο τελος.. 
(ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ)
Panagiotis Michalopoulos
Να ρε πούστη, η κατάντια της («χεσμένης πατόκορφα») εκκλησίας: 
Μετά την αγιοποίηση από προχθές του κωλόγερου Παΐσιου, … έβγαλαν χθες για λατρευτική προσκύνηση μια φανέλα του, και ένα σώβρακο του!
http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_624.html


Panagiotis Michalopoulos
Η χρήστης, «Το κορίτσι των λουλουδιών», μια γνήσια οπαδός του γέροντα… 
Σε στάση έκστασης και λατρείας στο νέο «άγιο»! Χα! 
(φωτο από το άλμπουμ της στον λογαριασμό της στο facebook)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=714742748610299&set=pb.100002237407570.-2207520000.1425208513.&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Το κοριτσι των λουλουδιων
https://www.facebook.com/maria.xios.108
Σπούδασε στο Aristotle University of Thessaloniki
Τόπος διαμονής: Thessaloníki
Τόπος καταγωγής: New York, New York
Ilias Kexagias
ΦΙΛΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΠΟΥ ΘΕΣ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ, ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ. 
Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΕΖΗΣΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΞΙΟΘΗΚΕ ΤΗΣ ΑΓΙΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, 
ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΑΝ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, 
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΓΙΟΙ, ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙΣ, 
ΟΠΟΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕΙΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ
Panagiotis Michalopoulos
«Ορθολογική επιχειρηματική επένδυση η οσιοποίηση Παϊσίου»
http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_251.html
Panagiotis Michalopoulos
ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Α.Ε.
http://xairete.blogspot.gr/2015/02/blog-post_74.html

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=680563492065556&set=a.221388241316419.46113.100003357345526&type=1&theater

14 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγαπητέ, TolisNet, λάβαμε το λινκ για το ηχητικό στο youtube που μας στείλατε, αλλά δυστυχώς δεν παίζει!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κε Παναγιώτη, ψάξτε το λίγο, η Αποκάλυψη δεν είναι απόκρυφο βιβλίο, είναι Γνήσιο Προφητικό Βιβλίο της Κ.Δ. που το χρησιμοποιούσαν από την αρχαιότητα οι Αποστολικοί Πατέρες και Εκκλησιαστικοί Συγγραφείς (σώζονται χωρία της Αποκαλύψεως στα Συγγράμματά τους) και περιέχεται ως Γνήσιο Βιβλίο της Καινής Διαθήκης στον Κατάλογο των γνήσιων βιβλίων της Αγίας Γραφής του Μεγάλου Αθανασίου, που τον κοινοποίησε σε όλες τις τοπικές εκκλησίες με την ΛΘ Εορταστική του Επιστολή.

Αν θέλετε κάποια παραπομπή, ευχαρίστως.

Επισκέπτης.

Ανώνυμος είπε...

Κατ΄αρχή οι κάρτες σχεδιάζεται να δοθούν σε άπορους, φτωχούς, άνεργους, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αγαθά και κοινωνικές υπηρεσίες, αλλά πιθανώς και πιστωτική δυνατότητα (π.χ. για ηλεκτρικό ρεύμα, για νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κ.λπ.)

Ευλογημένη θα είναι αυτή η κάρτα.
Και όσοι αντιδρούν, τι θέλουν, να λιποθυμούν από την ασιτία τα παιδάκια στα σχολεία, να κόβεται το ρεύμα σε πολύτεκνες οικογένειες και να μην έχουν φάρμακα οι ασθενείς για να γίνεται το καπρίτσιο κάποιων ρασοφόρων;

Οι κάρτες, τραπεζικές, πιστωτικές, του πολίτη, ταυτοτήτων, υπηρεσιακές κ.λπ., με τσιπάκια, με barcodes (γραμμωτούς κώδικες), με μαγνητικές ταινίες, δεν εμπλέκονται με κανένα τρόπο με την εκκλησία και την πίστη. Και όσοι τις εμπλέκουν, ταλαιπωρούν και παραπλανούν άδικα ένα λαό επί δυο τουλάχιστον δεκαετίες. Σε γραμμωτούς κώδικες, κάρτες, τσικάκια, μαγνητικές λωρίδες δεν υπάρχουν αντίχριστοι, δυσώνυμοι αριθμοί 666 ως χαράγματα του θηρίου και του αντιχρίστου. Όλοι μας πλέον χρησιμοποιούμε συσκευασίες με barcodes στα super-markets, στα φαρμακεία, στα εισιτήρια, και κάρτες σε Τράπεζες, πιστωτικές, ταυτοτήτων Υπηρεσιών, προσέλευσης κ.λπ. Όσο κι αν μας φοβέριζαν οι γεροντάδες με τα βιβλία της Relfe ότι μέσα στα τσιπάκια και στους γραμμωτούς κώδικες είναι ο "αντίχριστος" και το "666", ούτε αντίχριστος ούτε 666 υπάρχει (το απέδειξε ο ΙΚ αλά και να υπήρχε 666 ουδεμία σχέση έχει με το χάραγμα σε χέρι ή μέτωπο) και το μόνο που έμεινε είναι η ανοησία και κακοδαιμονία τους και η αφέλεια εκείνων που τους ακολουθούν.

Αν οι γεροντάδες άφηναν από το 1997-98 το Κράτος να εφαρμόσει τις ηλεκτρονικές Ταυτότητες και την Κάρτα του Πολίτη, τότε, με τις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις θα είχε πιαστεί το μαύρο χρήμα και τα αδήλωτα εισοσήματα και περιουσιακά στοιχεία και δεν θα είχαμε φτάσει σε μνημόνια και Τρόικα.

Δυστυχώς άρχισαν πάλι οι διαμαρτυρίες, από ρασοφόρους! Να μην δοθούν, λένε, κάρτες στους πολίτες.

Ο Σύριζα οφείλει να φέρει την Κάρτα του Πολίτη όχι μόνο για τους πτωχούς αλλά για όλους - και για τους ρασοφόρους.

1) Να γίνουν μέσω κάρτας ηλεκτρονικές διασταυρώσεις εισοδημάτων και πεσριουσιών, πόθεν έσχες και φορολόγηση. Ακόμα και σε ρασοφόρους.
2) Υποχρεωτικά να αγοράζουμε αγαθά και υπηρεσίες για ποσά άνω των 5 ευρώ, μόνο μέσω τραπεζικής κάρτας! Όχι με μετρητά. Μόνο έτσι θα φορολογηθούν και οι φοροφυγάδες και οι λαθρέμποροι και γενικά όσοι διακινούν μαύρο αδήλωτο χρήμα.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Η κάρτα του πολίτη έχει τσιπάκι. Αν μέσα στο τσιπάκι αυτό υπάρχει ο 666, τότε υπάρχει και στο τσιπάκι του κινητού, αλλά και στον υπολογιστή, που έχει πλήθος από τσιπάκια. Οπότε, πετάχτε τα όλα.
Αλλά, δυστυχώς για τους αμετανόητους και τους ευκολοφάνταστους, τα τσιπάκια αυτά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να δουλέψουν με το 666, όση προσπάθεια και θέληση να έχει κάποιος.

ΙΚ

Ανώνυμος είπε...

Διάβαζα κάποια άρθρα και έπεσα και σε έναν του R&D της Google, εν είδη i-τελάλη, και ήταν η αφορμή που θυμήθηκα τα σχετικά νήματα με τις κάρτες εδώ. Αν κατάλαβα καλά, «ευαγγελίζεται» πως όπως τώρα λέμε αδιανόητο στον "οργανωμένο" δυτικό κόσμο να είναι κάποιος εκτός κοινωνικών δικτύων τύπου facebook, κάποτε θα θεωρείται αδιανόητο να μην είναι ασύρματα συνδεδεμένος στο cloud, με genetically engineered DNA και ενσωματωμένα devices που θα καταπολεμούν ασθένειες εντός του σώματος κατευθυνόμενα ασύρματα ή και νομοτελειακά βάσει fundamental αντιδράσεων εντός του οργανισμού. Τα microchips είναι ως όγκος και μέγεθος ελέφαντες μπροστά σε αυτά που μπορούμε να κατασκευάσουμε σήμερα.
http://www.techinsider.io/ray-kurzweil-most-extreme-predictions-2015-11?utm_content=buffer65130&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer-ti
Υπαινίσσεται ακόμα ότι η πρόσβαση "εντός δικτύου" του ανθρώπου, θα του δώσει σοφία, εξυπνάδα. Όλοι τέλειοι Θεοί δηλαδή, κατά μία έννοια, στο αντίθετο άκρο όμως από την πίστη.

Ο αντίχριστος, αυτός ή ό,τι τελοσπάντων διαλέξει (ή διαλέγει) η ανθρωπότητα, βρίσκεται αναφερόμενος ακριβώς εκεί που υπάρχει η απληστία

μπορεί να είναι μία κάρτα, προπομπός αυτής της κατάστασης. Όπως προπομπός της κάρτας ήταν τα κιτάπια, τα χειρόγραφα έγγραφα και τα αρχεία. Σήμερα, αύριο είναι τα databases και το cloud

Κακή είναι η απληστεία και η δουλοπρέπεια στο χρήμα δευτερευόντως, και πρωτίστως στη δόξα πολλών. Στην αναγνώριση δηλαδή. Τί απομακρύνει τον άνθρωπο από το Θεο; Το να βασίζεται στη δύναμή του χωρίς τη δύναμή Του. Εγωισμός. "Ποιος θα τιμωρήσει; Εγώ.. Ποιος θα θεραπεύσει; Εγώ... Ποιος; Τα πολλά ΕΓΩ."

βέβαια "και πού είναι το κακό να είμαστε όλοι έξυπνοι, ωραίοι;"

τα υλικά κατασκευές έχουν πεπερασμένες προδιαγραφές "εκ φύσεως". Και η υπολογιστική ισχύς είναι πεπερασμένη. Check mate δεν το λένε στο σκάκι; Όχι εκ προοιμίου checkmate με την έννοια του κισμέτ αλλά με το γεγονός της παραδοχής ότι δεν είναι ο άνθρωπος ο κύριος των δυνάμεων, αν και μπορεί να ανατρέψει τα πάντα, κατά χάρη, ο ένθεος άνθρωπος.
Ίσως έτσι καταλαβαίνω μερικώς την αποκάλυψη και την περιρρέουσα καταστροφολογία, μικροτσιπολογία, αριθμοφοβία, ως πάλη της παράλογης αυτοπεριχαράκωσης με την ένθεη απελευθέρωση. Γιατί η ελεύθερη βούλησή μας κάνει τις πράξεις μας, με αναφορά είτε στην πάρτη μας οπότε αυτοβούλως Τον "αποκλείσαμε" από την χαρά της επιλογής μας, είτε με αναφορά στον Παντοδύναμο οπότε αιτούμαστε τη θεία χάρη για το "κάτι παραπάνω" της ελευθερίας. (Όχι αναφορά όπως οι σταυροφορίες των δυτικών)

έχει dejavu το όποιο φακέλωμα πάντωςς με την απογραφή του Δαβίδ, ως προς τη φερόμενη ματαιοδοξία και την παντελή αδιαφορία στον "ξένο" ή "αδύναμο" συνάνθρωπο (τράπεζες και supermarkets με άπορους και πεινασμένους, επιλεκτική συγκίνηση για το πλούσιο Παρίσι μας και τη ξένη πχ Βυρηττό)
http://www.upi.com/Science_News/2015/11/20/Researchers-implant-organic-electronics-inside-plants/1631448050915/

dejavu, ίσως να είναι το σημείο που σταμάτησε το αποτέλεσμα της απογραφής του Δαβίδ. Τί βολικό να σχετιστεί εκ νέου μία παγκόσμια ελεγχόμενη απογραφή με τον ίδιο τόπο - ναό; Και μάλιστα με timing συγκριτισμού/σύγκρουσης θρησκειών;
http://www.aljazeera.com/news/2015/10/israel-limits-access-al-aqsa-compound-attacks-151009043215083.html

Το "καλή και κακή" κάρτα σήμερα βέβαια, ενέχει και το κίνδυνο να μπλεκόμαστε οι χριστιανοί σε συζητήσεις καλού και κακού "εμφυτεύματος" ύστερα (που αρχίζω να σκέφτομαι ότι δεν θα είναι εμφύτευμα «ξερό», αλλά ένας "μικρός "θεούλης" μέσα στον οργανισμό που δίνει την πλάνη ότι είναι μη αναγκαίος ο Θεος).

Μακάρι, παρόλα τα λάθη μας, να μας συγχωρέσει και να μας κατευθύνει στο έλεος Του.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Αγαπητέ Παναγιώτη

Απάντηση στον ανώνυμο:

Πάρα πολλά έχουν γραφεί για την αποκαλούμενη αριθμοποίηση του ατόμου και του προσώπου και η ερώτηση που διατυπώνεται από ευσεβείς πιστούς είναι συνήθως: «Διατί θέλουν να μας αποβαπτίσουν και να μας κάνουν νούμερα δίδοντας έναν αριθμό ξεχωριστό για τον καθένα, αγνοώντας το όνομα και το πρόσωπο;».
Δεν ήμαστε παρά ένας αριθμός και πάντοτε ήμαστε ένας αριθμός. Στο ληξιαρχείο, στο σχολείο, στο στρατό, στην εφορία, στην ταυτότητα, στο τηλέφωνο, στον τραπεζικό λογαριασμό, στην κοινωνική ασφάλιση, στην πιστωτική κάρτα, στους εκλογικούς καταλόγους, στην διεύθυνση του σπιτιού, στην πόρτα του διαμερίσματος, στην ΔΕΗ, στην ΕΥΔΑΠ, στον ΟΤΕ, στην πινακίδα του αυτοκινήτου, στην θέση του θεάτρου, στην ληξιαρχική πράξη θανάτου, στο νεκροταφείο ακόμη και στο οστεοφυλάκιο !
Όλοι αυτοί οι αριθμοί ήμαστε εμείς και τους κουβαλάμε στην πλάτη μας τόσο στην επίγεια ζωή μας, όσο και μετά θάνατον. Κανέναν δεν τον ενδιαφέρει το όνομά μας. Με την νέα ταυτότητα, όλοι αυτοί οι αριθμοί που φέρει ο καθένας από εμάς (11 επίσημοι και σωρεία ανεπίσημων) θα γίνουν ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ και θα πάψουμε πια να ήμαστε διχασμένες αριθμητικά προσωπικότητες και να εξουσιαζόμαστε (υποτίθεται) από πολλούς αριθμούς, αλλά μόνον από ένα. Τελικά μας πειράζει η πολυαριθμία που έχουμε σήμερα, για την οποία κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ή μας πειράζει Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ;
Δίδοντάς μας η Πολιτεία ένα μόνο αριθμό, ζητάει να μας αποβαπτίσει; Μήπως ήμαστε αφελείς; «Νήπιοι κατά τας φρένας», όπως λέγει και ο Απόστολος Παύλος; Εάν πάμε στο Ταχυδρομείο να παραλάβουμε ένα συστημένο, ο υπάλληλος δεν θα μας το δόσει, εάν δεν σημειώσει τον αριθμό της ταυτότητά μας. Νικόλαοι Χειλαδάκηδες μπορεί να υπάρχουν πεντακόσιοι στην Ελλάδα, αλλά ο αριθμός ταυτότητας π.χ. Π 344378 είναι μοναδικός και βεβαιώνει, ότι ο Νικόλαος Χειλαδάκης που υπέγραψε για την παραλαβή του συστημένου, είναι αυτός που τον πατέρα του τον λένε Λάζαρο, την μητέρα του Δήμητρα, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960 κλπ, κλπ. Είναι δηλαδή πληροφορίες που διασταυρώνουν και εξακριβώνουν τα στοιχεία της ταυτότητάς μας και είναι απαραίτητες για την Πολιτεία.
Όταν όμως πάμε να κοινωνήσουμε ο ιερέας δεν θα ειπεί: «Μεταλαμβάνει ο δούλος του Θεού Νικόλαος Χειλαδάκης του Λαζάρου και της Δήμητρας με τον αριθμό δελτίου ταυτότητας Π 344378 κλπ, κλπ.», αλλά θα ειπεί: «Μεταλαμβάνει ο δούλος του Θεού Νικόλαος» και τίποτε περισσότερο. Διότι εκείνη την ώρα, εκείνο το «Νικόλαος» και μόνο είναι ανεπανάληπτο, έστω και εάν το χρησιμοποιούν 500000 Νικόλαοι ανά την Ελλάδα και σημαίνει: «ψήφον λευκήν, και επί την ψήφον όνομα καινόν γεγραμμένον, ό ουδείς οίδεν ει μη ο λαμβάνων». Με εκείνο το «Νικόλαος» και μόνο, ξέρει ο Θεός να εντοπίσει στα δικά του κατάστιχα τον συγκεκριμένο Νικόλαο, χωρίς να ανατρέξει στο Π 344378.
Δεν πρέπει όμως να είμαστε και ουτοπιστές. Η καταγραφή των προσωπικών μας στοιχείων χρονολογείται, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον από «Αυγούστου μοναρχήσαντος» που και τότε «υπό μιαν βασιλείαν εγκόσμιον αι πόλεις γεγένηνται» και «απεγράφησαν οι λαοί τω δόγματι του Καίσαρος» (και κατά ορισμένους ιστορικούς αποτελούσε, συν τοις άλλοις, και ομολογία πίστης προς τον αυτοκράτορα). Και της απογραφής δεν εξηρέθη ούτε η Παναγία Θεοτόκος, αλλά ούτε και ο ενανθρωπήσας Θεός μας.
Εις την «κοιλάδα του κλαυθμώνος» που βρισκόμαστε «εν μέσω γενεάς σκολιάς και διεστραμμένης» κατά τον παρόντα τούτον αιώνα τον απατεώνα, προσπαθούμε να προσαρμοσθούμε σ’ ένα σύστημα με όσο το δυνατόν λιγότερα μειονεκτήματα, λατρεύοντες τον Θεόν «μετά συνειδήσεως καθαράς εν πνεύματι και αληθεία», «ειρηνικόν και ησύχιον βίον διάγοντες εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι».
Επομένως δεν πρέπει να συγχέουμε τις όποιες σχέσεις μας με τον Καίσαρα με τις σχέσεις μας με τον Θεό, να προσδίδουμε στο θέμα θεολογικές και πνευματικές διαστάσεις, εάν δεν υπάρχουν και να χρησιμοποιούμε τον Θεό για επίγειους σκοπούς. Πρέπει να είμαστε τίμιοι με την Ορθοδοξία και την Εκκλησία του Χριστού, αποδίδοντες «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ».

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Η τεχνολογία, η οποία εξελίσσεται με τρόπους μηχανικούς που βασικά δεν ελέγχουμε, θα χρησιμοποιηθεί όσο πιο εντατικά γίνεται, είτε μας αρέσει είτε όχι. Παλαιότερα όσοι αντιδρούσαν στην τεχνολογία έλεγαν: «εάν ο Θεός ήθελε τον άνθρωπο να πετά, θα του είχε δώσει φτερά». Στην πράξη, έχει έρθει πια ο καιρός να κατανοήσουμε ξεκάθαρα ότι εάν ο Θεός δεν ήθελε τον άνθρωπο να πετά, δεν θα του είχε δώσει αεροπλάνα.
Το μαχαίρι είναι ένα εργαλείο, μαζί και όπλο φονικό. Η χρήση της τεχνολογίας πάντοτε θα κινείται ανάμεσα στα όρια που ορίζουν, αφενός οι δυνατότητές της και αφετέρου οι κίνδυνοι που αντιπροσωπεύει. Αυτό είναι αναπόφευκτο. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο πιο αρμονικά θα ζήσουμε την μοίρα μας. Τα περιθώρια ανάμεσα στις δυνατότητες και τους κινδύνους είναι εξαιρετικά στενά και η «πολυτέλεια» του ανεγκέφαλου φανατισμού, ολέθρια. Το λεγόμενο «ηλεκτρονικό φακέλωμα» είναι μια αναπόφευκτη τεχνολογική πραγματικότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει κανείς να δεχτεί να γίνει θύμα των κινδύνων που αντιπροσωπεύει. Αλλά σημαίνει, ότι πρέπει να κινηθεί στα όρια των δυνατοτήτων του, έστω και αν με τον τρόπο αυτόν αλλάζει η εικόνα που έχει για τον κόσμο και για τον εαυτό του. Και δυστυχώς, η αιτία για τις περισσότερες αντιδράσεις κατά της ηλεκτρονικής προόδου είναι η «τεμπελιά» της αλλαγής νοοτροπίας. Δεν θέλουμε με τίποτε να αλλάξει η εικόνα που εμείς έχουμε για τον κόσμο.
Ας θυμηθούμε, ότι όταν ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά η ατμομηχανή, πολλοί και ιδιαίτερα οι καραγωγείς, έλεγαν ότι επρόκειτο για διαβολική ανακάλυψη. Ο δε ατμός ήτανε σύμβολο του πυρός και της κολάσεως. ΄Εκτοτε καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες διαβολοποιήσεως των πάντων και ιδιαίτερα κάθε τι το καινούργιο με το οποίο δεν είμαστε συνηθισμένοι.
Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει επιφέρει ιλιγγιώδη αύξηση στην ταχύτητα διαχείρισης αριθμών, λέξεων, εννοιών και εικόνων της μνήμης. Από καταβολής της η κοινωνία μας βασίζεται στο τι θυμόμαστε. Πρέπει να ξέρουμε πόσοι είμαστε, που είναι ο καθένας μας, πόσες είναι οι ανάγκες μας, πόσα τα αποθέματά μας.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Η ηλεκτρονική πραγματικότητα φέρνει νέες διαστάσεις στη διαχείριση της μνήμης. Είναι φυσικό να διανοηθούμε ότι, στο όριό τους, οι δυνατότητες της ηλεκτρονικής μνήμης μπορούν να εντοπίσουν κάθε στιγμή το που βρίσκεται ο καθένας μας, το τι κάνει.
Αντί όμως να εστιάζουμε την προσοχή μας στον «εφιάλτη» μιας τέτοιας προοπτικής, αξίζει να δούμε τα πλεονεκτήματά της. Την εξαφάνιση των λαθών, αλλά και των έμμονων ιδεών για το «τι μας χρειάζεται». Η απαλλαγή από τέτοιες αρνητικότητες αναπόφευκτα θα φέρει όλο και μεγαλύτερη πνευματική ελευθερία.
Για ποίο λόγο φοβόμαστε; Για το ότι «τα ηλεκτρονικά μας βλέπουν διαρκώς»; Αλλά αυτό πρέπει να το δεχτούμε πλέον, σαν καθημερινή πραγματικότητα. Οι δορυφόροι ανιχνεύουν πολλά χρόνια τώρα εμάς, τις στρατιωτικές μας εγκαταστάσεις, τα αποθέματα του νερού μας και τις σοδιές μας.
Όλοι διαισθητικά γνωρίζουμε ότι ο κόσμος ενώνεται, γίνεται ένα όπως έγιναν κάποτε ένα οι πόλεις της αρχαίας Ελλάδας. Ο φόβος μας άραγε εστιάζεται στο ότι δεν θα είμαστε «εμείς» το κέντρο του κόσμου; Ότι πρωτεύουσα δεν θα είναι η Αθήνα; Ή μήπως θέλει κανείς να προτείνει να σταματήσει η ροή των ανθρώπων, των αγαθών και των πληροφοριών; Η τάση για ομοιογένεια δεν πρόκειται να κάνει πίσω.
Βέβαια, είναι απόλυτα λογικό να φοβόμαστε όταν η δύναμη μπορεί να πάει μόνο σε λίγους. Καμιά αμφιβολία, σαφώς χρειάζεται να προασπίσουμε την ελευθερία του λόγου και τις δημοκρατικές αρχές στις διαδικασίες διαχείρισης των πληροφοριών. Αλλά μπορεί ποτέ να είμαστε αποτελεσματικοί και να το καταφέρουμε αυτό χωρίς να ξέρουμε τι κάνουμε και τι επιδιώκουμε; Είναι δυνατόν να το πετύχουμε ασυνείδητα, μέσα σε ένα κλίμα απέχθειας για την τεχνολογία και σιωπής μπροστά στη δεισιδαίμονα φοβία για το 666, για το 669, για το 1984 ή για το 1998;
Η Δημοκρατία είναι ο εξισορροπητικός παράγοντας, ο καταλύτης για να βρεθεί κάθε φορά ο δρόμος ανάμεσα στις δυνατότητες και τους κινδύνους. Αυτός είναι ο γνώμονας βάσει του οποίου πρέπει να χαράξουμε την πορεία μας σαν ανθρώπινο γένος μέσα σ’ έναν κόσμο που, επιτέλους, καταλάβαμε ότι δεν καταλαβαίνουμε.
Έτσι κι’ αλλιώς, ελληνικά είναι τα φιλοσοφικά πρωτεία της Δημοκρατίας. Πάνω σ’ αυτά, στην διατήρηση και στην επέκτασή τους, πρέπει να βασίσουμε την κοινωνία μας ούτως ή άλλως. Γιατί αποφεύγουμε να στηρίξουμε σ’ αυτά και όλη μας την πνευματικότητα; Γιατί να κυνηγάμε ανέφικτες φιλοσοφικές ισορροπίες; Ή μήπως υπάρχει κανείς αφελής που πιστεύει ότι μπορεί ποτέ να υπάρξει αληθινός Χριστιανός στην κοινωνία χωρίς να υπάρχει ακραιφνής δημοκρατική αντίληψη;
Η Δημοκρατία μπορεί να υπάρξει χωρίς τον Χριστιανισμό. Η έννοια όμως του Χριστιανικού κράτους χωρίς την Δημοκρατία είναι σκέψη ανισόρροπη. Τουλάχιστον, όσο υπάρχει Δημοκρατία, ποτέ δεν θα διώκεται αυτός που θέλει να εκφράσει τη σκέψη του ελεύθερα και να εργαστεί για την ουσιαστική αλλαγή.
Γιατί όμως υπάρχει τόση αντίδραση στην πληροφοριακή διάσταση του προβλήματος της ηλεκτρονικής παρακολούθησης; Μήπως τελικά εκείνο που φοβόμαστε και αποκαλούμε ως ανελεύθερο σύστημα είναι εκείνο το σύστημα που δεν μας αφήνει να λέμε ψέματα;

Φιλικά
ΙΚ

Ανώνυμος είπε...

Ο ίδιος ανώνυμος είμαι, ωραιότατα σχόλια. Σήμερα αυτό σκεφτόμουν, ότι θα χρειαστεί και ακροβάτες να γίνουμε κατά την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

Βέβαια ο Θεός είπε να κατακυριεύσουμε τον κόσμο οπότε η τεχνολογία ενοποίησης των πάντων ίσως είναι η τελειοποίηση κυριάρχησης επί της ύλης.

Έχω βέβαια ενδοιασμό για την "καλπάζουσα" τεχνολογία γιατί πολλοί φιλόδοξοι την ανέπτυξαν πρόχειρα (πχ εγκατάσταση αμίαντου χωρίς μελέτη επιπτώσεων και άλλα που δεν προλαβαίνω να γράψω τώρα)

Χαιρετώ
Σταύρος

P. MICHALOPOULOS είπε...

Χαίρετε, αγαπητέ Σταύρο!
Ευχαριστούμε για την επίσκεψη στο μπλογκ, και για την συμμετοχή σου στη συζήτηση μας αυτή!
Να είσαι καλά, και να σε βλέπουμε συχνά, να μη σε χάσουμε τώρα πια που γνωριστήκαμε.
Το μπλογκ αυτό έχει 20.000 αναρτήσεις. Κάποιες από αυτές ίσως να σε ενδιαφέρουν, επίσης! :-)

Ανώνυμος είπε...

Θα παραμείνω λίγο ακόμα στον αντίλογο. Θεωρώντας ακόμα και ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν Νέρωνες ή Πόντιοι Πιλάτοι, ούτε παράλογα πλήθη να αποζητούν το Βαραβά παρά μόνο "Χριστοί" άνθρωποι.

Μία κοινωνία, κατ' αναλογία "πανταχού παρούσα" (online οργανισμοί ή "κάμερες" όπως θέλουμε το λέμε) και τα "πάντα πληρούσα" είναι ώριμη να το πραγματοποιήσει/διαχειριστεί αυτό αναφερόμενη στο Χριστό ή αναφερόμενη στον εαυτό της;

Θεωρώ θέμα χρόνου να γίνονται ανθρώπινα "θαύματα". Μήπως όμως θα είναι τόσο μεγάλα θαύματα σαν εκείνα του αιγυπτιακού ιερατείου, δυνατά μεν, αλλά απείρως αδύνατα σε σχέση με εκείνο του Ααρών;

Ο λογισμός μου λέει ότι η επιστήμη όπως και κάθε τί, μπορεί να γίνεται ένθεα ή άθεα. Όχι ως προς την παρουσία Του που μας είναι δεδομένη αλλά ως προς την προαίρεση του ανθρώπου. Μήπως έτσι και ο απαγορευμένος καρπός είναι μία πρωτύποση του "κάνω του κεφαλιού μου και δεν ζητώ τη συμβουλή σου κι ας μου πάρει 5000 χρόνια να τα καταφέρω"; και την κάθε κάρτα σε αυτά τα πλαίσια μπορώ να την εντάξω, όχι στην "κακία" του wafer αλλά στην αχρηστεία των συστημάτων αυτών σε μία ένθεη κοινωνία.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Καλημέρα Σταύρο!
Καλή Κυριακή!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Αγαπητέ Παναγιώτη

1/ Νέρωνες και Πιλάτοι υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντοτε και μέχρι της συντελείας των αιώνων, αλλά και παράλογα πλήθη, που θα ζητούν Βαραββάν και όχι Χριστόν. Η κοινωνία παραμένει η ίδια από Αδάμ και δώθε.

2/ Οι οργανισμοί και οι κάμερες δεν συνιστούν "κοινωνία πανταχού παρούσα". Οι οργανισμοί είναι συσσωματώσεις ανθρώπων ή κρατών, οι δε κάμερες είναι στοιχείο της ζωής από καταβολής κόσμου. Άλλωστε, η μεγαλύτερη κάμερα είναι το μάτι του Θεού ("έστι δίκης οφθαλμός ος τα πανθ' ορά") από το οποίον δεν μπορεί να ξεφύγει κανείς. Αυτό θα πρέπει να μας ενδιαφέρει πρωτίστως και όχι οι φθαρτές κάμερες. Εμας, μας ενδιαφέρει να γραφτούμε στο βιβλίο της ζωής, οπότε δεν μας πιάνει καμία κάμερα. Βέβαια, η κοινωνία δεν πληροί τα πάντα, ούτε θα το κατορθώσει ποτέ.

3/ Η πανταχού παρουσία αναφέρεται μόνο στην αγία Τριάδα και μόνο σ' αυτήν. Ακόμη και η πανταχού παρουσία του Χριστού σωματικώς δεν έχει λυθεί, τουλάχιστον συνοδικώς. Γι' αυτό και ο ιερέας επικαλείται τον Πατέρα να στείλει το άγιο Πνεύμα να μεταβάλει τα τίμια δώρα σε σώμα και αίμα Χριστού. Αν υπήρχε ήδη ο Χριστός σωματικώς δεν θα υπήρχε η ανάγκη της επίκλησης.

4/ Αναφορά στο Χριστό γίνεται μόνο από πρόσωπα και όχι από κοινωνίες. Δεν υπάρχουν χριστιανικές κοινωνίες, χριστιανικά κράτη, φιλόχριστοι στρατοί και άλλες τέτοιες αηδίες. Ούτε χριστιανικές κυβερνήσεις. Η Πολιτεία είναι εξ ορισμού θεραπαινίδα του Αντιχρίστου και τίποτε άλλο.

5/ Ανθρώπινα θαύματα γίνονται από αιώνες, κατά παραχώρηση του Θεού. Ο τροχός ήταν ένα ανθρώπινο θαύμα, ο ηλεκτρισμός άλλο, η πενικιλλίνη άλλο, το διαδίκτυο κ.ά.π. Οπωσδήποτε βέβαια αυτά τα θαύματα τα επιτελούν άνθρωποι και όχι άγιοι. Αυτοί επιτελούν άλλου είδους θαύματα, όταν τα ανθρώπινα θαύματα δεν μποτρούν να πάνε παρακάτω. Και ένα καίριο θαύμα, που δεν είναι ανθρώπινο και δεν φαίνεται, είναι η σωτηρία της ψυχής ενός ανθρώπου. Αυτό είναι έργο αποκλειστικά του Θεού.

6/ Η επιστήμη μπορεί να κάνει θαύματα, αλλά δεν είναι ποτέ ένθεη ή άθεη. Δεν υπάρχει χριστιανική επιστήμη. Τώρα, αν ο επιστήμονας είναι χριστιανός λίγη σημασία έχει για το αποτέλεσμα. Το γενεσιουργό σωματίδιο όλων των σωματιδίων είναι το μποζόνιο, που ανακάλυψε ο Ηiggs και με το οποίο δουλεύουν στο CERN. O Higgs όμως ήταν άθεος. Αυτό δεν σημαίνει, ότι την ανακάλυψή του την πετάμε στα σκουπίδια. Γιατί με αυτή την ανακάλυψη σώζουμε ζωής από τον καρκίνο, γιατι από αυτήν ανακαλύφθηκε η ακτινοβολία πρωτονίων, που δεν πειράζει τα υγιή κύτταρα.

7/ Ο απαγορευμένος καρπός είναι η χωρίς θεό θέωση και δεν πρέπει να το συγχέουμε με τις κάρτες. Η κάρτα είναι σαν το μαχαίρι. Και κόβει τον άρτο της ζωής και σκοτώνει. Εμείς διαλέγουμε και παίρνουμε. Ιδού λοιπόν ο απαγορευμένος καρπός. Στο χέρι μας είναι να τον κόψουμε ή όχι. Δεν μας φταίει ο καρπός του δένδρου (δηλ. η κάμερα ή η κάρτα). Μας φταίει η παρακοή. Εξ άλλου πουθενά δεν λέγει: "ου χρησιμοποιήσεις κάρταν".

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά, φίλτατε κ. Καρδάση μας, και γι αυτήν σας την παρέμβαση, την τόσο διαφωτιστική όσο και όλες οι προηγούμενες.
Σας ευχαριστώ, και σας ευγνωμονώ!
Καλό σας απόγευμα! Χαίρετε!