Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Στο περιπολικό της Αμεσης Δράσης τα πράγματα χειροτέρεψαν: "Ρε πουτάνα, γαμώ τον Θεό σου και τη θρησκεία σου!”

Επιδημία ρατσισμού... 
Η Μιρέλα Λόπεζ, Ελληνίδα με καταγωγή από το Περού, εργαζόμενη στον Δήμο Π. Φαλήρου, μητέρα δύο παιδιών, δεν θα ξεχάσει ποτέ το δρομολόγιο του τρόλεϊ 20, Δραπετσώνα-Νέο Φάληρο, το πρωί της 7ης Φεβρουαρίου…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γιάννης Π. Βουγιουκλάκης
4 ώρες πριν
Πανουση ολα καλα; Σπιτι ησυχια; Μπραβο,παντα καλα...

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Στο περιπολικό της Αμεσης Δράσης τα πράγματα χειροτέρεψαν: 
«Ο οδηγός, μιλώντας συνεχώς υποτιμητικά, ρώταγε: “Από πού είσαι;” Δεν απάντησα και ζητούσα τον δικηγόρο μου. Τότε μου είπε: “Ρε καριόλα, θα μου πεις ή όχι; Ρε πουτάνα, γαμώ τον Θεό σου και τη θρησκεία σου”. Του απάντησα ψύχραιμα, αφού είχα πια τη θυγατέρα μου δίπλα μου, ότι εμείς οι καθολικοί δεν βλαστημάμε τα θεία, τα σεβόμαστε»
http://www.efsyn.gr/arthro/epidimia-ratsismoy

Δεν υπάρχουν σχόλια: