Giorgos Gianoudis
4 ώρες πριν
σημερα γιορτασαν οι καθολικοι στην βηθλεεμ οχι οι ορθοδοξοι!!!
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Νομίζω ότι το ορθόδοξο πατριαρχείο Ιεροσολύμων ακολουθεί το παλαιό εορτολόγιο.
Spyros Kyriakou
η προπαγάνδα τησ τηλεόρασης ειναι οργιαστικό σήμερα θελει να μας εμπέδωση οτι η καθολική ειναι η πραγματικοί ,ο θεός να τουσ φώτιση
Panagiotis Michalopoulos
Δυστυχώς κύριε Σπύρο, εμείς οι ορθόδοξοι -που υποτίθεται ότι κατέχουμε την αλήθεια, έχουμε καταντήσει –σαν πιστοί διαφόρων παρατάξεων, χειρότεροι και από Ταλιμπάν, στις μέρες μας!
Αλλά και ως επίσημη Εκκλησία, αν συγκριθούμε με τους παπικούς, θα δούμε ότι αυτοί είναι σε πολλά θέματα καλύτεροι μας.
Παράδειγμα τα άμφια: Συγκρίνατε έναν απλό παπικό «Επίσκοπο», με έναν δικό μας καρνάβαλο μητροπολίτη!
Spyros Kyriakou
[...] "Πολλοί οι κλητοί, ολίγοι οι εκλεκτοί"!!!
Πολύ λίγοι είναι εκείνοι, οι οποίοι πραγματικά πιστεύουν, που [...] "κακοπαθούν για τον Χριστό και το Ευαγγέλιο ως καλοί στρατιώτες Ιησού Χριστού", κάνουν θυσίες, σηκώνουν το σταυρό τους, γίνονται Κυρηναίοι για τους άλλους και ελπίζουν "ιδείν τα αγαθά Κυρίου εν χώρα ζώντων".
Panagiotis Michalopoulos
Λέτε να υπάρχουν σήμερα πιστοί που «κακοπαθούν για τον Χριστό και το Ευαγγέλιο ως καλοί στρατιώτες Ιησού Χριστού»; Άνθρωποι διαπλεκόμενοι με την Εκκλησία (υπάλληλοι της ή συνεργαζόμενοι), άνθρωποι ευσεβείς βλαμμένοι, Επίσκοποι μιτροφόροι, παπάδες με τυχερά, κλπ. κλπ;
George Gerdakis
Η Βηθλεέμ εορτάζει με το Ορθόδοξο εορτολόγιο
Panagiotis Michalopoulos
Το εορτολόγιο, δεν είναι δόγμα για να μπορεί να είναι είτε ορθόδοξο ή ετερόδοξο! Οι διαφορά στις 13 μέρες είναι θέμα αστρονόμων και όχι θεολόγων.
Σήμερα για παράδειγμα, οι παλαιοημερολογίτες γιορτάζουν τον άγιο Σπυρίδωνα, και σκίζουν το καλτσόν τους από μανία που εμείς του νέου γιορτάζουμε Χριστούγεννα.
Χα!
George Gerdakis
Μετά την 7η Οικουμενική Σύνοδο ΕΣΦΡΑΓΙΣΤΑΙ η Ορθοδοξία, όλα τα άλλα είναι υπαγορεύματα του Διαβόλου
Panagiotis Michalopoulos
Ορθοδοξία είναι να γιορτάζουμε χειμώνα τη γέννηση του Χριστού, διότι κάποιοι έξυπνοι Πατέρες θέλησαν έτσι να καπελώσουν κάποιες ειδωλολατρικές γιορτές της περιόδου αυτής;
Ο Χριστός γεννήθηκε αρκετούς μήνες πριν, όταν με καλοκαιρία ο Καίσαρας έκανε την απογραφή…
Όταν μπορούσε μια γυναίκα να γεννήσει μέσα σε έναν στάβλο…
Όταν οι ποιμένες ήταν έξω στα λιβάδια και εκεί τους βρήκε ο άγγελος να τους αναγγείλει το χαρμόσυνο γεγονός…
Όταν οι μάγοι έβλεπαν καθαρό καλοκαιρινό ουρανό, έβλεπαν καθαρά το αστέρι και δεν χρειάζονταν να πάνε σε χαρτορίχτρα για να τους πει που στο καλό είναι αυτό, πίσω από μαύρα χειμωνιάτικα σύννεφα! Χα!
George Gerdakis
Ποιο αστέρι, ο Γαβριήλ ήταν
Panagiotis Michalopoulos
Ό,τι και να ήταν αυτό το φωτεινό φαινόμενο, ήταν στον ουρανό. Σωστά; Εκεί έπρεπε να κοιτάξουν οι μάγοι για να καθοδηγηθούν. Δεν είχαν κανένα αράπη-Γαβριήλ, βοηθό-οδηγό, καβάλα στην καμήλα τους, για να τους δίνει τις συντεταγμένες. Έτσι δεν είναι;
https://www.facebook.com/ggianoudis1/posts/924430494236765
8 σχόλια:
Χρόνια πολλά.
Αναφέρει ο συνομιλητής σας για 7 (επτά) Οικουμενικές Συνόδους. Ξεχνά την όγδοη.
Οκτώ (8) είναι οι Οικουμενικές Σύνοδοι και προφανώς ίσως να υπάρξουν στο μέλλον μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία και άλλες, όχι όμως για να αλλάξουν το "Σύμβολο της Πίστεως".
Αν η Ορθόδοξη Εκκλησία αυτή τη στιγμή δεν αναγνωρίζει επίσημα είτε λόγω άγνοιας είτε λόγω σκοπιμότητας (να μη στενοχωρήσουμε τους παπικούς τώρα μάλιστα που εναγκαλιζόμεθα) την όγδοη (8η) εν Κωνσταντινουπόλει Οικουμενική Σύνοδο, (επί Μεγάλου Φωτίου το 879-880 μ.Χ.) οι Ορθόδοξοι δεν εμποδιζόμαστε να γνωρίζουμε ότι υπάρχει και 8η Οικουμενική Σύνοδος που επιβεβαιώνοντας το Σύμβολο της Πίστεως καταδίκασε το "φιλιόκβε" οριστικά και αμετάκλητα, ομολογώντας ότι το Σύμβολο της Πίστεως "Πιστεύτω εις ένα Θεόν" είναι ένα κι απαράλλακτο, ως έχει, με το Άγιον Πνεύμα "το εκ του Πατρός εκπορευόμενον" (και όχι και εκ του Υιού) ορίζοντας με Κύρος Οικουμενικής Συνόδου ότι:
" Εάν όμως τολμήσει κάποιος να ξαναγράψει και να αποκαλέσει «Κανόνα Πίστεως» κάποια άλλη έκθεση- εκτός από αυτήν του ιερού Συμβόλου ... με νόθες λέξεις, ή προσθήκες, ή αφαιρέσεις, τότε αυτός –σύμφωνα με την ψήφο των αγίων και Οικουμενικών Συνόδων η οποία έχει ήδη αναγνωρισθεί ενώπιον ημών – τότε αυτός να καθαιρεθεί εντελώς, εάν τυχόν είναι κληρικός, ή να εκδιωχθεί με ανάθεμα, εάν τυχόν είναι λαϊκός."
Επ.
Ευχαριστούμε θερμά! Χρόνια σας πολλά!
Ευχαριστώ.
Nα συνεχίσουμε τη συζήτηση; είναι αυθαίρετο αυτό που αναφέρθηκε από τον συζητητή, ότι ο Αρχάγγελος Γαβριήλ ήταν ο αστέρας. Άγνωστο τι ήταν ο αστήρ, αν και συνάγεται ότι ήταν υπερφυσικό φαινόμενο και θεόσταλτος. Όπως αυθαίρετο είναι να νομίζουμε ότι οι μάγοι ήταν τρεις. Τρία ήταν τα είδη των δώρων που προσέφεραν. Και βέβαια χαζομάρα είναι να απαριθμούμε ... τα δήθεν ονόματά των μάγων και πολλά άλλα.
Να συμπληρώσουμε ότι στην 8η Οικ. Σύνοδο, που την υπέγραψαν μάλιστα και δυτικοί αρχιερείς και οι εκπρόσωποι του ρώμης μεταξύ των άλλων, εκτός της καταδίκης του φιλιόκβε, καταποντίστηκε και πάσα απαίτηση του πάπα ρώμης περί "πρωτείου" και δικαιώματος να αποφασίζει ή να αναμιγνύεται διοικητικά ή πνευματικά σε άλλες επισκοπές.
Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τους σημερινούς Ορθοδόξους. Το σύστημα της διοίκησης της Εκκλησίας είναι Δημοκρατικό, Συνοδικό, Εκκλησιαστικό (εκ-καλώ) όλοι οι Επίσκοποι είναι ίσοι ως προς την ευθύνη διαποίμανσης του ποιμνίου τους, οι όποιες διακρίσεις είναι απλά τιμητικές, λόγω των συνθηκών, π.χ. μπορεί να τιμάται ως "πρεσβυγενές" κάποιο πατριαρχείο, ή ως παλαιός ως προς την αρχιερατεία ή την ηλικία κάποιος επίσκοπος, ή ως ιδιαίτερα άξιος, ή ως επίσκοπος κάποιας σημαντικής πρωτεύουσας, όπως π.χ. τώρα ο επίσκοπος Αθηνών είναι μεν απλά ένας επίσκοπος ίσος μεταξύ ίσων, απλά ως επίσκοπος της πρωτεύουσας του Κράτους προεδρεύει στην ιερά σύνοδο, δεν νομίζω όμως ότι πρέπει κατά την Εκκλησιαστική διδασκαλία να τον θεωρούμε "πάσης Ελλάδος και αρχηγό της Εκκλησίας της Ελλάδος".
Όπως αντίστοιχα και ο επίσκοπος και πατριάρχης Κων/λεως κάποτε είχε το ρόλο του επισκόπου της Πρωτεύουσας του Κράτους, κάποτε ο Μωάμεθ ο Β ο πορθητής του ανέθεσε και το ρόλο του εθνάρχου των ορθοδόξων, αλλά τώρα, η Κων/λη, η Μ.Ασία κ.λπ. είναι σκλαβωμένες και το ποίμνιό τους ελάχιστο. Η Ελλαδική Εκκλησία έχει επισκόπους και μητροπολίτες σε ελεύθερη χώρα με πολυπληθές ποίμνιο. Η Ρωσική, επίσης. Εμείς οι Ορθόδοξοι δογματικά καταδικάζουμε το Πρωτείο και την αρχή του ενός ως αντιχριστιανική ιδέα. Συνεπώς, ούτε πρωτείο ενός υπάρχει εκκλησιαστικά και Ευαγελικά στην Ορθοδοξία, και υποθέτω ότι οι εναγκαλισμοί ή και οι όποιες αποφάσεις ενός τοπικού επισκόπου έχοντος ιστορικά τον τίτλο του πατριάρχου πάλαι ποτέ διαλαμψάσης πρωτευούσης, δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως "του αρχηγού της Ορθοδοξίας", δεν υπάρχει τέτοιος στην Ορθοδοξία, πλην του Χριστού, οι αποφάσεις παίρνονται από τις Συνόδους ει δυνατόν κλήρου και πιστού λαού κατά τας πράξεις.
Αυτός ο Βαρθολομαίος όμως, με το θράσος του τούρκου αξιωματικού, αποκαλεί ένα μεγάλο μέρος της Ελλάδας μας, ως… κανονικό έδαφος του Πατριαρχείου του.
Την μεγαλόνησο δε, την Κρήτη μας, την αποκαλεί και… θωρηκτό του!
Τους επίσκοπους μας, τους αποκαλεί… επαρχιώτες του!
Αυτήν δε τη σφηκοφωλιά του στην πρωτεύουσα του στο Φανάρι, στην Ιστανμπούλ, την αποκαλεί… «Μητέρα Εκκλησία», ο μαλάκας ο τουρκόσπορος!
Ποιος όμως έχει την ευθύνη, εκείνος που διεκδικεί να είναι πρώτος και Αρχηγός, ή εκείνοι που δέχονται να προσκυνούν "πρωτεία" κι "αρχηγιλίκια" ενώ κατά το Ευαγγέλιο και τις Οικουμενκές Συνόδους αυτά είναι απορριπτέα;
Θυμόμαστε τι μεγάλη αναστάτωση έγινε επί Χριστοδούλου για το θέμα αυτό (ο Χριστόδουλος υποχώρησε χάριν της ενότητος).
Έχουν μπει στο παιχνίδι και οι υπερδυνάμεις, Οικουμενικός σου λέει κι αντίστοιχος - ομόλογος του Πάπα Ρώμης, μην τυχόν και το ρόλο αυτό τον διεκδικήσει λόγω πλήθους ποιμνίου κάποιος άλλος, π.χ. ο "πασών των Ρωσιών", ενώ στην πραγματικότητα στην Ορθοδοξία ΔΕΝ υπάρχει πρώτος.
Και ειλικρινά διαβάζοντας τα ιστολόγια των αντιοικουμενιστών, αποτειχισμένων, του πατρίου, διερωτώμαι πώς από τη μια κόπτονται υπέρ της Ορθοδοξίας, από την άλλη αναθεματίζουν τον ... κατά τη γνώμη τους "αρχηγό της Ορθοδοξίας" για τους εναγκαλισμούς του με τους παπικούς. \Εφόσον για την Ορθοδοξία δεν υπάρχει ούτε πρώτος, ούτε πρωτείο, ούτε αλάθητο, ούτε αρχηγός γιατί ασχολούνται με έναν επίσκοπο, πάλαι ποτέ βέβαια ένδοξης επισκοπής και πατριαρχείου.
Υ.Γ. Με τους δημόσιους χαρακτηρισμούς (μ/ς τ/ς) (πιπέρι !!!) δεν θα συμφωνήσω αλλά με τα άλλα θα συμφωνήσω έχοντας απορίες, έστω αφελείς. Άραγε οι Κρήτες επίσκοποι, ιερείς και μητροπολίτες πληρώνονται από τον Κρατικό προϋπολογισμό της Ελλάδας; Άραγε επίσης οι των νήσων; Αν τους πληρώνει το Ελληνικό Κράτος, γιατί στην εκλογή των επισκόπων της Κρήτης δεν έχει λόγο η Εκκλησία της Ελλάδος και γιατί η Εκκλησία της Κρήτης είναι ξεχωριστή από την Εκκλησία της Ελλάδας και δεν ενώνεται υπό ενιαία Ιερά Σύνοδο; Άλλο κράτος είναι η Κρήτη; Γιατί στη Μακεδονία οι Μητροπολίτες των "νέων χωρών" συμμετέχουν αποφασιστικά στην εκλογή μητροπολιτών της παλαιάς Ελλάδας, ως μέλη της Ιεράς Συνόδου, μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Κράτος, αλλά για να εκλεγεί μητροπολίτης σε πόλη της Μακεδονία απαιτείται η έγκριση να έρθει από την Κων/λη, και στις Εκκλησίες τις Κυριακές εις μεν τη Μακεδονία ακούμε μνημόνευση του Κων/λεως ενώ στην παλαιά Ελλάδα της Ιεράς Συνόδου (ίσως και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών;)... πολύπλοκα και ιδιόρρυθμα πράγματα, εκτός πάσης λογικής. Θα μου πεις τι σε μέλλει, εσύ δεν έχεις να παίρνεις οικονμικά οφέλη, ούτε έχεις θεσμικό ρόλο, άλλοι έχουν υλικές απολαβές, άλλοι έχουν θεσμικό ρόλο στην εκκλησία, άκου, βλέπε, σώπα.
«Υ.Γ. Με τους δημόσιους χαρακτηρισμούς (μ/ς τ/ς) (πιπέρι !!!) δεν θα συμφωνήσω…»
Σχετικό:
MALAKIAS-TO-ANAGNWSMA (22 αναρτήσεις) εδώ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/MALAKIAS-TO-ANAGNWSMA
Αγαπητέ Κε Μιχαλόπουλε ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να φτάσω ούτε στη μέση των 22 αναρτήσεων... αηδίασα όχι από τη σκληρή γλώσσα σας αλλά από τις ανοησίες που μας σερβίρονται, τις παραδόσεις ανθρώπων που θέλουν να υποκαταστήσουν το λόγο του Θεού.
Μήπως τελικά M/κες είμαστε εμείς, οι όποιοι θρησκόληπτοι που αντί να ακολουθούμε την ορθή πίστη, την απορρίπτουμε κι αναζητάμε ως θεοτικά όλα αυτά τα ανόητα και ειδωλολατρικά;
Μήπως;
Δημοσίευση σχολίου