Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Καλημέρα, και… (ένας διάλογος -χθες το βράδυ- ανάμεσα στην πρεσβυτέρα Μαρία, και στον μπλόγκερ Παναγιώτη.)

Χθες βράδυ...
Διάλογος, ανάμεσα στην πρεσβυτέρα Μαρία, και στον μπλόγκερ Παναγιώτη):
 

-καλησπερα Παναγιωτη πως εισαι?ολα καλα?
-Όλα καλά Μαρία μου! εσύ;
 

-καλα ειμαι...εδω στην Κρητη, αρχισε το κρυο αποτομα...εσας?
-Δεν θα έλεγα για κρύο! Το Σάββατο εδώ στην Αθήνα, ήταν μια λαμπριάτικη μέρα, ηλιόλουστη με 20 βαθμούς. Την Κυριακή είχαμε μια ελαφριά συννεφιά, με 18 βαθμούς… Σήμερα είχαμε και ήλιο και σύννεφα κατά περιόδους, και άντε το πολύ 2 βαθμούς πιο κάτω. Και ελαφρούς νοτιάδες. Όλα καλά για Δεκέμβριο. Πιο πολύ άνοιξη παρά χειμώνας είναι αυτός!
 

-ναι συμφωνω αλλα και εμας σημερα μας φοβισε με αερα κρυο καταιγιδα και πολλη βροχη!
-Την υγειά μας να έχουμε! Μπόρα είναι και θα περάσει! Είδες εγώ -γέρος άνθρωπος, πόσο μακριά βρέθηκα χθες –χειμωνιάτικα, για εκκλησιασμό; Και πόσο ψηλά ανέβηκα μετά σε μια κορυφή για καφέ; Χα!
 

-γερος?νεοτατος θες να πεις...μπορει να εισαι γερος εξωτερικα αλλα εσωτερικα εισαι παληκαρι...
-Έφηβος, πες! Χα! Είδες με πόσους τα έβαλα, το πρωινό της Κυριακής;
-ναι ειδα!!!!!!κρατα γερα!!!!!!!
-Μια μικρή βόλτα και έβγαλα δυο ρεπορτάζ! Για την «εκκλησία», και για τα «μοναστήρια», ρε….! Αφιερωμένα στους φίλους μας στο «άγιο όρος»! χα!
 

-εισαι απιστευτος και συναμα μοναδικος!!!!
-Να ειναι καλά οι άνθρωποι που με πήραν μαζί τους. Μόνος μου, δεν θα πήγαινα εκκλησία, ούτε στη γειτονιά, διότι είχα ξενυχτήσει από τη μέση μου. Στις 6 και κάτι το πρωί που μου τηλεφώνησαν για τη Σαλαμίνα, ήμουν ξύπνιος από αυτή την ολονυχτία! Αλλά εκεί, μέσα στη μάχη μετά, μου πέρασαν όλα! Χα!
 

-αρα χρειαζεται και η μαχη που και που..σωστα?
-Ναι! Για να μη σκουριάζουμε! Χα!
-το καλυτερο!η μαχη ειναι το λαδωμα στη σκουρια...
-Ρε παιδάκι μου, σε βοηθάει και ο θεός όταν προσπαθείς! Τον άχρηστο, τον δειλό, τον διαπλεκόμενο και τον συμβιβασμένο, γιατί να τον βοηθήσει ο θεός στο να αισθάνεται πιο καλά, πιο δυνατός; Ε;
-ελα ντε...ο Θεος δεν ξερουμε τι σκεφτεται...μπορει να αργει να δωσει λυση αλλα ολα τα βλεπει..
-Έτσι!

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Χθες (7 Δεκεμβρίου 2014) ήταν Κυριακή!.. (πρώτο ρεπορτάζ)
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/805810279481653?pnref=story
 

Χθες (7 Δεκεμβρίου 2014) ήταν Κυριακή!.. (ρεπορτάζ δεύτερο)
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/805811522814862?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: