Δεκ. 2 - 1:04 μ.μ
Προς: Panagiotis Michalopoulos
Ο Elladios Graikos θέλει να γίνετε φίλοι στο Facebook.
Χθεσινοβραδινοί διάλογοι…
Elladios Graikos:
Γιατί τότε εμείς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα μέσα στο κρύο της χειμωνιάτικης αυτής ημέρας. Αυτό έγινε επειδή στα μέσα του 4ου αιώνα μ.Χ. η Δυτική Εκκλησία διόρισε την ημέρα της 25 Δεκεμβρίου ως την ημέρα γέννησης του Χριστού για να αποτρέψει την παγανιστική λατρεία του θεού ήλιου
Panagiotis Michalopoulos
Βέβαια, αυτά είναι ψιλά γράμματα που αφορούν τους θεολόγους, τους ιστορικούς, κλπ. Για εμάς, τους απλούς ανθρώπους, εκείνο που έχει σημασία είναι το χαρμόσυνο άγγελμα ότι «σήμερα γεννήθηκε ο Σωτήρας!». Αυτό το «σήμερα», δεν αποκλείεται να ήταν και μια μέρα ή μια νύχτα μέσα στα χιόνια. Τα ζώα λέει, στον στάβλο, ζέσταιναν με την ανάσα τους τον μικρό Χριστό! Ωραία εικόνα! Δεν συμφωνείτε;
Elladios Graikos:
Το όνομα Ιησούς είναι το όνομα του Σωτήρα, που σημαίνει Εκείνος που θα σώσει τον λαό Του από τις αμαρτίες του. Αυτός ο Ιησούς ήρθε σ’αυτό τον κόσμο. Σηκώνοντας τις αμαρτίες του κόσμου με το βάπτισμά Του, ο Ιησούς καταδικάστηκε επάνω στον Σταυρό και έτσι εξάλειψε όλες αυτές τις αμαρτίες.
Panagiotis Michalopoulos
Ο Χριστός, ως αναμάρτητος –ο μόνος αναμάρτητος, δεν είχε ανάγκη να βαπτιστεί… Έτσι, δεν εξομολογήθηκε στον Ιωάννη, αλλά βγήκε αμέσως από το νερό. Η όλη διαδικασία έγινε για να τιμήσει ο Χριστός το έργο του Ιωάννη, για να δοθεί και η ευκαιρία να αποκαλυφθεί και ο Πατέρας εκείνη τη στιγμή, και το Άγιο Πνεύμα.
Στο Σταυρό δε στο Γολγοθά, πήρε επάνω του τις αμαρτίες όλου του κόσμου, και τις ξέπλυνε με το αίμα του. Τις αμαρτίες βέβαια όσων των αποδέχτηκαν, με πρώτο τον ένα ληστή -στον άλλο σταυρό, ενώ ο δεύτερος ληστής εξακολουθούσε να βρίζει τον Χριστό!..
Yioannis Kal προς Panagiotis Michalopoulos:
O Xristos eprepe na baptistei dioti koubalouse epanw tou tin amartia tou kosmou tis opoias o molysmos eprepe na ginei dia apoplysmoy baptismatos nerou, typika kai kyriolektika.
Panagiotis Michalopoulos προς Yioannis Kal:
Λάθος! O Χριστός ήταν ανάλαφρος, και δεν κουβαλούσε καμιά αμαρτία σε όλη τη διάρκεια του βίου του, εδώ στη Γη. Το φορτίο αυτό των αμαρτιών μας, το επωμίστηκε για να το ξεπλύνει, την ημέρα της σταυρικής του θυσίας. Αυτό, ήταν το πικρό ποτήρι που έλεγε στον Πατέρα του ότι είναι αβάσταχτο να το πιει. Αυτός -ο αγνός και καθαρός, έπρεπε να λουστεί τις δικες σου τις βρωμιές, τις δικες μου, και όλου του κόσμου τις βρωμιές! Και αυτό, ήταν το πιο μεγάλο βάρος του Σταυρού… Μεγαλύτερη αυτή η οδύνη, ακόμα και από εκείνη με το σωματικό μαρτύριο του Κυρίου μας!
Elladios Graikos:
Στην πραγματικότητα, ο Ιησούς δεν γεννήθηκε τον μήνα Δεκέμβριο. Μάλλον γεννήθηκε μία εποχή όταν τα λιβάδια του έθνους τους Ισραήλ ήταν γεμάτα πράσινο, όταν οι βοσκοί έβοσκαν τα πρόβατά τους στα ανοιχτά λιβάδια και τα άφηναν να τρώνε εκεί (Λουκάς 2:8). Αυτό πιστοποιεί το γεγονός ότι η πραγματική γέννηση του Χριστού δεν έγινε στις 25 Δεκεμβρίου.
Panagiotis Michalopoulos
Οι βοσκοί φυλάνε τα πρόβατα τους, και το χειμώνα! Κυρίως τότε, που αυτά κινδυνεύουν πιο πολύ από αγέλες πεινασμένων λύκων! Τότε που τους βρήκε ο άγγελος και τους ανήγγειλε τη γέννηση του Χριστού… Γιατί δηλαδη αν ήταν χειμώνας έπρεπε να είχαν εγκαταλείψει το ποίμνιο τους και να έκαναν άλλη δουλειά;
Christina Kokali
απλα πράγματα τα Χριστούγεννα δεν τιμούν τον Χριστό .Αλλα λέει ο Θεός αλλα κάνουμε εμείς και έυχομαστε απο πάνω να είναι ευλογημενες αυτές η μέρες. .δύσκολο να ευλογεί κάτι που απεχθάνεται ..Σάββατο η μέρα του Θεού εμείς Κυριακή την κάναμε…
Panagiotis Michalopoulos
Τετάρτη εντολή:
Μνήσθητι την ημέρα των σαββάτων αγιάζειν αυτήν. Εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου. Τη δε ημέρα τή εβδόμη σάββατα Κυρίω τώ Θεώ σου, ου ποιήσεις εν αυτή πάν έργον. εν γαρ εξ ημέραις εποίησε Κύριος τον ουρανόν και την γην και την θάλασσαν και πάντα τα εν αυτοίς και κατέπαυσε τη ημέρα τη εβδόμη• δια τούτο ευλόγησε Κύριος την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν.
Αυτά στην Παλαια Διαθήκη.
Ερχόμαστε τώρα και στην Καινή Διαθήκη, και βρίσκουμε τον ίδιο Κύριο νεκρό στον τάφο, το Μεγάλο Σάββατο! Σαν να ξεκουράζεται από το έργο της σωτηρίας μας, μετά τον σταυρικό του θάνατο την Μεγάλη Παρασκευή! Την επομένη δε ήμερα, την τρίτη, ο Χριστός Αναστήθηκε! Αυτήν λοιπόν την μεγάλη ήμερα, την ήμερα του Κυρίου, την Κυριακή τιμούμε πια ιδιαίτερα οι χριστιανοί! Λένε δε ότι Κυριακή θα έρθει ξανά, στη Δεύτερη Παρουσία Του!
Demis Megas προς Panagiotis Michalopoulos:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ξεκουράζεται από το έργο της σωτηρίας μας, μετά τον σταυρικό του θάνατο ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΜΕΡΑ ΞΕΚΟΟΥΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΑΝ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΝΟΜΑΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΛ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΔΗΛ ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΛΕΜΕ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΑΓΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
Panagiotis Michalopoulos προς Demis Megas:
Βέβαια, χωρίς τυπολατρίες, ένας καλός χριστιανός αισθάνεται την ανάγκη να λατρεύει τον θεό παντού και πάντα! Δεν έχει ωράριο, δεν έχει θεό-αφέντη να δουλεύει σε αυτόν, να χτύπα κάρτα στον ουράνιο εργοδότη του. Έτσι φανατικά με εσάς, μέρες και διαφορές εορτών και κόλλημα με το ημερολόγιο έχουν και οι δικοί μας φανατικοί, εδώ, οι γνωστοί παλαιοημερολογίτες. Ένα αυτό!
Δεύτερο: Το χειρότερο από το να λατρεύεται ο θεός σε λάθος μέρα, είναι να λατρεύει κανείς την ιδία την Αγία Γραφή, να την κάνει είδωλο και να την προσκυνά. Διότι στην Ορθοδοξία, η Εκκλησία είναι ο Χριστός παρατεινόμενος στους αιώνες… Η Εκκλησία λοιπόν, είναι ανώτερη από την αγία Γραφή! Διότι αυτή η Εκκλησία μας, είναι ΑΥΤΗ που μας έδωσε ΑΥΤΗΝ την Αγία Γραφή… Αυτήν την αυθεντική, και όχι την άλλην την ψευδεπίγραφη. Η Εκκλησία μας, την ερμηνεύει σωστά… Και δεν μένει κολλημένη σε γράμμα νεκρό, αλλά την ζωοποίει με την Ιερά Παράδοση Της.
Στην ι. Παράδοση λοιπόν της Εκκλησίας μας λοιπόν, είναι να λατρεύεται Κυριακή ο θεός, να δοξάζεται η Ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού… Είναι ακόμα να τελείται θ. λειτουργία και το Σάββατο, για να θυμόμαστε και τους νεκρούς μας… Είναι να τελείται θ. λειτουργία, και σε μεγάλες γιορτές -τόσο των αγίων όσο και της Παναγίας και του ίδιου του Χριστού μας! Ετσι, για σκάσουν μερικοί – μερικοί!
Αυτή είναι η δική μας εκκλησία, η ζωντανή εκκλησία, η Εκκλησία του Χριστού ο οποίος ήρθε για να συμπληρώσει τον νόμο και τους προφήτες, την πάλαια διαθήκη δηλαδη. Του Χριστού που σταυρώθηκε για να μας λυτρώσει και που αναστήθηκε την Κυριακή ήμερα… Και έσκασαν οι δαίμονες από το κακό τους!
Και όσοι πιστοί, είμαστε αφάνταστα χαρούμενοι που ανήκουμε σε αυτήν την Εκκλησία, και όχι σε κάποια άλλη μίζερη «εκκλησία», εβραϊκού ή αμερικανικού τύπου! Χα!
Την εποχή του Χριστού αγαπητέ Νίκο, δεν είχαμε ολοκληρωμένο τον γραπτό λόγο του θεού. Είχαμε μόνο την παλαιά διαθήκη, γραμμένη σε περγαμηνές, κλπ. Από εκεί μάλιστα διάβασε μια περικοπή ο Ιησούς στη Συναγωγή.
Αυτήν την παλαιά αγία Γραφή, ήρθε ο Κύριος να την συμπληρώσει σε ένα μέρος, να την καταργήσει σε άλλο, κλπ.
Μετά, ιδρύθηκε η Εκκλησία Του -την ήμερα της Πεντηκοστής. Και τότε δεν υπήρχε η αγία γραφή που έχουμε σήμερα. Δεν υπήρχαν π.χ. τα ευαγγέλια. Υπήρχε η διάδοση του λόγου του θεού, από στόμα σε στόμα… Προϋπήρχε λοιπόν της Γραφής η Εκκλησία, προϋπήρχε η ιερή Παράδοση. Στη συνέχεια, είχαμε τις επιστολές του αποστόλου Παύλου… Όχι όλοι, αλλά οι κατά τόπους εκκλησίες στις οποίες έγραφε, και τα μεμονωμένα πρόσωπα προς τα οποία απευθυνόταν ο μεγάλος αυτός απόστολος.
Τα ευαγγέλια, γράφτηκαν μετά. Και μαζί με τις επιστολές του Παύλου, ενσωματώθηκαν στη νέα ολοκληρωμένη βίβλο.
Εκτός όμως από τα τέσσερα θεόπνευστα ευαγγέλια, γράφτηκαν και άλλα «ευαγγέλια», ψεύτικα ευαγγέλια, από τυχάρπαστους ανθρώπους, ψευδεπίγραφα, γεμάτα από ανοησίες και αιρετικές διδασκαλίες! Αυτά λοιπόν τα ψεύτικα ευαγγέλια, η Εκκλησία τα απέρριψε! Η Εκκλησία, μας έδωσε τον καθαρό λόγο του θεού, αυτόν που έχουμε σήμερα στην καινή διαθήκη!
Είναι λοιπόν ανώτερη η Εκκλησία, ή δεν είναι;
Elladios Graikos
O ΘΟΔΩΡΑΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙ ΤΟΝ ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑΣ!!!!!! ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΥ ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ ..........ΑΣΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ [ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ]........
Panagiotis Michalopoulos
Έχω κάτι γνωστούς, ένα φιλικό ζευγάρι, στην ηλικία αυτών των ανθρώπων, και οι οποίοι είναι πολύ άρρωστοι. Ο σύζυγος που έχει και την καρδιά του, είναι πετσί και κόκκαλο, ενώ η σύζυγος που είναι διαβητική, είναι τύμπανο! Ας μη κρίνουμε λοιπόν εύκολα τον χαρακτήρα κάποιου από τον σωματότυπο του μόνο! Δεν ξέρουμε τι σταυρό κουβαλάει ο καθένας με την υγεία του!
Elladios Graikos
ΚΑΛΟΣ Ο ΘΕΟΣ Κ.Λ.Π ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΧΑΚΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.........
Panagiotis Michalopoulos
Να τους μακαρίσουμε, καλύτερα! Η εικόνα τους, είναι εικόνα ανθρώπων με καλή υγεία! Μπορούν και τρώνε τα πάντα χωρίς πρόβλημα! Αν ήταν τίποτε χλεμπονιάρηδες, τίποτε αρρωστιάρηδες σκελετοί, θα έπαιρναν άδικα τη δόξα του αγίου, του μεγάλου ασκητή… Ένα πράμα σαν τον καρκινοπαθή καλόγερο Παΐσιο, να πούμε!
Elladios Graikos (σε φωτο με Επίσκοπο)
ΠΑΧΥΝΕΣ ΠΟΛΥ ΑΓΙΕ ΚΟΨΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΦΑΙ-ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΦΑΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΔΡΟΜΙΑΖΕΙΣ.............ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ.....
Panagiotis Michalopoulos
Είναι το λεγόμενο γεροντόπαχο! Δεν κάνει και καμιά χειρονακτική εργασία ο άνθρωπος, ώστε να γυμνάζεται… Γραφείο, εκκλησία, μητρόπολη, Σύνοδος… Από καρέκλα σε καρέκλα… Και να τα αποτελέσματα!
Elladios Graikos
Ο Χριστός προϋπήρχε ήδη πριν την δημιουργία (Εφεσίους 1:4). Εξηγώντας το γεγονός ότι ο Θεός υπήρχε πριν από την δημιουργία, ο Παύλος είπε: «σε οικονομία τού πληρώματος των καιρών, να ανακεφαλαιώσει τα πάντα στον Χριστό, κι αυτά που είναι μέσα στους ουρανούς κι αυτά που είναι επάνω στη γή» (Εφεσ. 1:10).
Panagiotis Michalopoulos
Και βέβαια, δεν υπήρχαν χριστιανοί πριν από τη δημιουργία του κόσμου, διότι δεν υπήρχε τότε ο Χριστός! Ο ελληνικός τίτλος «Χριστός», προέρχεται από την ελληνική λέξη «Χρίσμα» που και αυτή προέρχεται από τον εβραϊκό όρο Μεσσίας (εβραϊκά Μεσάια)
Ο Χριστός λοιπόν, ο αναμενόμενος Μεσσίας, γεννήθηκε όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου… Γεννήθηκε ο Χριστός, ο θεάνθρωπος Ιησούς, πριν από δυο χιλιάδες, τόσα χρόνια!
Ως θεός όμως, ως γιος του θεού, είναι άναρχος! Υπήρχε πάντα σαν το δεύτερο πρόσωπο της αγίας τριάδας, μαζί με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα!
Πριν από τη δημιουργία του κόσμου, δημιουργήθηκαν μόνο οι άγγελοι.
Έτσι τα βλέπω εγώ. Αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσετε.
Elladios Graikos
ΣΙΓΑ ΠΑΠΑ ΜΟΥ ΣΙΓΑ- ΕΙΠΑΜΕ ΓΛΥΨΙΜΟ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΜΑΣ ΤΟ ΦΑΓΕΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΜΜΑΝ........
Panagiotis Michalopoulos
Είναι η σκηνή που ο επίσκοπος ετοιμάζεται να προσκυνήσει τα άγια λείψανα, στα οποία προσέρχεται με την ταπεινή αμφίεση του, την απλή, χωρίς χρυσά άμφια και μίτρα. Κρατάει μόνο το σκήπτρο της επισκοπικής του εξουσίας, την πατερίτσα του. Εκείνη τη στιγμή, για να προσκυνήσει ελευθέρα, παραδίδει προσωρινά την πατερίτσα στον βοηθό του, ο οποιος ενώ την παίρνει, του φιλά και το χέρι όπως είναι η εκκλησιαστική συνήθεια.
Αυτά!
Elladios Graikos:
Προφήτης: Όπως και οι άλλοι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, ο Χριστός εκπλήρωσε τον προφητικό Του ρόλο αποκαλύπτοντας το θέλημα του Θεού και εφαρμόζοντας τον Λόγο του Θεού στον λαό του Θεού. Αλλά ο Χριστός δεν ήταν μόνο ένας απλός προφήτης ή αγγελιοφόρος. Ήταν ο μεγαλύτερος από όλους τους προφήτες ανάμεσα στους ανθρώπους.
Panagiotis Michalopoulos:
Ήταν τέλειος προφήτης ο Χριστός, διότι ήταν και τέλειος θεός και τέλειος άνθρωπος! Σαν προφήτη μόνο, τον αναγνωρίζουν οι μωαμεθανοί! Σαν άνθρωπο μόνο, οι αντίχριστοι ψευδομάρτυρες του ιεχωβά, και διάφορες προτεσταντικές αιρέσεις.
Elladios Graikos:
Αν και ο Ιησούς ο Ίδιος δεν είχε καμία αμαρτία, Αυτός εν τούτοις δεν ήρθε σ’αυτή τη γη με μία ανθρώπινη σάρκα που δεν ήταν αδύναμη στις αμαρτίες. Με άλλα λόγια, ο Χριστός ήρθε «καθ’ ομοιότητα της αμαρτωλής σάρκας», και με το βάπτισμά Του από τον Ιωάννη, εκπλήρωσε όλη την δικαιοσύνη του Θεού (Ιωάννης 19:30). Αν και Αυτός σήκωσε τις αμαρτίες μας με το βάπτισμά Του και υπέφερε, δεν ήταν διαφορετικός από τους άλλους ανθρώπους (Ησαΐας 53:2-3)
Panagiotis Michalopoulos:
Λέτε: «Αυτός σήκωσε τις αμαρτίες μας με το βάπτισμά Του» Στο απόσπασμα όμως που μας παραπέμπετε (Ησαΐας 53:2-3), δεν λέει τίποτε για βάφτισμα!
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο Χριστός δεν ξέπλυνε καμιά αμαρτία μας, στα νερά του Ιορδάνη, όπως ούτε και ο Ιωάννης ξέπλενε καμιά αμαρτία των ανθρώπων εκεί με την πράξη του αυτή. Ο Χριστός, δεν είχε προσφέρει ακόμα τη λύτρωση με τον σταυρικό του θάνατο. Το άγιο πνεύμα δεν είχε έρθει ακόμα στην Εκκλησία Του, ...άρα σωτήριο βάπτισμα δεν υπήρχε ακόμα!
Βέβαια, ο Χριστός, ο θεάνθρωπος Ιησούς, με την παρουσία του τότε, με το λόγο του και μόνο, μπορούσε να παράσχει απευθείας άφεση αμαρτιών… Και το έκανε, και προκαλούσε τον φθόνο των φαρισαίων και των γραμματέων που έλεγαν «πώς μπορεί αυτός να συγχωρεί αμαρτίες; Θεός είναι;»
Κατά συνέπεια, δεν χρειαζόταν να κάνει κανένα μακροβούτι στο ποτάμι ο Χριστός, για να πλύνει τις αμαρτίες μας. Αν ήταν έτσι, τότε για ποιο λόγο σταυρώθηκε; Για να κάνει ένα ακόμα –πιο επικίνδυνο σόου;
- Οι Γραφές [Παλαιά Διαθήκη] για να είναι στο πνεύμα της Χριστιανικής διδασκαλίας του Κυρίου Ιησού της Βίβλου θα πρέπει να εξετάζονται αναγωγικώς ως προς το Ευαγγέλιο [Καινή Διαθήκη], και βάση του Ευαγγελίου και όχι αυθαίρετα.Ο πρώτος διδάξας αυτής της αναγωγικής μεθόδου ο "πρώτος μετά Τον Ενα" απόστολος Παύλος σε όλη τη προς Εβραίους Επιστολή. Η κατά γράμμα εφαρμογή της Παλαιάς Διαθήκης ΔΕΝ οδηγεί στο πνεύμα του Κυρίου Ιησού και του Χριστιανισμού. Κατά Λουκάν 9 κεφάλαιο:54ἰδόντες δὲ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ᾿Ιάκωβος καὶ ᾿Ιωάννης εἶπον·Κύριε, θέλεις εἴπωμεν πῦρ καταβῆναι ἀπὸ οὐρανοῦ καὶ ἀναλῶσαι αὐτούς, ὡς καὶ ᾿Ηλίας ἐποίησε; 55 στραφεὶς δὲ ἐπετίμησεν αὐτοῖς καὶ εἶπεν· οὐκ οἴδατε ποίου πνεύματός ἐστε ὑμεῖς.........Eπιτίμησε τους μαθητάς και τους είπε ότι δεν ξέρουν ποιανού πνεύματος είναι, ενώ οι μαθητές είπαν να πράξουν ΟΠΩΣ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ.Δεν σας αρέσει που όλη η οικουμένη αυτές τις ημέρες, εστώ και τυπικά, μιλάει για τη γέννηση του Κυρίου Ιησού, και δίδεται η ευκαιρία σε αρκετούς να αναλογιστούν περί του Αληθινού Θεού??Σάββατο ή Κυριακή, πρώτη του μήνα ή δεκαπέντε.Τι είναι αυτά??Δεν διαβάζετε ότι Κύριος ο Θεός σιχαίνεται τις νεομηνίες και τις εορτές μας εάν δεν έχουμε καθαρή καρδιά ενώπιόν Του??Δεν διαβάζετε ότι όποιος δεν γεννηθεί εξ άνωθεν δεν θα δει τον Θεό[Ιωάννην γ'3]??και το είπε σε έναν ευσεβή του Νόμου!!
5 σχόλια:
Ο Χριστός υπήρχε πάντα, "προ πάντων των αιώνων"ομοούσιος και τω Πατρί συνεπώς και προ της ενσαρκώσεως. Μυστήριον μέγα.
5 Σεπτεμβρίου γεννήθηκε ως άνθρωπος ο Χριστός (το Χρίσμα το είχε πάντα ως αϊδιος αιώνιος Α - Ω άναρχος και χωρίς τέλος).
Η Εκκλησία στηρίζεται στο Ευαγγέλιο που είναι ο αναλλοίωτος λόγος του Θεού. Το έγραψε το Άγιο Πνεύμα δια χειρός Αποστόλων, και είναι το "Σύνταγμα" πάνω στο οποίο στηρίζεται η Εκκλησία αλλά και στο οποίο έχει αυτοβούλως δεσμευτεί για τήν εκ μέρους Του τήρησή του ο Θεός, ο Ιησούς Χριστός ... είναι "διαθήκη" συμφωνία. Άρα Εκκλησία και Ευαγγέλιο ταυτίζονται, η Εκκλησία το προσφέρει προς Προσκύνηση και το υψώνει και το αναγινώσκει σε κάθε θ. Λειτουργία. Ρητορικό λοιπόν το ερώτημα ποιος είναι ανώτερος; Όχι! Διότι, σε μια παρακμιακή εκκλησία, που μπορεί να διδάσκει σε μια παρακμιακή στιγμή της αιωνίου ζωής της ότι ... επιτρέπεται ο όρκος, ότι οι επίσκοποι πρέπει να είναι άγαμοι (ενώ το Ευαγγέλιο επιβάλλει (και) για εγγάμους μιας γυναικός άνδρες), που ορίζει λειψανολατρίες και εικονολατρίες, τότε, ώ, τότε ο πιστός Χριστιανός καλύτερα να ακολουθήσει το Ευαγγέλιο κι όχι τα παπαδικά λόγια ... Στην πραγματικότητα υπάρχει πάντα μέσα στην "παρακμιακή εκκλησία" το "μικρόν ποίμνιον" που είναι η αληθινή Εκκλησία.
Ανώνυμος - τι να κάνουμε- χαίρετε πάντοτε και ορθοτομείτε !!!
Χα! Εσείς είστε κ. Γιώργο Ρ., από τη Νέα Ιωνία; Χα! Σας καταλάβαμε – σας καταλάβαμε! Χα!
Λέτε ότι «η Εκκλησία στηρίζεται στο Ευαγγέλιο που είναι ο αναλλοίωτος λόγος του Θεού», και θα εννοείτε προφανώς την Εκκλησία των Αποστολικών χρόνων, την Εκκλησία των Μεγάλων Πατέρων και των Οικουμενικών Συνόδων… Την Εκκλησία που ΑΥΤΗ, μας εγγυήθηκε τη γνησιότητα της Αγίας Γραφής που έχουμε τώρα, της αληθινής και όχι της άλλης της ψευδεπίγραφης, αυτής των άλλων «ευαγγελίων»!
Αν είναι έτσι, τότε με αυτήν την έννοια πρέπει και να συμφωνούμε στον «ρητορικό» λόγο ότι αυτή η Εκκλησία (που αποφάσισε έτσι, με Πνεύμα Άγιο), είναι ανώτερη από ένα βιβλίο… Είναι η εγγυήτρια δύναμη, να πούμε!
Και φυσικά, είναι εκτροπή για μια εκκλησία όταν θεοποιεί τα λείψανα, τις εικόνες, τον μαμωνά! Και μιλάμε για την τοπική μας εκκλησία, την «εκκλησία της Ελλάδος», την κρατική –δημοσιοϋπαλληλική εκκλησία, την εμπορική εκκλησία («γωνιακό μαγαζί») των κ.κ. Σεραφείμ Τίκα, Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη, και του σημερινού αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Λιάπη.
Εύχομαι στη δική σας «εκκλησία», να μην έχετε κανένα ψευδεπίγραφο ευαγγέλιο… Ευαγγέλιο δηλαδη που να είναι έτσι όπως το θέλουν οι ψευδομάρτυρες του ιεχωβά, ή οι άλλες -οι χιλιάδες, προτεσταντικές παραφυάδες!
Όχι κε Παναγιώτη δεν είμαι ο Γιώργος Ρ. Είμαι ο παλιός φίλος, ο "απαγορευμένος ανώνυμος" του οποίου δεν δημοσιεύετε πλέον σχόλια (ούτε όμως κι εγώ σας ενοχλώ με σχόλια).
Όπως γλαφυρά περιγράψατε, η Εκκλησία εγγυάται τη γνησιότητα των Γραφών και την αυθεντικότητα του κειμένου τους για ένα και μόνο απλό λόγο: διότι τις φυλάει και τις αναγινώσκει αδιάλειπτα ανά τους αιώνας και ξέρει ποιες είναι γνήσιες και ποιες όχι και τι κείμενο περιέχουν οι γνήσιες και θεόπνευστες. Τόσο απλά! Η Εκκλησία όμως, παρά το τι πρεσβεύουν κάποιοι φίλοι μας δεν έχει το δικαίωμα να αλλοιώσει ούτε ένα ιώτα ούτε μια κεραία από το κείμενο ή τα βιβλία (τον κανόνα) της Αγίας Γραφής ούτε και να διδάξει κάτι διαφορετικό από το Ευαγγέλιο. Αν το πράττει, εκτρέπεται.
Η Ορθόδοξη Πίστη μας παραδόθηκε "άπαξ". Με παραπομπές στο κείμενα της Αγίας Γραφής στήριξαν τα Δόγματα της Πίστεως οι Πατέρες των Οικουμενικών Συνόδων. Ούτε μεταγενέστερα οράματα ούτε μεταγενέστερα θάματα και αποκαλύψεις δεν έχουν θέση στην πίστι μας και είναι σημείο των καιρών ότι πλήθη απαρνούνται τον Κύριο και το λόγο Του, και αντί να ομολογούν "το είπε ο Κύριος", "το γράφει το Ευαγγέλιο" ομολογούν : "το είπεν ο γέροντας" "είπε την τάδε προφητεία ο γέροντας" ...
Χριστιανοί είμαστε ή ... γεροντιανοί;
Αααα! Ο… «Επισκέπτης» μας!
Καλώς ήρθατε εκλεκτέ, και πολύ αγαπητέ -παλιέ μου φίλε!
Η πολύμηνη απουσία σας, έγινε αισθητή, που λένε… Έκανε πολύ πιο φτωχό, πολύ πιο μοναχικό το «χαίρετε»!
Περιμένω λοιπόν να μου γράφετε ξανά, όποτε θέλετε, και ό,τι θέλετε! Θα χαρώ ιδιαίτερα να συνεχίσουμε να τα λέμε όπως παλιά.
Σαββάτο κάτι έχω, Δευτέρα πώς αντέχω… Την Κυριακή πρωί: λαλά-λαλάλα-λάλα!
http://xairete.blogspot.gr/2014/12/blog-post_76.html
Δημοσίευση σχολίου