1 hr ago
Àfta einai...
Ute ke metathanaton oi papadorasoforoi den se afinun se isixia...
Egw SINUDITA epilegw tin apotefrosi ke as pan na kurevonte...
Panayiotis Michalopoulos
Για να κάνω τώρα λίγο και τον συνήγορο του διαβόλου, έχω να πω ότι καλά κάνει η Εκκλησία της Ελλάδος, η Ορθοδοξία γενικά, και χωρίζει τα τσανάκια της. Δεν θέλει –σε τελική ανάλυση, να τελεί ιεροπραξίες (αυτήν την τελευταία της) σε ανθρώπους που την περιφρονούν μέχρι την τελευταία τους στιγμή.
Είναι στους πάντες γνωστό, ότι η Εκκλησία, έχει σαν αρχή Της, την ταφή, με εξαίρεση τον Παπισμό! Πάει και τέλειωσε! Όπως λοιπόν για τους ζωντανούς περιφρονητές Της, υπάρχει ο πολιτικός γάμος, να υπάρξει και για τους πεθαμένους τοιούτους, η πολιτική κηδεία.
Να μεριμνήσει δηλαδή η Πολιτεία για τις σχετικές υποδομές, όπως έκανε και με τον Δήμαρχο που τελεί γάμους. Υποδομές, έτσι ώστε να μην πηγαίνει σαν το σκυλί ο νεκρός από το νοσοκομείο στο αποτεφρωτήριο, αλλά να μεσολαβεί κάποιος δημοτικός χώρος όπου οι συγγενείς και οι φίλοι (του νεκρού που δεν θέλει την εκκλησία) να τον αποχαιρετούν, όμορφα και πολιτισμένα.
Μακριά αυτοί από τους παπάδες, και οι παπάδες από αυτούς! Τι πιο λογικό
Alexandros Nikos Amoxostianos
simfono apolita...
apla i eklisia opos kai stin periptosi tou politikou gamou, opou apilouse me aforismous, lintsarisma dimarxwn, kapsimo dimarxiwn, rasopiketofories, aforismo twn paidiwn pou prokiptoun apo politikous gamous, ekseftelismo twn amartolwn kai stigmatismo aftwn twn oikogeniwn tous kai twn apogonwn tous, etsi kai twra me ton idio prostixo tropo ousiastika sou leei pos tha mineis athaftos ke pos den se thelei sta kimitiria pou etsi kai alios einai elenxomena apo tin eklisia...
Panayiotis Michalopoulos
Η εκκλησία δεν ελέγχει τα νεκροταφεία. Στην Ελλάδα τα κοιμητήρια είναι δημοτικές επιχειρήσεις. Επομένως, δεν τέθηκε ποτέ θέμα να μένουν άταφοι όσοι κάνουν πολιτικό γάμο.
Τότε, η Εκκλησία εναντιώθηκε κυρίως στην μεθόδευση να γίνει υποχρεωτικός ο πολιτικός γάμος.
Alexandros Nikos Amoxostianos
pos ginete na einai perisotero ellinas o ellinas xristianos orthodoksos pou vaftistike san iakovos, pavlos, mixalis, antwnis, ioustinianos, Ginnos, moisis klp kai na einai ppio ligo ellinas kapios pou epelekse na min vaftisi ton dikotou aleksandro, iasona, odisea, antrea, praksandro, pelopida, theodoro, theoxari klp?
Panayiotis Michalopoulos
Από ότι γνωρίζω, στο θέμα των ονομάτων κατά την βάπτιση, δεν υπάρχει καμιά αντίδραση από την εκκλησία. Μάλιστα, αν έχει προηγηθεί από τους γονείς η ονοματοθεσία στο ληξιαρχείο (αυτό έκανα εγώ και για τα δυο παιδιά μου) η εκκλησία δεσμεύεται και νομικά να αναφέρει -στη βάπτιση, αυτό το όνομα – το όποιο όνομα καταγράφηκε, και δεν θα ρωτήσει κανέναν ανάδοχο!
Alexandros Nikos Amoxostianos
oso gia ta onomata egw eimoun ironas kai kakos se aftous pou einai antievreoi kai antilatinoi ke exoun evraika onomata kai latinika onomata...
opos episis ekana sxolio ston tropo pou vlepoun tous mi vaftismenous oi ellines genika...
PS.
polla an oxi ta perisotera onomata ta opoia einai ELLINIKA den epitreponte stin elliniki orthodoksi eklisia meta tin egkiklio tis eklisias mas to 1966...
eno ola ta evraika onomata einai egkioimena pan paradiso
Panayiotis Michalopoulos
1. Και όταν λέμε ονόματα εβραϊκά, εννοούμε βέβαια αυτά της παλαιάς διαθήκης, της οποίας συνέχεια είναι η καινή διαθήκη… Μιλάμε για ονόματα της βίβλου, που τα βλέπουμε συχνά σε ετερόδοξους.
Στην Ελλάδα πάλι, συνηθίζονται κυρίως ονόματα πατέρων της εκκλησίας και αγίων, πρόσωπων δηλαδη από τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους, και μετά.
2. Σχετικά δε με τα λεγόμενα ελληνικά ονόματα, τα οποία δεν αποκλείονται (έχουμε άγιο Αλέξανδρο και άγιο Δημήτριο, κλπ), να πούμε ότι προέρχονται από την αρχαία θρησκεία, την «ελληνική» που ήταν τότε διαδεδομένη παντού μαζί με την γλώσσα, από την εποχή του Μ. Αλέξανδρου.
Και μιλάμε για την θρησκεία των αρχαίων ελλήνων, η οποία βέβαια δεν ήταν και κανένα
ΣΧΕΤΙΚΟ:
11 hrs ago
Χωρίς νεκρώσιμο ακολουθία όσοι επιλέξουν την αποτέφρωση αντί της ταφής
Να ξεχάσουν τα "εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναψύξεως" προειδοποιεί όσους επιλέξουν την αποτέφρωση αντί της ταφής η Εκκλησία.
Συγκεκριμένα, σε Εγκύκλιο που εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος ξεκαθαρίζεται ότι για εκείνους που θα έχουν επιλέξει συνειδητά την αποτέφρωση του σώματός τους η Εκκλησία δεν θα τελεί την εξόδιο Ακολουθία και το Ιερό Μνημόσυνο.
https://www.facebook.com/panayiotis.michalopoulos.5/posts/298011067060657
Georgios Panopoulos
Kαι σεις γιατι συγχίζεστε και....ξερετε και την Ορθόδοξη Πιστη!!
Ο Χριστιανός ή ακολουθεί τα της Αγίας Γραφής ή αν θέλει λεει δε γουστάρω και γω θελω το πτωμα μου να το κανω ότι θελω....
Αν παλι θελει και τα δύο, αφηνει να τον κηδεύσουν και μολις τελειωσει η εξόδιος, αρπάζουν οι δικοι του τη σωρό του και βουρ στη υψικάμινο της Χαλυβουργικής...
Αμ Πως! !
Μαρία-Μέμη Χατζηδημητρίου
Tony Tonia
Αυτά κοιτάνε να λύσουν ως εκκλησία.... Το δωρεάν ελαβατε δωρεάν δοτε ημων;;;;; έχουν κόψει ταριφες 100 για βάφτιση, 150 για γαμο, παίρνουν τα 5ευρα απο γυναίκες που θρηνούν σε τάφους ...να κανουν τρισάγιο ,μνημόσυνα.... Πιστεύω στο Θεο κ στην Αγια τριάδα αλλά όχι στα ράσα που χάλασαν την εκκλησία όχι σε αυτούς...
Έφη Καργαδούρη
Ο δικός μας Μητροπολίτης αποκαλεί τις Εκκλησίες της περιοχής,μαγαζιά του.Εκτός από αναπτήρα που μου πούλησε Παπάς πάνω από τον τάφο του Στάθη,μου πούλησαν και λαχεία δήθεν για τους φτωχούς γέροντες.
https://www.facebook.com/YahooNewsGreece/posts/734267659982588
Μανουήλ Δραγούμης
Υπάρχει μιά ανακολουθία ! ( για να το πω πιό Ελληνικά . ¨Αλλα παίζει η λύρα κι' άλλα η τσαμπούνα. Σείς 'Αγιοι Πατέρες μας λέτε να διάγομεν βίον ενάρετον για να καταταχθούμε μετά των Αγίων 'Αγιοι ? Και οτι " Ουκ έστι εν τω Αδει μετάνοια ? Πρός τι λοιπόν η νεκρώσιμος ακολουθία για να συγχωρηθεί πάν πλημέλημα εκούσιον τε ή ακούσιον ? (Βέβαια οτι αποτελεί η εξόδιος ακολουθία μια μοναδική ποίηση , αυτό ειναι άλλο ) Οσο για τα μνημόσυνα και τα τρισάγια , επ΄αμοιβή το ιδανικώτερο ειναι η παράθεση ενός γεύματος σε άτομα με ανάγκες ή οικονομική ή άλλη βοήθεια σε μια οικογένεια . Τότε ειναι μημόσυνο και με την ετυμολογία της λέξεως (ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ ΓΟΝΙΕ)
https://www.facebook.com/trelokouneli.gr/posts/10152856613341913
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου