Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
5 σχόλια:
Το υποχρεωτικό του θρησκευτικού γάμου καθιερώνεται στα τέλη του 9ου αι. (893) από τον αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ΄ το Σοφό με την 89 νεαρά. Μέχρι τότε ίσχυε υποχρεωτικά ο πολιτικός γάμος και το ζευγάρι, αν ήθελε, έπαιρνε και την ευλογία του επισκόπου εκ των υστέρων (χωρίς τελετή).
Ο θρησκευτικός γάμος μπορεί να τελεστεί σε οποιοδήποτε χώρο, σπίτι ή και στο ύπαιθρο από τον ιερέα, που είναι φορέας της θ. χάρης, την οποία μεταδίδει στους μελλόνυμφους. Δεν είναι υποχρεωτικό να τελεστεί σε Ναό, μπορεί να τελεστει μέσα σε φραγκόσυκα ή και σε αγκάθια ακόμη, που υπονοεί, ότι η συζυγία μπορεί να μην είναι ανθόσπαρτη!
ΙΚ
Δεν τελείται πια ο γάμος στο σπίτι…
Ούτε στο ελεύθερο ύπαιθρο τελούνται… Σε μια έξοχη, κοντά στο σπίτι…
Έτσι, ούτε στο κλειστό σπίτι πάει ο ιερέας, ούτε στην ανοιχτή εξοχή… Αλλά περιμένει τους πελάτες στο ανοιχτό γωνιακό του μαγαζί, στην εκκλησία…
Η οποία συνήθως δεν είναι ενοριακή! Μπορεί να είναι μακριά… και «στου διαόλου τη μάνα», που λένε! Είναι εκκλησία, που διαλέγεται από τους μελλόνυμφους… Διαλέγεται (αν υπάρχει μπόλικο χρήμα) να είναι εκκλησία κυριλέ - εξοχική… Παραλία, κατά προτίμηση… Έτσι για ρομαντισμό… Εκκλησία, εξωκλήσι δηλαδή, σε κάποιο τουριστικό θέρετρο…
Έτσι, το ας το πούμε μυστήριο, γίνεται έξω από την εκκλησία, σε χώρο κατάλληλα περιποιημένο… Με δέντρα (πεύκα, συκιές κ.λπ.), με λουλούδια και διάφορα φυτά (φραγκόσυκα, π.χ.), με παπάδες, με γύμνια, με αισχρό εμπόριο, κ.λπ., κ.λπ.!
Και κάτι ακόμη:
Μια μικρή έρευνα στους κανόνες της Εκκλησίας, περί Γάμου, δεν αναφέρεται τόπος τέλεσης, ούτε οριοθετείται ο Ναός, ως τόπος τέλεσης. Το αντίθετο μάλιστα:
Και τούτο εμφαίνεται από τον 11ο κανόνα Τιμοθέου Αλεξανδρείας, όπου ο ιερέας καλείται από τους μελλόνυμφους να τελέσει την ιερουργία του γάμου, δηλ. προσκαλείται. Προσκαλείται που; στο Ναό; Δεν νοείται πρόσκληση του ιερέα στο Ναό, που ιερουργεί. Θα ήταν έτσι, αν οι μελλόνυμφοι αιτούντο, δηλ. ζητούσαν την ιερουργία του γάμου, όχι όμως όταν προσκαλούν τον ιερέα.
ΙΚ
Δεν γνωρίζω, αν με την τέλεση θρησκευτικού γάμου στο ύπαιθρο παραβαίνεται νόμος του Κράτους ή Κανόνας της Εκκλησίας. Αν υπάρχει κάτι τέτοιο, τότε αυτός ο γάμος μπορεί να προσβληθεί, ως αντικανονικός.
Τώρα, ως προς την πελατεία στο μαγαζί, "αλλού παπά βαγγέλιο".
Προσωπικά πιστεύω, ότι υποχρεωτικός θα πρέπει να είναι μόνον ο πολιτικός γάμος και από κει και πέρα, όποιος θέλει μπορεί "να βγάλει τα μάτια του" στο θρησκευτικό γάμο.
Εξ άλλου, ποιός κανόνας της Εκκλησίας μετατρέπει τον ιερέα σε ληξίαρχο;
ΙΚ
Το επιχείρημα που συνηγορεί στο να γίνεται στην εκκλησία ο γάμος και όχι στο σπίτι, είναι ότι στο ναό είναι πιο ιερό το περιβάλλον… Και ότι μέσα σε αυτό το περιβάλλον η Εκκλησία διδάσκει… Με τις ιερές εικόνες λέει, οι οποίες προκαλούν και μια κατάνυξη, ας πούμε.
Τώρα βέβαια, έξω, τι εικόνα είναι το… φραγκόσυκο, ας πούμε! Ε;
Το συμπέρασμα είναι ότι η εκκλησία (το παπαδαριό) δεν έχει το θεό του! Δεν έχει ούτε ιερό, ούτε και όσιο! Είναι ένα θέατρο του αισχίστου είδους! Οι παπάδες, -στους γάμους και στα βαφτίσια επιτρέπουν να γίνεται «μπουρδέλο» ο ναός… Για να γεμίζουν τις τσέπες τους, και το παγκάρι με χρήμα… Για να έχουν καβάτζα, ώστε να μπορούν από τις εισπράξεις των τυχερών, να δώσουν και την μερίδα του λέοντος, στην εκκλησιαστική τους Αρχή: Στον… Αρχι-«Νταβατζή», Δεσπότη τους!
Δημοσίευση σχολίου