Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Ράνιος Γεώργιος: Πως κρινετε ετσι ευκολα δυο ανθρωπους; πρωτον τον νεαρο που ισως δεν ξερει καν τι φορα και δευτερον τον σεβασμιωτατο, ιεροκατηγορωντας τον κιολας για κατι τοσο σοβαρο;

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 
Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014

Σε ποιο θεό, ή μάλλον σε πιο διάολο -δείχνει να πιστεύει, ο Μητροπολίτης Καστοριάς κ. Σεραφείμ;

 Μήνυμα από Ράνιος Γεώργιος
(Kastoriá, Greece)
Το ποστ που παραθεσατε στην Μητροπολη Καστοριας τι ακριβως δειχνει / εξυπηρετει; και τι εννοειται;
 

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
Αυτό ακριβώς που δείχνει η φωτογραφία εννοώ! 

Δεν την είδατε; Ο μητροπολίτης μέσα στο ναό, έχει δίπλα του (να χοροστατεί μαζί του) ένα νεαρό που φοράει ένα μπλουζάκι με την στάμπα σατανιστικού ροκ συγκροτήματος!
 
Αν το είδατε, τότε σας ρωτώ κι εγώ: 
Λίγο το θεωρείτε αυτό -σαν φαινόμενο, και πολύ αυτό που είπα εγώ σαν σχόλιο;
 

Ράνιος Γεώργιος:
Βεβαιως! Τι σχεση εχει η αμφιεση ενος παρευρισκομενου στην ακολουθια, με το πιστευω του οποιουδηποτε αλλου; 

αρα και οποιος παρευρεθηκε εκει ηταν σατανιστης και πραγματοποιηθηκε σατανιστικη τελετη αντι εσπερινου;; μη γενοιτο! 
Πως κρινετε ετσι ευκολα δυο ανθρωπους; πρωτον τον νεαρο που ισως δεν ξερει καν τι φορα και δευτερον τον σεβασμιωτατο, ιεροκατηγορωντας τον κιολας για κατι τοσο σοβαρο;

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
Εν τάξει φίλε! 

Εγώ κρίνω ό,τι θέλω και όπως εγώ νομίζω, και εσείς από την πλευρά σας μπορείτε –ελεύθερα κι εσείς, να υπερασπίζεστε αυτά που θέλετε, όπως πχ τον δεσπότη σας! 
Ο οποίος δεσπότης σας, αν νομίζει και αυτός ότι τον αδίκησα (εγώ τον ενημέρωσα αμέσως για την ανάρτηση μου, με μήνυμα μου -μέσα στην ίδια του την ιστοσελίδα) να βγει ο ίδιος και να το πει. 
Το μπλογκ μου, είναι ανοιχτό, στο να δημοσιεύσει ό,τι θέλει απολογούμενος
Αυτά λοιπόν, και τέλος μαζί σας. Χαίρετε!
27 Ιουλίου 2014 - 7:58 μ.μ.


http://xairete.blogspot.gr/2014/07/blog-post_49.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: