Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Διαβάζονται τα θέματα μας με τίτλο: «Φραγκίσκος και Βαρθολομαίος στα Ιεροσόλυμα»


Σχόλιο:
Με τέτοια θέματα πορνό -που βάζω, παραπονιέμαι μετά που χάνω αναγνώστες-σχολιαστές στο μπλογκ!
 

Και με μαλώνετε κ. Καρδάση μας, που λέω καμιά φορά για «Εκκλησία του Κώλου»…
Στην οποία όμως (οφείλετε να με επαινέσετε γι αυτό), εξακολουθώ να παραμένω, έστω και σε απόσταση, σαν παρατηρητής -σχολιαστής αυτής της ανώμαλης κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει μια τοιούτη ορθοδοξία, σήμερα…
 

Να προσθέσω με την ευκαιρία κ. Καρδάση μας, ότι αυτή η θεωρία των οικουμενιστών, αυτή με τους δυο πνεύμονες (δηλαδή μια Εκκλησία: παπισμός και ορθοδοξία) έχει ξεπεραστεί πλέον! 
Έτσι, όπως βλέπετε στην πιο πάνω πορνο-φωτο, μπορούμε πια να μιλάμε για νέα θεωρία, αυτήν με τον τίτλο: «Τα δυο κωλομέρια, της Μιας αυτής Εκκλησίας»!  
Χα!

ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!!
Τα Σεξουαλικά Κρυφά της "Ορθοδοξίας μας"!!!  

 http://apollonios.pblogs.gr/2014/06/h-omofylofilia-sthn-ekklhsia-ta-sexoyalika-kryfa-ths-orthodoxias.html

https://www.youtube.com/watch?v=0EL0itfIx2A

5 σχόλια:

Ιωάννης Καρδάσης είπε...

Συναντήθηκαν στα Ιεροσόλυμα Φραγκίσκος και Βαρθολομαίος. Και που είναι το πρόβλημα;
Συμπροσευχήθηκαν στα Ιεροσόλυμα Φραγκίσκος και Βαρθολομαίος. Ε! και τι έγινε; Συμπροσευχήθηκε Ορθόδοξος με αιρετικό θα μου πεις. Γιατί, είναι η πρώτη φορά; Εδώ, έχουν συμπροσευχηθεί άγιοι με αιρετικούς και δεν υπήρξαν προβλήματα. Τέσσερα παραδείγματα:
α/ ο Καισαρείας Βασίλειος ο Μέγας συμπροσευχήθηκε με τον αιρετικό αρειανό Ουάλη και μάλιστα δέχτηκε και το πρόσφορο, παρά τους Κανόνες.
β/ ο Εφέσου άγιος Μάρκος Ευγενικός συμπροσευχήθηκε με τον αιρετικό Λατίνο Πάπα Ευγένιο Δ΄, το 1438 στη Φερράρα, στην εναρκτήρια τελετή της συνόδου.
γ/ ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης συμπροσευχήθηκε με αιρετικό μουσουλμάνο (!) στο σπίτι του, όταν πήγε να τον θεραπεύσει.
δ/ ο εκάστοτε Πατριάρχης Ιεροσολύμων συμπροσεύχεται, εδώ και 14 αιώνες, με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες στο Ναό της Αναστάσεως, κατά την αφή του αγίου φωτός και όχι μόνο.
Αλλά, για όλα αυτά βγάζουμε το σκασμό και κάνουμε πως δεν τα βλέπουμε ή κάνουμε πως δεν τα ξέρουμε!

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Λέτε: «Αλλά, για όλα αυτά βγάζουμε το σκασμό και κάνουμε πως δεν τα βλέπουμε ή κάνουμε πως δεν τα ξέρουμε!»
Ρωτώ:
Και καλά, αν δεν τα ξέρουμε, όλα αυτά, -εμείς οι πολλοί, ο απλός λαός, -μέσα και εγώ!..
Αν όμως τα ξέρουμε, όπως κάποιοι λόγιοι και μορφωμένοι όπως εσείς –που καλά κάνετε και δεν σιωπάτε, ...
...πώς σας κατάφεραν τελικά, πώς και σας καπέλωσαν, τόσο, ώστε να γίνετε μέλος μιας τέτοιας Εκκλησίας –αναντάμ, παπαντάμ, ...Άγιο Κωλοχανείο;

Ιωάννης Καρδάσης είπε...

Αλλά και για τους δυο πνεύμονες:
Μα για αυτούς μίλησε και ο άγιος Μάρκος στον αιρετικό πάπα Ευγένιο Δ΄, (ή μήπως δεν ήταν;), όταν του είπε:
α/ μακαριώτατε και αγιώτατε Πάπα της αδελφής Εκκλησίας της Ρώμης.
β/ προσδοκούμε την ένωση των δυο αδελφών Εκκλησιών μας.
γ/ αγιώτατε Πάπα, σήκω να υποδεχτείς τα τέκνα σου! Δηλ. ο άγιος ήταν τέκνο του αιρετικού Πάπα;
δ/ έχουμε τον ίδιο Χριστό, την ίδια Πίστη και προσκυνάμε την αυτή αγία Τριάδα! Και εμείς σημειώνουμε: την ίδια αγία Τριάδα, στην οποίαν εμείς έχουμε το άγιο Πνεύμα να εκπορεύεται μόνον από τον Πατέρα και εσείς να εκπορεύεται από τον Πατέρα και τον Υιό. Και μετά λέμε, ότι έχουμε την ίδια αγία Τριάδα!
Αλλά, αν τα γράψεις αυτά στα ευσεβίστικα χριστιανούλικα ιστολόγια δεν θα τα δημοσιεύσουν, γιατί κάνουν "τζιζ".

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Χα, χα!
Τα «ευσεβίστικα χριστιανούλικα ιστολόγια»…
Τα χριστιανοφασιστικά ιστολόγια... Αυτά, της «εκκλησίας του κώλου», της Εκκλησίας με την τόσο πούστικη οικουμενιστική πολιτική, που κρατάει από τόσο παλιά, -από την εποχή που μας περιγράφετε!
Χα, χα!

Ιωάννης Καρδάσης είπε...

Έτυχε να ανήκω στην Ελλαδική Εκκλησία, που κάποτε δεν ντράπηκε να έχει, ως αρχηγό της, έναν ΡΚαθολικό (τον Όθωνα) και βέβαια δεν έχει καμία σχέση με την Εκκλησία του Χριστού, την Εκκλησία των αγίων.
Αλλά και η Εκκλησία του Χριστού, η Εκκλησία των αγίων, έχει όλα τα μέλη της αμαρτωλά, που βέβαια, ως αμαρτωλά κάνουν και λάθη και έχουν κάνει και λάθη.
Γι' αυτό, η Εκκλησία του Χριστού η ίδια παραδέχεται, ότι όταν δογματίζει στις Οικουμενικές Συνόδου δογματίζει "απλανώς" και όχι "αλαθήτως" (τούτο περιέχεται στην ΣΤ΄ Οικουμενική). Γι' αυτό και ορισμένες φορές δεν δογματίζει αλαθήτως, αλλά όχι με πρόθεση να παραπλανήσει.
Αυτή λοιπόν η Εκκλησία του Παρακλήτου, η μη αλάθητη, θα παραδώσει κάποτε "εν εκείνη τη ημέρα" στην Εκκλησία των Εσχάτων (μετά τη β΄ παρουσία), όπου όλα τα μέλη της θα είναι καθαρισμένα και επομένως αναμάρτητα.
Αυτά διδάσκει η Εκκλησία του Χριστού.
Όσον αφορά την Εκκλησία του Σεραφείμ, του Χριστόδουλου και του Ιερώνυμου, που ευλογεί τους μεικτούς γάμους, που έχει τιτουλάριος Επισκόπους, που εφαρμόζει τον Εθνοφυλετισμό, που εφαρμόζει το μεταθετό, που συγκαλύπτει την ομοφυλοφιλία, που έχει Παπική νοοτροπία (όπως λέγει ο άγιος Νεκτάριος) και εκτελεί τόσες άλλες αντορθόδοξες ενέργειες, και ενεργεί παρά τους Ι. Κανόνες, και που δεν έχει καμία σχέση με την Εκκλησία του Χριστού, τι να πω, παρά το ότι, ο Θεός να την ελεήσει και να την κάνει Εκκλησία!

ΙΚ