Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Πώς λέτε ότι την φαντάζεται την αιώνια κόλαση ο κ. Γιώργος Θεοχάρης, ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας «αγιορείτικο βήμα»; Δείτε την φωτο που έβαλε σήμερα σε σχετική ανάρτηση του, και θα καταλάβετε!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Τετάρτη, 15 Ιανουάριος 2014 12:45
Η ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ!

http://www.agioritikovima.gr/diafora/theologikos-log/diafora/36761-i-ai%CE%BFnia-kolai

  Γιώργος Θεοχάρης: 
Τηλεοπτικός δημοσιογράφος (MEGA) και ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας «αγιορείτικο βΛήμα» 

9 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε

Δεν την φαντάζεται την αιώνια κόλαση ο κ. Θεοχάρης.
Την αντιγράφει πλήρως από τους παπικούς , οι οποίοι την ζουν κι' όλας.
Τι λέει η Ορθοδοξία;
Κατά τον Γρηγόριο Νύσσης, τον Γρηγόριο Θεολόγο, τον Δίδυμο τον Τυφλό, αλλά και το Μάξιμο Ομολογητή: ο Θεός τη παρατάσσει των αιώνων καταργεί τη μνήμη του κακού και επομένως και τον εφευρέτη του κακού, τον Σατανά.
Στις μέρες μας μάλιστα, ένας μεγάλος θεολόγος, ο π. Γ. Φλωρόφσκυ καταγράφει: «Κόλαση αιώνια δεν μπορεί να υπάρχει, γιατί αυτό θα ήταν ο θρίαμβος του Σατανά!».
Επομένως, τα προσφιλή καζάνια των παπικών είναι μόνο για εκφοβισμό, σύνηθες μέτρο τρομοκράτησης των πιστών τους.

Φιλικά
ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ο Θεός λέτε, καταργεί τον Σατανά.
Του επιφυλάσσει δηλαδή, και δεύτερο στραπάτσο;
Θέλω να πω: Άραγε, δεν του αρκούσε του μαύρου, αυτό που έπαθε τότε, παλιά, που έπεσε από τον ουρανό στη Γη (αυτός ο πρώην αρχάγγελος, ο Εωσφόρος), διαγράφοντας μια κάθετη πορεία -σαν κομήτης, με ουρά τους πρώην αγγέλους, τους νυν δαίμονες που τον ακολούθησαν;

Έπρεπε να πούμε, κάποια στιγμή –στο μέλλον λέτε, να χάσει ακόμα και αυτήν την δεύτερη (την τόσο κακορίζικη) θέση του, δηλαδή αυτήν την σκληρή εργασία του ως αρχιθερμαστής, μέσα στη φωτιά στους καπνούς και τη μουτζούρα -στα καζάνια της κόλασης, εκεί κάτω στα τάρταρα;
Δεν του άξιζε -λέω τώρα, ούτε ένα επισφαλές δάνειο (τύπου Κοντομηνά π.χ., από μια ελληνική Τράπεζα, π.χ. Ταμιευτήριου) για να την διατηρήσει ανοιχτή;

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΠΗΓΗ: egolpion.com
Του Π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου

Στην αγία Γραφή χρησιμοποιείται ο όρος Άδης, για να δηλώσει τον «χώρο» ύπαρξης των νεκρών, ανεξάρτητα από την αμοιβή ή την τιμωρία.
Ο όρος Άδης δεν σημαίνει οπωσδήποτε την κόλαση (Πράξ. β' 27. Λουκ. ιστ' 23).

Οι κεκοιμημένοι πιστοί χαίρονται την κοινωνία τού Θεού (Αποκ. στ' 11. κ' 4), όμως βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής περιμένουν την ανάσταση τού σώματος σε κατάσταση αφθαρσίας και αθανασίας, για να είναι η χαρά τους ολοκληρωμένη, γιατί θα είναι και πάλι ενωμένοι με το σώμα τους, με το οποίο άσκησαν την αρετή.

Η χαρά και η αγαλλίαση θα είναι αιώvια (Α' Κορ. ιε' 42-54).

Ο Χριστός έχει τα «κλειδιά» του Άδη και τού θανάτου (Αποκ. α' 18), θα καταργήσει και τούς δύο, η ελπίδα μας είναι βεβαία (Αποκ. κ' 4).

(Από το βιβλίο: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΙΡΕΣΕΩΝ & ΠΑΡΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ)

http://www.agioritikovima.gr/diafora/theologikos-log/diafora/36761-i-ai%CE%BFnia-kolai

Σ. Βασδέκης είπε...

Πώς λέτε ότι την φαντάζεται την αιώνια κόλαση ο κ. Γιώργος Θεοχάρης, ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας «αγιορείτικο βήμα»;
http://athriskos.gr/23245/

P. MICHALOPOULOS είπε...

Καλωσορίσατε στο φτωχικό μου, αγαπητέ κ. Σ. Βασδέκη! Σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας εδώ, και για την αναδημοσίευση στη σελίδα σας!
Να είστε καλά!
Καληνύχτα σας! Χαίρετε!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε

Η Εκκλησία βιάστηκε και έχει ήδη καταργήσει το Σατανά!
Διαβάζουμε στην ακολουθία των Κεκοιμημένων της Αποστολοκής Διακονίας:
"Ο Θεός των πνευμάτων και πάσης σαρκός, ο τον θάνατον καταπατήσας, το δε διάβολον καταργήσας και ζωήν τω κόσμω σου δωρησάμενος.....".
Μακάρι να ήταν έτσι και με την Ανάσταση να είχε καταργηθεί ο διάβολος. Τότε θα ζούσαμε μια παραδείσια ζωή.
Προφανώς πρόκειται περί λάθους, όπως παρατηρεί και ο καθ. Λειτουργικής Ι. Φουντούλης:
Ο Χριστός με την Ανάσταση του τον θάνατο κατάργησε και τον διάβολο καταπάτησε, πλην όμως δεν τον κατάργησε.
Ο Σατανάς θα αυτοκαταργηθεί μετά την β΄ παρουσία, όπου άπαντες θα βρίσκονται στον αυτό χώρο δίκαιοι και άδικοι, μη δυνάμενοι να δραστηριοποιηθούν προς το κακό. Επομένως το κακό (δηλ. το μη καλό) καταργείται και μαζί μ' αυτό και εφευρέτης του κακού, ο Σατανάς, που δεν θα έχει λόγο ύπαρξης. Όχι βέβαια ότι θα πάψει να υπάρχει, αλλά δεν θα έχει καμία δραστηριότητα. Μαζί με την εξαφάνιση του κακού εξαφανίζεται και η οδύνη, που προκαλεί το κακό και άπαντες θα βρεθούν στο αρχαίο κάλλος, με τη διαφορά, ότι οι δίκαιοι θα έχουν μέθεξη της θ. μακαριότητας, βλέποντες τον Θεόν, ως φως εκτυφλωτικόν, ενώ οι άδικοι, οι πωρωμένοι θα έχουν επίγνωση της θ. μακαριότητας (όχι μέθεξη) μη βλέποντες τον Θεό, αλλά αισθανόμενοι την ύπαρξή του, όχι ως φωτός εκτυφλωτικού, αλλά ως "πυρός καταναλίσκοντος", δηλ. θα αισθάνονται τη θεία θερμότητα, αλλά όχι το θείο φως και η αυτοτιμωρία τους θα είναι να μη μπορούν να δουν Θεού πρόσωπο, κάτι που βέβαια δεν ήθελαν να κάνουν και εν ζωή και αυτό θα συνεχίζεται αενάως.
Επομένως, τα περί καζανιών, μάλλον ευσεβείς πόθοι των Παπών θα ήταν, για να μπορούν να έχουν τη δύναμη να σε βγάλουν από τα καζάνια με τα συγχωροχάρτια και φυσικά τα ανάλογα όβολα. Αυτό το τελευταίο έχει επιζήσει και στον ορθόδοξο χώρο με τα ψυχοχάρτια, υπέρ αναπαύσεως των ψυχών, με τα αντίστοιχα βέβαια όβολα.
Η Κόλαση στα ιταλικά λέγεται: INFERNO. Μήπως άραγε σημαίνει "στο φούρνο";

Φιλικά
ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Πολύ ωραία! Ευχαριστούμε θερμά! Κρίμα που απουσιάζει η Σταυρούλα και χάνει όλες αυτές τις καταπληκτικές αναλύσεις σας, φίλτατε κ. Καρδάση μας!

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Πώς λέτε ότι την φαντάζεται την αιώνια κόλαση ο (φιλοπαπικός) κ. Γιώργος Θεοχάρης, στο «Αγιορείτικο βΛήμα» του;

http://xairete.blogspot.gr/2014/01/blog-post_7831.html

Επισκέπτης είπε...

«Οι άδικοι, θα αισθάνονται τη θεία θερμότητα. Η Κόλαση στα ιταλικά λέγεται: INFERNO. Μήπως άραγε σημαίνει "στο φούρνο";»

Έχουμε λοιπόν και λέμε: Ψητοί στη σκάρα, στο φούρνο, οι κολασμένοι κατά την θεολογία των ιταλών, των καθολικών...
...και κρεμασμένοι στο τσιγκέλι για να ξεροψηθούν... λιαστοί (στη θεία θερμότητα), κατά την θεολογία των Ρωμιών, των ορθοδόξων, των ιερέων της δικής μας εκκλησίας.

Και όλα αυτά, δεν είναι τιμωρία από το θεό, άλλα... προσωπική επιλογή!
Χμμμ!