Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Παναγιώτατος: Μην απογοητεύεστε που η κ. Κεφαλογιάννη, μας επισκέφτηκε εδώ στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, ντυμένη σύμφωνα με το πρωτόκολλο…

Παναγιώτατος: 
Μην απογοητεύεστε που η κ. Κεφαλογιάννη, μας επισκέφτηκε εδώ στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, ντυμένη σύμφωνα με το πρωτόκολλο… (πρώτη φωτο) 
Θα έχουμε και αργότερα μια ακόμα συνάντηση, όπου –πιο σέξι ντυμένη, θα βγάλει τα μάτια του τούρκου υπουργού, -θα είμαι και εγώ εκεί… (δεύτερη φωτο) 

Και μετά, θα σκύψει να μου φιλήσει το χέρι… Και θα βγάλει και τα δικά μου τα μάτια. 
Μείνετε μαζί μας (για την τρίτη φωτο)

 
- Το κορίτσι, θέλει να μου ξαναφιλήσει το χέρι… 
Να ετοιμαστούν ξανά οι φωτογράφοι, παρακαλώ!
- Ωραία έσκυψες στον παπά! 
Σκύψε λίγο και σε εμένα!
- Τόσο;
- Όπα, καλά είναι!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λέγεται, ότι σε εκείνο το θρυλικό σκύψιμο, υπήρχε και ένας σχετικός – αποκαλυπτικός διάλογος:
Ο Πατριάρχης, χαιρέτισε την κ. Καφαλογιάννη με ένα στίχο του «Αθάνα» (Αθανασιάδη Μπόσα Νόβα), το...
«Ήταν τα στήθη σου άσπρα σαν τα γάλατα, και μου έλεγες γαργάλατα – γαργάλατα!»
Και αμέσως τότε η κυρία υπουργός, του απάντησε:
«Τράβα μου τα βυζιά, ρε παπά, να κατεβάσω γάλα!»

troglodytes είπε...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Please Βύζι-τ Greece!
Η Όλγα Κεφαλογιάννη συνεχίζει να δείχνει τα ωραία βυζιά της εντός και εκτός συνόρων για να φέρει τουρίστες στην Ελλάδα και να ολοκληρωθεί το success story του πρωθυπουργού μας.

hellas-orthodoxy είπε...

ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ: Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ - ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ