Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Καληνύχτα σας!

Εποίησε σελήνην εις καιρούς, ο ήλιος έγνω την δύσιν αυτού. Έθου σκότος, και εγένετο νυξ· 
Ως εμεγαλύνθη τα έργα σου, Κύριε· πάντα εν σοφία εποίησας.
Ψαλμός ργ' (103).

Kύριε, εκέκραξα προς σε, εισάκουσόν μου, εισάκουσόv μου, Κύριε·
Κύριε, εκέκραξα προς σε, εισάκουσόv μου, πρόσχες τη φωνή της δεήσεώς μου, εν τω κεκραγέναι με προς σε· εισάκουσόν μου, Κύριε.
Κατευθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιόν σου· έπαρσις των χειρών μου θυσία εσπερινή· εισάκουσόν μου, Κύριε.

Ψαλμός ρμ' (140).

3 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...


Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε

Και βέβαια ο ήλιος γνωρίζει πότε δύει.

Το πρόβλημα είναι αν εμείς το γνωρίζουμε.

Οι Νεοημερολογίτες λένε, ότι σήμερα δύει στις 17.06 και με τη Σελήνη να είναι 13 ημερών.

Οι Παλαιοημερολογίτες, ότι σήμερα δύει στις 17.12 και με Πανσέληνο! Μάλιστα, σήμερα έχουμε Πανσέληνο! Δυστυχώς, με τη συννεφιά δεν μπορούμε να την απολαύσουμε! Κάτι όμως απολαύσαμε χτες.

Πότε λοιπόν δύει ο ήλιος ή θα ρίξουμε τα χαρτιά;

Φιλικά
ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αλήθεια, πότε λέτε να… νομίζει ο Ήλιος, ότι δύει για εμάς;
Εγώ λέω, ότι μάλλον (το νομίζει αυτό) όταν βραδιάζει για εμάς, και ο ίδιος δεν μας βλέπει πια, άρα σημαίνει ότι έχει δύσει!

Προσωπικά έμενα, εδώ στο Άνω Ελληνικό, δεν με βλέπει όταν είναι πια πίσω από την εντυπωσιακή βίλα της κ. Μαίρης, το σπίτι που κτίστηκε απέναντι από το δικό μου σπίτι, το οποίο σπίτι μου -όπως ξέρετε- βλέπει δυτικά...
Ο ίδιος Ήλιος όμως, την ίδια στιγμή, βλέπει τους φίλους μας στην Βιρτζίνια, που εκεί είναι η ώρα που παίρνουν το απογευματινό τους τσάι, και που μας επισκέπτονται στο μπλογκ το «χαίρετε»...

Μας επισκέπτονται ξανά δε, όταν έχει δύσει και γι αυτούς ο Ήλιος...
Είναι η ώρα που έχω ξυπνήσει, φτιάχνω πρωινό καφέ, σερφάρω, και... τους βλέπω! Χα!

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
"Πότε λοιπόν δύει ο ήλιος;

http://xairete.blogspot.gr/2013/11/blog-post_2318.html