Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: "Βάζει ο Μπένι τη στολή του"

Σχολιαστής είπε...
Μπράβο Παναγιώτη !
Εχεις ανεβάσει το επίπεδο του Blog σου, δίνεις σωστές ειδήσεις, πραγματικά ενημερώνεις.
Χαίρμαι
Καλό σου βράδυ !
30 Αυγούστου 2013 - 9:39 μ.μ. 


 
ΣΧΕΤΙΚΟ:

P. MICHALOPOULOS είπε...
(25 Αυγούστου 2013 - 7:11 μ.μ.)

Χαίρομαι που μπορώ και ενημερώνω (με) το «χαίρετε», να ανεβάζω θέματα, αφού πρώτα έχω ενημερωθεί κι εγώ (χαλαρά – χαλαρά, πίνοντας το καφεδάκι μου) από την περιήγηση μου στο διαδίκτυο.

Και πιστεύω ότι ενημερώνω αντικειμενικά - αμερόληπτα, διασταυρώνοντας πρώτα τις πληροφορίες, και βέβαια χωρίς να κατευθύνομαι ποτέ και από πουθενά…
Δεν είμαι μανιπουλάτσα δημοσιογράφος εγώ, δεν είμαι κανενός το παπαγαλάκι…

 1. Έτσι, ενημερώνω για την αληθινή εικόνα της Εκκλησίας, και όχι αυτήν την ψεύτικη που πάνε να παρουσιάσουν οι πουλημένες (για να βγάλουν το χαρτζιλίκι τους) «εκκλησιαστικές» ιστοσελίδες!

2. Έτσι ενημερώνω, ακόμα και για εθνικά θέματα, όπως αυτό με το έγκλημα των αλβανών στην Πρεμετή με τις βιαιοπραγίες και τους βανδαλισμούς σε ορθόδοξη εκκλησία…
Ενημερώνω για το θράσος εκείνων, ενημερώνω και για τους κλανιάρηδες τους δικούς μας (τους έλληνες κυβερνητικούς) με την ερμαφρόδιτη «αντίδραση» τους στην υπόθεση!

3. Έτσι, ενημερώνω και για τη Συρία, για τα χημικά των τρομοκρατών εκεί, αυτών των κανίβαλων που υποστηρίζονται από τη Δύση…
Τη Δύση, όπως:
 Αυτήν με τα κοράκια ή γεράκια, Αγγλία και Γαλλία… Που ετοιμάζονται για πόλεμο εκεί… Που μπορεί να εξελίχθη και σε παγκόσμιο!
Τη Δύση…
Με πρώτο και καλύτερο, σαν γεράκι τον (μουσουλμάνο;) πρόεδρο Ομπάμα!

Μακάρι δε, και σε αυτό το τρίτο και σπουδαιότερο από όλα τα άλλα τα θέματα, να συμβάλει προς την Ειρήνη, ΚΑΙ η δική μου η ενημέρωση, ΚΑΙ το μικρό μου το ιστολόγιο…


http://xairete.blogspot.gr/2013/08/blog-post_9802.html


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Η stavroula σχολιάζει το θέμα: «Ολόκληρος Πλανητάρχης ρε! Πώς χάζεψε τόσο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: