Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Κωλο-Πάπας Φραγκίσκος: «Ποιος είμαι εγώ για να κρίνω τους πούστηδες παπάδες μας!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Φραγκίσκος: Ποιος είμαι εγώ να κρίνω τους γκέι; 
Ο Πάπας Φραγκίσκος δήλωσε ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν θα πρέπει να δέχονται κριτική ή να περιθωριοποιούνται.

Κατά την πτήση της επιστροφής του από την Βραζιλία στην Ιταλία ο πάπας Φραγκίσκος είχε μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης με τους δημοσιογράφους που τον συνόδευσαν στην Λατινική Αμερική, η οποία προβάλλεται σήμερα από πολλά ιταλικά μέσα ενημέρωσης.

Αναφερόμενος στα σενάρια περί της ύπαρξης ενός «γκέι λόμπι» στο Βατικανό, ο ποντίφικας δήλωσε ότι «τα πράγματα αυτά δεν αναγράφονται στην ταυτότητα και σε κάθε περίπτωση, το πρόβλημα είναι τα λόμπι γενικότερα, όχι οι διάφορες τάσεις των ανθρώπων».

«Ποιος είμαι εγώ για να κρίνω έναν γκέι αν αναζητά τον Κύριο και έχει καλές προθέσεις;

Πηγή: 

http://www.skai.gr/news/world/article/238891/fragiskos-poios-eimai-ego-na-krino-tous-gei/


ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

Πάπας Φραγκίσκος για τους ομοφυλόφιλους: «Ποιος είμαι εγώ για να κρίνω!»

http://xairete.blogspot.gr/2013/07/blog-post_1443.html

3 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Διαβάζω:

Ο Πάπας Φραγκίσκος έχει ήδη δώσει το διαφορετικό στίγμα της θητείας του στο Βατικανό. Προκάλεσε, πάντως, εκ νέου έκπληξη όταν ερωτηθείς σχετικά από δημοσιογράφους, απάντησε: «Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω τους ομοφυλόφιλους;».

Αυτή η απάντηση είναι πρώτο θέμα στο BBC, που περιγράφει ότι κατά το ταξίδι της επιστροφής του από την Βραζιλία στην Ιταλία, ο πάπας Φραγκίσκος δέχθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, σηκώθηκε από τη θέση του και μίλησε από κοντά στους ρεπόρτερ.

Σε μία από αυτές σχετικά με τους ομοφυλόφιλους, ο ποντίφικας, ο οποίος στο μεταξύ είχε σηκωθεί από τη θέση του στο αεροπλάνο ενώ οι ρεπόρτερ κάθονταν, απάντησε: «Ποιος είμαι εγώ να κρίνω τους γκέι;».

defencenet.gr

stavroula είπε...

Ναι ειδες? Ειναι πολυ ειληκρηνης. Τοσοι αιωνες αδελφατο να μην αναγνωριστει κι αυτο?

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έλα, ντε!