Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Πάπας Φραγκίσκος για τους ομοφυλόφιλους: «Ποιος είμαι εγώ για να κρίνω!»

Διαβάζω:
Πάπας Φραγκίσκος για τους ομοφυλόφιλους: «Ποιος είμαι εγώ για να κρίνω!»
 

Η τσεχική εφημερίδα Hospodarske Noviny γράφει σχετικά: 

«Ο Πάπας Φραγκίσκος έκανε το μεγαλύτερο βήμα στην ιστορία της Καθολικής Εκκλησίας προς τους ομοφυλόφιλους.
Για την ίδια την Εκκλησία είναι πολύ σημαντικό ότι ο σημερινός Πάπας, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του Βενέδικτο XVI, δεν έχει κάτι εναντίον των ομοφυλόφιλων».
 

Σχολιάζω:

Άλλο είναι το… «εναντίον των ομοφυλόφιλων», άλλο δηλαδή το να έχει κανείς μίσος για τους ανθρώπους με αυτήν την ιδιότητα, και άλλο είναι το να μπορεί κάποιος να κρίνει σωστά, αυτήν την ίδια την περίπτωση της ομοφυλοφιλίας. 

Η αγία γραφή την κρίνει και την κατακρίνει… Ο απόστολος Παύλος την κατακεραυνοβολεί…
 

Δηλαδή, τι;
Ο «αλάθητος» πάπας, έχει διαφορετική άποψη; 
Δεν μπορεί να κρίνει τους ομοφυλόφιλους διότι τους αγαπά, κυρίως διότι είναι παπάδες του, και κρίνει ότι έχει λάθος η Γραφή και ο Παύλος; 
Ας ξεκαθαρίσει τη θέση του!

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Σχόλια στο θέμα:

Κωλο-Πάπας Φραγκίσκος: «Ποιος είμαι εγώ για να κρίνω τους πούστηδες παπάδες μας!»


stavroula είπε... 
Ναι ειδες? 
Ειναι πολυ ειληκρηνης. 
Τοσοι αιωνες αδελφατο, να μην αναγνωριστει κι αυτο? 

P. MICHALOPOULOS είπε... 
Έλα, ντε! 

http://xairete.blogspot.gr/2013/07/blog-post_224.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: