Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Όταν ο δημοσιογράφος Γιώργος Θεοχάρης (ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας «αγιορείτικο βήμα») συνεντευξιάστηκε στο Κολονάκι με τον ηθοποιό και μοντέλο Νίκο Αναδιώτη…

 
 Γιώργος Θεοχάρης 
(τηλεοπτικός δημοσιογράφος - ιδιοκτήτης ιστοσελίδας «αγιορείτικο βήμα»):

Γιώργος Θεοχάρης:
Πρώτη φορά τον συναντούσα. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση κατά τη διάρκεια της κουβέντας ότι γνώριζε πολλά πράγματα από βίους Αγίων και το Ευαγγέλιο. Αναφερόταν συνεχώς σε όσα είπαν οι γέροντες Παϊσιος και Πορφύριος.

Μου είπε ο κ. Αναδιώτης:
Σε δύσκολες φάσεις της ζωής μου μπορώ να βρω καταφύγιο στο Άγιο Όρος
Οι μοναχοί είναι φιλόξενοι παραπάνω από ότι περίμενα. Παροτρύνω φίλους και γνωστούς να πάνε στο Άγιο Όρος.

 
Κάποιος μοναχός μου πρότεινε έναν πνευματικό. Αυτό έγινε στη Μονή Καρακάλου, εκει ήταν η πρώτη εξομόλογησή μου στο Αγιο όρος, στον φωτισμένο ηγούμενο, γέροντα Φιλόθεο.
Φιλοξενήθηκα στις Μονές Βατοπαιδίου, όπου εξομολογήθηκα στον πατέρα Γεώργιο, και Ιβήρων, όπου γνώρισα έναν εξαίρετο άνθρωπο, τον αρχοντάρη πατέρα Λεόντιο.
Παραδόθηκα στον Αγιορείτη πνευματικό, τον γέροντα Φιλόθεο.
Τετάρτη, 06 Μάρτιος 2013 00:32 
Desk Agioritikovima

ΣΧΕΤΙΚΟ
(Μετά τη συνέντευξη, και πριν αλέκτωρ λαλήσει…):

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013


H Κατερίνα Καινούργιου... «ερωτοτροπεί», με τον νεοπαντρεμένο Νίκο Αναδιώτη! (με την άδεια του πνευματικού του στο Άγιον Όρος;)

Η Κατερίνα Καινούργιου (παρουσιάστρια) & o Νίκος Αναδιώτης (ηθοποιός μοντέλο)

2 σχόλια:

Ένας Αναγνώστης σου είπε...

Καλησπέρα!
Άσχετο με το πιο πάνω θέμα, αλλά γράφω εδώ, για να σου πω ότι δεν μου αρέσουν στο μπλογκ σου, πολλά από τα θέματα που αναρτάς, ειδικά δε αυτά από τις πιο κάτω ετικέτες:

1. « Ομοφυλοφιλία» (289 αναρτήσεις)
http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%9F%CE%BC%CE%BF%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1

2. « ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ» (85 αναρτήσεις)
http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A3%20%C2%AB%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%95%CE%A3%C2%BB

3. « Παιδεραστία Ίλιον». (38 αναρτήσεις)
http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1%20%CE%8A%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CE%BD

Γενικά:
Δεν μου αρέσει, που σαν πνευματικό παιδί του π. Αυγουστίνου στα νιάτα σου, δεν ξεχνάς και επαναλαμβάνεις ακόμα και τώρα στο ιστολόγιο σου, σε κάθε ευκαιρία, εκείνο το σύνθημα του Καντιώτη: «έξω οι πουστάρες παπάδες από την Εκκλησία μας!»

Ένας Αναγνώστης σου

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Ένας Αναγνώστης μου», έγραψε:
«δεν μου αρέσουν στο μπλογκ σου, πολλά από τα θέματα που αναρτάς, ειδικά δε, αυτά από τις πιο κάτω ετικέτες…»

http://xairete.blogspot.gr/2013/03/blog-post_8200.html