http://xairete.blogspot.gr/2011/09/blog-post_27.html
Ενοριακά, και άλλα τινά… (ΑΡΧΕΙΟ)
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Μια μέρα ο ετοιμοθάνατος είχε έρθει σε έκσταση και έκανε νοήματα, και απορούσαν τι να συμβαίνει! Όταν συνήλθε τους διηγήθηκε το εξής φοβερό:
Είδα τον Αρχάγγελο Μιχαήλ μ' ένα χαρτί στα χέρια του, που είχε όλες τις αμαρτίες μου, και μου είπε:
«Βλέπεις, αυτά εδώ τα έκανες όλα, γι' αυτό ετοιμάσου να πας στην κόλαση»
Τότε εγώ του λέω:
«Για κοίταξε, ανάμεσα σ' αυτά τα αμαρτήματα, υπάρχει το αμάρτημα της κατακρίσεως» Ψάχνει ο Αρχάγγελος και μου λέει : «Όχι, δεν υπάρχει»
«Οπότε, του λέω, δεν πρέπει να πάω στην κόλαση, σύμφωνα με αυτό που είπε ο Κύριος. «Μη κρίνετε και ου μη κριθήτε».
http://www.agioritikovima.gr/perizois/10369-mi-krinete-ina
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Βίοι, παράλληλοι: Η "orthodoxia-ellhnismos.gr", γράφει… Και το "agioritikovima.gr", το αναπαραγάγει και το προβάλει! (Η σατανική σπορά του κωλόγερου Παΐσιου, αποδίδει τέτοια γαϊδουράγκαθα.)
Theofanis Kalamata: "οταν κρινουμε, σημαινει οτι..."
Επιτρέπεται να σχολιάζουμε επικριτικά τα δημόσια πρόσωπα που ασχημονούν, που προκαλούν και σκανδαλίζουν; Επιτρέπεται να «κρίνουμε» τα κακώς κείμενα;
Η καλόπιστη κριτική, ο έλεγχος για τα κακώς κείμενα τα δημόσια πραττόμενα, τα σκάνδαλα (από τα οποία χάνονται ψυχές για τις οποίες σταυρώθηκε ο Χριστός) , είναι χριστιανική αρετή. Η σιωπή σε αυτήν την περίπτωση είναι δειλία ή συνενοχή!..
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: "Απόψε καλά μου παιδιά, το υπέροχο έργο: Ο καραγκιόζης σαν Γέροντας Πορφύριος, και ο ταξιτζής…"
Άλλο το «κρίνω», και άλλο το «κατακρίνω»! ("Άγγελοι" στο facebook)
Η μαντάμ, χαρακτηριστικός τύπος ποιμνίου που τρώει των παπάδων («μη κρίνετε την Εκκλησία») το κουτόχορτο! Δεν διαβάζει «χαίρετε», ζει στον κόσμο της…
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ
Απάντηση, πρόταση με πρόταση, σε προσωπικό μήνυμα.
AgioGrafika
Από επιπολαιότητα ή εσκεμμένα πολλοί χριστιανοί ταυτίζουν τη δίκαιη κρίση με την κατάκριση, και κατηγορούν όσους κρίνουν και ελέγχουν ασέβειες και σκάνδαλα. Χρησιμοποιούν δε κατά κόρον το «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε». Και δεν σκέπτονται βεβαίως, ότι αυτοί, αντιφάσκοντας προς τους εαυτούς τους κρίνουν και κατακρίνουν. Και ποιους κρίνουν και κατακρίνουν; Όχι τους ασεβείς και τους σκανδαλοποιούς, αλλά εκείνους που έχουν το θάρρος να ασκούν κριτική και να ελέγχουν τους ασεβείς και σκανδαλοποιούς.http://agiografika.blogspot.com/
http://xairete.blogspot.gr/2011/03/john-criket.html
ΣΧΕΤΙΚO:
Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2008
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ, ΟΣΟΥΣ «ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ» ΠΑΡΕΚΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;
ΣΧΕΤΙΚO:
(Από το Φόρουμ)
Παναγιώτης:
Ο Χριστός απαγόρευσε την κατάκριση. Κατάκριση είναι να προδικάσω εγώ την κρίση του Θεού, να προβλέψω δηλαδή ότι κάποιος θα είναι για πάντα αμετανόητος αμαρτωλός ή αιρετικός, και να αποφασίσω έτσι ότι οριστικά θα κολαστεί.
Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση. Προτρέπει μάλιστα να κρίνουμε σωστά και όχι επιφανειακά όπως επιφανειακό είναι αυτό που λένε: «οι παπικοί είναι πολλοί, άρα αυτοί έχουν την αλήθεια!».
Ο Χριστός δεν απαγορεύει την κρίση την ορθή, αλλά την επιβραβεύει στο πρόσωπο του μαθητή του, λέγοντας του: «ορθά έκρινες!».
Οι προδότες της πίστης μας, οι μασκαρεμένοι σε ορθόδοξους ηγέτες της Εκκλησίας, δεν λένε την αλήθεια στους αιρετικούς (ώστε τους φέρουν στην Ορθοδοξία) αλλά τους κολακεύουν για να έχουν την κοσμική εύνοια και την υποστήριξη τους.
Τους αιρετικούς τους αγαπάμε και προσευχόμαστε γι αυτούς. Την πλάνη τους δεν την αποδεχόμαστε, και όποιοι ενώνονται με αυτούς, έτσι όπως παραμένουν πλανεμένοι, δεν έχουν αγάπη Θεού αλλά διαβολική υστεροβουλία!
http://xairete.blogspot.gr/2010/03/blog-post_12.html
Δυστυχώς, υπάρχουν ΑΦΕΛΕΙΣ χριστιανοί, που και σήμερα εντυπωσιάζονται από φανταχτερές στολές, από λαμπρά πολυαρχιερατικά συλλείτουργα, λες και οι λειτουργοί του αιμόφυρτου Ιησού είναι «μοντέλα», που παρελαύνουν πάνω σε κάποια «πασαρέλα» (κατά το λεξικό, «πασαρέλα» = υπερυψωμένη εξέδρα!).
Και άλλοι, επίσης αθώοι, αλλά όχι εγνωσμένου βάθους χριστιανοί, εντυπωσιάζονται από τα εξωτερικά μεγαλοπρεπή ή ευσεβοφανή στοιχεία.
«Μη κρίνετε, λέει , κατ’ όψιν, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑΝ ΚΡΙΣΙΝ ΚΡΙΝΑΤΕ» (Ιωάν. ζ΄24).
http://xairete.blogspot.gr/2009/10/blog-post_5324.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου