Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Τι πήγε να κάνει ο κ. Σωτήρης Τζούμας στο Facebook;

Τι πήγε να κάνει ο κ. Σωτήρης Τζούμας στο Facebook;


Πριν από μερικές μέρες, ο κ. Σωτήρης Τζούμας, ο πρώην επικοινωνιολόγος του Χριστόδουλου επινόησε για την ιστοσελίδα του ("Σωτήριος Λόγος"), έναν χαρακτήρα, έναν τύπο για να κάνει διάλογο στα διάφορα εκκλησιαστικά θέματα του, έναν που τον ονόμασε «αθυρόστομο Παπαρούπα»!

Αμέσως ο νους μου πήγε σε ένα υπαρκτό πρόσωπο, σε ένα σεβαστό εκκλησιαστικό πρόσωπο, στον Αρχιμανδρίτη π. Πορφύριο Παπαρούπα, που τον είχα ακουστά ως διευθυντή της Ρiζαρίου Εκκλησιαστικής Σχoλής. 

(διόρθωση: πρόκειται για τον Αρχιμ. ΠΟΡΦΥΡΙΟ - ΧΡΙΣΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΡΟΥΠΑ, τ. Σχολάρχη - Δ/ντή του Γεν. Εκκλησιαστικού Λυκείου-Γυμνασίου Αθηνών)  

Δεν πήγε δηλαδή ο νους μου στην κ. Παπαρούπα την συνάδελφο του τηλεοπτικού δικηγόρου Θεοτόκου, του γνωστού σήριαλ.
 

Μου έκανε λοιπόν εντύπωση - άσχημη να την πω - η ενεργεία αυτή του κ. Τζούμα. 
Είπα να την σχολιάσω αμέσως τότε, αλλά το ανέβαλα.
Το κάνω σήμερα, διότι όπως μαθαίνω από τον ίδιο τον κ. Τζούμα, από σχετική αναφορά του πριν από λίγο στην ιστοσελίδα του,
μαθαίνω ότι αντέδρασε  λέει ο π. Πορφύριος στέλνοντας του (την από 4 Φεβρουαρίου 2013), εξώδικη επιστολή - διαμαρτυρία.
 

Ο κ. Τζούμας όμως, στην σημερινή του απάντηση, δεν ζητά συγνώμη, αλλά κάνει τον ανήξερο!!!..
Ότι δεν τον γνωρίζει λέει τον  π. Πορφύριο Παπαρούπα, και ούτε που θέλει να τον μάθει!!!..
Και ότι η αναφορά στο όνομα του -για τον χαρακτήρα της ιστοσελίδας του- δεν έχει να κάνει με αυτόν τον συγκεκριμένο ιερωμένο αλλά άντλησε λέει αυτό το προσωνύμιο, από το facebook όπου υπάρχει κάποιος «ρούπας παπαρούπας»!!!,,

Που όμως (όπως βλέπω) δεν έχει σχέση με τον φανταστικό διάλογο του κ. Τζούμα και τα εκκλησιαστικά θέματα της ιστοσελίδας του και με τον χαρακτήρα πάπα – Παπαρούπα που έφτιαξε… 
Ο «ρούπας παπαρούπας», στο facebook,  έχει φωτογραφία προφίλ, έναν… τραβεστί καρναβαλιστή!!!..
ΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ (ΤΟΥ ΜΑΠΕΤ ΣΟΟΥ) ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΤΖΟΥΜΑ

Πάρα ταύτα, φαίνεται ότι ο κ. Τζούμας έλαβε σοβαρά υπόψη του το εξώδικο του αρχιμανδρίτη, και δεν θα συνεχίσει την πλάκα. Από ότι βλέπω, δεν υπάρχουν πια οι σχετικές αναφορές στην ιστοσελίδα του! 
Μακάρι λοιπόν να τελειώσουν όλα εδώ! Μακάρι!

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Ιστοσελίδα Σωτήρη Τζούμα… Αποθήκευση Εικόνας, ως… «PAPA_ROYPAS».

17 σχόλια:

Aρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ είπε...

ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΡΧΗ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΔΗΛΩΣΗ
ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
--------------------
Αρχιμ. ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΡΟΥΠΑ
τ.Σχολάρχου-Δ/ντή του Γεν. Εκκλησιαστικού Λυκείου-Γυμνασίου Αθηνών
ΠΡΟΣ
τον υπεύθυνο της διαδικτυακής Ιστοσελίδα"ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ" (Sotirioslogos.gr)
κ. Σωτήριο Μ. Τζούμα και το Διευθυντή Σύνταξης της
Δ/νση : Κυνίσκας 22-24, 11636 Αθήνα
---------------------------

Πληροφορήθηκα ότι δημοσιεύσατε ήδη και ρεπορτάζ-Σχόλιο σε σχέση με το άτομό μου στην ηλεκτρονική σελίδα σας με ημερομηνία 27.1.2013 και ώρα 21:21, με το οποίο αναφέρεστε στο όνομα-επώνυμο μου (Από σήμερα μαζί μας... Ο παπά Ρούπας ο αθυρόστομος).
Σε ό,τι αφορά το παρελθόν, έχει κριθεί αμετάκλητα, (κάθε επίπεδο), ότι ΔΕΝ έχω υποπέσει σε κανένα παράπτωμα, (ή παρανομία ή παρατυπία ή ηθικό ατόπημα). Αντίθετα, οι εμφανισθέντες ως μηνυτές μου καταδικάστηκαν, ομόφωνα, για τις σε βάρος μου συκοφαντίες από τα αρμόδια Δικαστήρια (Ποινικά και Αστικά).
Με ταύτα η σκωπτική χρήση του επωνύμου μου, (εν αγνοία μου και χωρίς την άδεια μου ή τη συναίνεση μου), και η αναπαραγωγή στα ηλεκτρονικά δημοσίευματά σας επονείδιστων σχολίων σε βάρος κληρικών με δήθεν συντάκτη εμένα, συνιστά βαρύτατο διασυρμό της προσωπικότητας μου, (ο οποίος αποκτά άλλες διαστάσεις συνυπολογιζομένου του γεγονότος ότι παράλληλα με την άσκηση του λειτουργήματος του κληρικού επί σειρά ετών - 35 συναπτά έτη ευδόκιμης Ιερατικής διακονίας - ήμουν και εκπαιδευτικός, πρόσφατα συνταξιοδοτηθείς).
Ουδέποτε έχω δώσει την άδεια, ούτε το δικαίωμα σε κανένα, ούτε πρόσφατα, ούτε κατά το παρελθόν να χρησιμοποιεί το επώνυμό μου, κατ΄ ουδένα τρόπο, όπως πράττετε εσείς (O παπαΡούπας ο αθυρόστομος, ξετρυπώνει....), το οποίο (επώνυμό μου), σε συνδυασμό τόσο με την ιερατική μου ιδιότητα, όσο και με τις αποδεδειγμένα πλέον συκοφαντικές κατηγορίες αντιστοιχεί ευθέως και μονοσήμαντα στο πρόσωπό μου.
Επομένως η χρήση το ονόματός μου, (του επωνύμου μου), από το Ιστολόγιο σας με τον βαρύ και ανεπίτρεπτο για κληρικό χαρακτηρισμό «Αθυρόστομος», θίγει βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου και στιγματίζει ανεπανόρθωτα την προσωπικότητά μου, ιδιαίτερα δε ως προς την απαιτούμενη εχεμύθεια και με δεδομένο το απόρρητο του Μυστηρίου της Μετανοίας και Εξομολογήσεως, ύστερα μάλιστα και από τη γνωστή μακροχρόνια ταλαιπωρία μου κατά τη διαδικασία απονομής της Δικαιοσύνης και της τιμωρίας των συκοφαντών μου.
τ. Σχολάρχης Γεν. Εκκλησιαστικού Λυκείου - Γυμνασίου Αθηνών

Aρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ είπε...

Ουδείς μπορεί να υποκαθιστά τη Δικαιοσύνη, να κρίνει ή να αμφισβητεί, ευθέως ή εμμέσως, τις κατ΄ επανάληψη εκδοθείσες και ήδη ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΕΣ αποφάσεις της, ή να παρεμβαίνει στο έργο της με ανάλογα αναληθή, δυσφημιστικά και συκοφαντικά δημοσιεύματα.
Σας ενημερώνω δε, ότι τίποτε ΑΠΟΛΥΤΩΣ εξ όσων αναφέρονται στα δημοσίευματά σας ΔΕΝ έχει σχέση με εμένα ως δήθεν συντάκτη, γεγονός το οποίο σας γνωστοποιώ, και, κατόπιν της παρούσης, το ηλεκτρονικό δημοσίευμα σας και η απόπειρα καθιέρωσης μόνιμης στήλης με χρήση του επωνύμου μου, καθόσον με θίγει βαρύτατα, είναι πράξη απαράδεκτη και συκοφαντική, (την οποία έχετε διαπράξει και συνεχίζετε να διαπράττετε εν γνώσει της αναλήθειας των όσων δημοσιεύθηκαν και δημοσιεύονται ήδη για τρίτη συνεχή ημέρα σε βάρος μου, στην Ιστοσελίδα σας).
Είναι προφανές ότι δια της απαράδεκτης πράξης σας επιχειρείται ο χλευασμός του ονόματός μου και η σκανδαλοθηρική εκμετάλλευση του, άμεσα και καθ΄ υποφοράν, για την προσέλκυση «περίεργων» ή μη επισκεπτών στην Ιστοσελίδα σας.
Μετά ταύτα, είναι αυτονόητο ότι πλην της ανεπίτρεπτης και βαριάς τρώσης της τιμής και της υπόληψης μου, ανάλογα κείμενα στην Ιστοσελίδα σας εξυ-πηρετούν μόνον εκείνους που επιδιώκουν την προσβολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, των λειτουργών και των Μυστηρίων Της. Ως εκ τούτου :

Διαμαρτύρομαι για την απαράδεκτη, άνευ αδείας μου και συκοφαντική, χρήση του ονόματος μου

Και σας Προσκαλώ

α. να αποσύρετε άμεσα από την Ιστοσελίδα σας και από τη στήλη στο «Editorial», κάθε αναφορά στο επώνυμο μου, (με φερόμενο εμέ, ως δήθεν υπεύθυνο της νέας στήλης σας),
β. να αποσύρετε άμεσα από την Ιστοσελίδα σας τα απαράδεκτα, προσβλητικά, ειρωνικά, υβριστικά, δυσφημιστικά και συκοφαντικά σε βάρος μου συνεχιζόμενα δημοσιεύματα σας,
γ. να αναρτήσετε άμεσα στην Ιστοσελίδα σας και στο αυτό σημείο την παρούσα εξώδικη Δήλωση μου, και
δ. να απόσχετε στο μέλλον κάθε αναφοράς στο όνομα μου.

Aρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ είπε...

Και σας Δηλώνω :

Ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου, (για άμεση προσφυγή σε κάθε αρμόδιο δικαστήριο, ποινικό, αστικό, διοικητικό, και σε κάθε αρμόδια αρχή), και ότι η παρούσα εξώδικη πρόσκληση αποτελεί την τελευταία ειδοποίηση και όχληση.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς: τον υπεύθυνο της διαδικτυακής Ιστοσελίδας «ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ» (Sotirioslogos.gr), κ. Σωτήριο Μ. Τζούμα και το Διευθυντή Σύνταξης αυτής, οδ. Κυνίσκας 22-24, 11636 Αθήνα, για να λάβουν γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας συγχρόνως όλη την παρούσα στην έκθεση επίδοσης αυτού.
Ότι η παρούσα εξώδικη πρόσκληση αποτελεί την τελευταία προς εσάς ειδοποίηση και όχληση.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς αυτούς που απευθύνεται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες.
Αθήνα 28.1.2013
Ο Εξώδικα καλών

† αρχιμ. Πορφύριος Γ. Παπαρούπας
Μαθηματικός – Θεολόγος
τ. Σχολάρχης Γεν. Εκκλησιαστικού Λυκείου - Γυμνασίου Αθηνών

P. MICHALOPOULOS είπε...

Πανοσιολογιότατε, σεβαστέ πατέρα Πορφύριε, ευλογείτε!

Σας ευχαριστώ θερμά για το ενημερωτικό αυτό σχόλιο σας.
Χαρά μου και τιμή μου, ο σχολιασμός σας εδώ.

Να είστε πάντα καλά, και πάντα δικαιωμένος.

Ασπάζομαι με σεβασμό την δεξιά σας.
Παναγιώτης

Aρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ είπε...

κ.Μιχαλόπουλε, καλησπέρα.Ευχαριστώ για την ορθή σας κρίση και την ευαισθισία σας.Πρωτα έστειλα τα πιο κάτω, ύστερα Ηλεκτρονικό Εξώδικό (103 φορές)που το επεστρεψε και στη συνέχεια με δικαστικό κλητήρα, αυτό που ΔΕΝ δημοσίευσε και δήθεν απαντά."ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΝΩ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ,ΤΗΣ ΠΡΟ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΙΣΗΣ ΜΟΥ.
ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΜΟΥ(παπα-ΡΟΥΠΑΣ) ΜΕ ΤΟ ΣΑΦΗ ΕΜΠΑΙΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΗΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Αρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ
Μαθηματικός-Θεολόγος
-----------------------------------Δικάστηκαν τελικά και σε δεύτερο βαθμό, στις 29-6-2012 στο Γ΄ Τριμμελές Εφετείο Αθηνών - ύστερα από (3) αναβολές - οι κυρίες Μ.ΜΑΛΤΕΖΟΠΟΥΛΟΥ και Ε.ΣΑΜΑΡΑ για το, σε βάρος μου, διαπραχθέν αδίκημα της Συκοφαντικής δυσφήμησης με το Δημοσίευμα-Συνέντευξή τους στην Εφημερίδα "Εspresso" της 14-5-09. Kρίθηκαν και πάλι Ένοχες.Τους επεβλήθη Ποινή Τρίμηνης (3)Φυλάκισης στην καθεμιά (Αριθμός Απόφασης 6467/12).
Αθήνα 5-7-12, Αρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
---------------------------

- Εκδόθηκε από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών η ΑΠΟΦΑΣΗ με Αριθμό 6344/21-12-2011,

σύμφωνα με την οποία έγινε δεκτή η ΑΓΩΓΗ μου κατά της Εφημερίδας "ΕSPRESSO" και των

κυριών Μαλτεζοπούλου και Σαμαρά, για το Συκοφαντικό δημοσίευμα της 14ης Μαίου 20Ο9!!!
-----------------------------------
- Δικάστηκαν τελικά στις 19-9-2011 -ύστερα από 4 αναβολές- στο Α΄ Τριμμελές Πλημμελειοδικείο
Αθηνών, οι κυρίες ΣΑΜΑΡΑ Ε.και ΜΑΛΤΕΖΟΠΟΥΛΟΥ Μ. για το, σε βάρος μου, διαπραχθέν αδίκημα της Συκοφαντικής δυσφήμησης δια του Τύπου.
Τους επεβλήθη Ποινή Οκτάμηνης Φυλάκισης στην καθεμιά (Αριθμός Απόφασης 50879) !!!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Μάλιστα πανοσιολογιότατε!
Βλέπω ότι ο κ. Τζούμας, έχει ακόμα στη σελίδα του, εκείνη την απάντηση.
Αύριο με το καλό, θα κάνω νέα ανάρτηση στο μπλογκ μου, με αναφορά στα πιο πάνω σχόλια σας.

Αν συμφωνείτε, διότι αν κατάλαβα καλά, δεν θέλετε να σβήσω αυτά που έγραψα.
Έτσι δεν είναι;

Με απέραντο σεβασμό,
Παναγιώτης

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ιστοσελίδα Σωτήρη Τζούμα… Αποθήκευση Εικόνας, ως… «PAPA_ROYPAS».

http://xairete.blogspot.gr/2013/02/paparoypas.html

Aρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΥΠΑΣ είπε...

ως διευθυντή της ΡΙζαρίου Εκκλησιαστικής Σχόλης.
Οχι της Ριζαρείου αλλά
Αρχιμ. ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΡΟΥΠΑ
τ.Σχολάρχου-Δ/ντή του Γεν. Εκκλησιαστικού Λυκείου-Γυμνασίου Αθηνών
-----------------------------------
κε Μιχαλόπουλε, έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα με τους διάφορους "blokers" και πίστευα ότι μετά τις τελεσίδικες καταδικαστικές για τους Συκοφάντες μου,αποφσεις
της Δικαιοσύνης θα σταματούσαν να με ενοχλουν. Τώρα είμαι αναγκασμένος και πάλι να ακολουθήσω την οδόν της Δικαιοσύνης...Ευχαριστώ για την κατανόηση. Αρχιμ.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σας καταλαβαίνω, σεβαστέ μου πάτερ Πορφύριε!
Είναι ζούγκλα το Ίντερνετ, και εμείς οι μπλόγκερς δεν είμαστε δα και τίποτε αγγελούδια…

Πόσο αξιόπιστες όμως είναι κάποιες ιστοσελίδες, και πόση αξία μπορούμε να δώσουμε σε κάποια ιστολόγια;
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο αξιόπιστο ιστολόγιο, ούτε καν κάποιο από αυτά των ιερών μητροπόλεων.
Δεν ξέρω αν υπάρχει έστω και ένα ιστολόγιο στο οποίο θα μπορούσατε να δώσετε σημασία αν γράψει κάτι για εσάς!

Ξέρω πόσο σας στενοχώρησαν, ξέρω για τις αντιδράσεις και την ευαισθησία σας, αλλά αναρωτιέμαι πάτερ μου, αν τελικά αξίζει τον κόπο…
Όλη αυτή η αντιδικία με τον κάθε κακόβουλο που πληκτρολογεί διάφορα…
Όλη αυτή η ένταση, η ταλαιπωρία…
Η φθορά αυτή που ο αντίδικος μας διάβολος επιδιώκει και που χαίρεται όταν την καταφέρνει σε βάρος σας.

Αναρωτιέμαι Πανοσιολογιότατε, μήπως θα πρέπει να τον απαλλάξετε τελικά αυτόν τον κ. Τζούμα, με βάση την προϊστορία του, να τον παρατήσετε, και να αγνοήσετε και κάθε τι το παρόμοιο στο μέλλον.

Για ό,τι σας φωτίσει ο θεός να πράξετε, σας εύχομαι το καλύτερο!

Με απέραντο σεβασμό,
Παναγιώτης

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ιστοσελίδα Σωτήρη Τζούμα…
Αποθήκευση Εικόνας, ως… «PAPA_ROYPAS».

Ο PAPA_ROYPAS, στην ιστοσελίδα του κ. Σωτήρη Τζούμα...

...Ο οποίος κύριος, μας έμεινε στη μνήμη ως ο «πανταλονάς» που (όπως έλεγαν οι κακές γλώσσες), έλυνε και έδενε τότε, επί αρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου, με την ιδιότητα του αρχιεπισκοπικού επικοινωνιολόγου, που είχε.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Μου έκανε εντύπωση τότε, που έβγαινε τακτικά σαν συνομιλητής, ζωντανά στην τηλεοπτική εκπομπή του δημοσιογράφου κ. Οικονομέα, την Κυριακή το πρωί, στην ώρα της θ. λειτουργίας…

Μου είχε κάνει εντύπωση ακόμα, που ήταν φίλος του αθυρόστομου Λάκη Λαζόπουλου... Και τότε που κάποιος Επίσκοπος απαγόρευσε να παιχτεί ένα αισχρό έργο με τον Λαζόπουλο στο προαύλιο ναού της τοπικής Εκκλησίας, ο κ. Τζούμας κατακεραύνωσε… τον μητροπολίτη!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ήταν όμως φίλος και με την άλλη αθυρόστομη, τη μακαρίτισσα πια, γραία τότε, τραγουδίστρια Δόμνα Σαμίου.
Τότε, ο αρχιεπίσκοπος σε μια αλληλογραφία του με έναν σεβάσμιο ιεροψάλτη του μητροπολιτικού ναού, έγραψε επικρίσεις για την γραία για τα πρόστυχα τραγούδια της.
Ο ιεροψάλτης, έδωσε στη δημοσιότητα αυτό το κείμενο από την επιστολή του Χριστοδούλου, με αφορμή να ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων κατά του αρχιεπισκόπου, με πρώτον τον Λαζόπουλο, που στην εκπομπή του στην τηλεόραση μίλησε όσο πιο αισχρά μπορούσε για τον αρχιεπίσκοπο για το κείμενο του, και άρχισε με υπονοούμενα να τον απειλεί με αποκαλύψεις ομοφυλοφιλικής φύσης.

Τότε, υπερέβη ο κ. Τζούμας (επικοινωνιολόγος τότε του Χριστοδούλου) όχι για να ψέξει τον Λαζόπουλο, αλλά για να ξεφτιλίσει (με μακροσκελές δημοσίευμα του στα ΝΕΑ) τον καημένο τον ιεροψάλτη, διότι λέει… εξέθεσε τον (τάχαμου-τάχαμου, ηθικολόγο) αρχιεπίσκοπο του!

Έγραψα τότε στον κ. Τζούμα ότι μετά από αυτά, πρέπει να περιμένει εκκλησιαστικό Τσουνάμι!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Και το Τσουνάμι έφτασε, λίγο αργότερα… Ήρθαν οι αποκαλύψεις για σκάνδαλα στην Εκκλησία, σκάνδαλα οικονομικά και ομοφυλοφιλικά στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος…

Τότε, πάνω στο Τσουνάμι, ένας μητροπολίτης πήγε φυλακή (ο Αττικής Παντελεήμονας), ένας άλλος μητροπολίτης (ο Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων) κολλητός του Χριστοδούλου (ο σημερινός επίσκοπος Βρεσθένης Θεόκλητος) έχασε τον μητροπολιτικό θρόνο του, και ένας άλλος κολλητός του Χριστοδούλου, ο προσωπικός του διάκος (αυτός με τη χαρακτηριστική αδελφίστικη φωνή) με τον οποίον έμενε μαζί ο Χριστόδουλος στη γνωστή βίλα, τον εγκατέλειψε επεισοδιακά αφού πρώτα έβγαλε τα ράσα και τα πέταξε στα μούτρα του Χριστοδούλου.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τώρα βέβαια ο κ. Τζούμας, δεν έχει εκκλησιαστική εξουσία.
Πρέπει να ασχολείται με την δημοσιογραφία, και αν δεν κάνω λάθος, είναι δικά του κάποια εκκλησιαστικά κουτσομπολιά στο Παρόν της Κυριακής.
Έχει όμως και μια ιστοσελίδα, τον... «σωτήριο λόγο», με παρόμοια εκκλησιαστικά κουτσομπολιά που τα ονομάζει «σφηνάκια που τσούζουν».
Έχει δε επιδοθεί πρόσφατα, σε έναν αγώνα - μέσα από την ιστοσελίδα του αυτή - για να ξαναγίνει δεσπότης ο κ. Θεόκλητος, να γίνει μάλιστα μητροπολίτης Κομοτηνής με αφορμή τη σχετική ψηφοφορία εκλογής που θα γίνει σε λίγο…

P. MICHALOPOULOS είπε...

Την δημοσιογραφική όμως δόξα άλλου, ζήλεψε -όπως φαίνεται- ο κ. Τζούμας.
Την δόξα του αειμνήστου Δημήτρη Ψαθά, ο οποίος για να κάνει πιο ζωντανά και πιο ελκυστικά τα χρονογραφήματα του, τότε στα ΝΕΑ, επινόησε έναν χαρακτήρα, τον «Αφελή», που τον έβαζε (θεατρικά) να του κάνει διάφορες ερωτήσεις για επίκαιρα θέματα («φίλτατε, έχω μιαν απορίαν»), και ο Ψαθάς του απαντούσε.

Έτσι τώρα, πριν από λίγες μέρες ο κ. Τζούμας επινόησε τον… Παπαρούπα!!!..
Έναν ιερωμένο (για το μάπετ σόου του), που όμως δεν είναι φανταστικό πρόσωπο αλλά υπάρχει σεβάσμιος αρχιμανδρίτης της Εκκλησίας μας που έχει αυτό το επώνυμο…
Τον έστησε λοιπόν, σαν συνομιλητή του στα σχόλια της ιστοσελίδας «σωτήριος λόγος», σαν έναν… αθυρόστομο συνομιλητή!!!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Όπως ήταν επόμενο, ο ιερωμένος αυτός, ο πραγματικός (συνταξιούχος πια εκπαιδευτικός, τ. Σχολάρχης - Δ/ντής του Γεν. Εκκλησιαστικού Λυκείου - Γυμνασίου Αθηνών) αντέδρασε με ένα εξώδικο διαμαρτυρίας που έστειλε στον κ. Τζούμα και στην ιστοσελίδα του.

Το τι έγραψε σαν απάντηση ο κ. Τζούμας (και το πού τον έγραψε τον σεβάσμιο αρχιμανδρίτη) θα το έχετε δει εδώ, στο μπλογκ αυτό.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ιστοσελίδα Σωτήρη Τζούμα… Αποθήκευση Εικόνας, ως… «PAPA_ROYPAS».

http://xairete.blogspot.gr/2013/02/paparoypas.html