Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Η Άντζελα Δημητρίου, στο «αγιορείτικο βήμα»

Διαβάζω:
ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ

Άντζελα Δημητρίου

Ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα αντιμετώπισε και η Άντζελα Δημητρίου, όταν ήταν έγκυος στην κόρη της, Όλγα. 


Όπως μάλιστα έχει παραδεχτεί η ίδια η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της, είδε μπροστά της την Παναγία: 

«Η κατάσταση της υγείας μου ήταν πολύ κρίσιμη. 
Φοβόμουν ότι θα χάσω το παιδί μου. 

Τελικά, παρουσιάστηκε η Παναγία μπροστά μου και το παιδί μου ζει. 
Επικαλέστηκα τη βοήθειά της. 
Ξαφνικά εμφανίστηκε μια σκιά μπροστά μου, με άγγιξε στην κοιλιά και μου είπε: 
¨Μη φοβάσαι¨, κι έφυγε. 

Την επόμενη μέρα πήγα στο γιατρό και δεν είχα πρόβλημα».

http://www.agioritikovima.gr/perizois/8968-ep%CE%BFnumoi-pou-bi

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

Άντζελα: «Έχω "ρίξει" αρκετά παιδιά του Πανταζή»

Άντζελα: «Έχω "ρίξει" αρκετά παιδιά του Πανταζή»

Δεν υπάρχουν σχόλια: