Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ο κ. Θωμάς, είναι φρέσκος στο «χαίρετε».

(περιμένω σχόλιο σας, κ. Θωμά μας)

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

ΘΑΥΜΑ – ΘΑΥΜΑ! Συμβαίνει στην Αθήνα: «η καρδιά του Αγίου Λουκά θα κτυπάει από εδώ και πέρα εντός του Ναυτικού Νοσοκομείου»!!!..


P. MICHALOPOULOS είπε...
 

Ο κ. Θωμάς, είναι φρέσκος στο «χαίρετε».
Μας ανακάλυψε τυχαία πριν από μια εβδομάδα, κάνοντας αναζήτηση για ένα θρησκευτικό θέμα που τον ενδιέφερε.

 
Ο ίδιος, θρησκευτικός άνθρωπος βέβαια, σοβαρός και μετρημένος.
Δεν μας έγραψε ακόμα κανένα σχόλιο, και διότι δεν ξέρει τη διαδικασία των σχολίων, όπως λέει, αλλά και για άλλους λόγους ίσως.
 

Αυτά, μου τα είπε τότε που με βρήκε και μου τηλεφώνησε για να δει τι άνθρωπος είμαι, «που γράφω με τον τρόπο που γράφω»…
Η πρώτη του εντύπωση από το τηλέφωνο (είπαμε κάποια πράγματα) ήταν ότι παρά ταύτα («που γράφω, όπως γράφω»), είμαι λέει ένας πολύ καλοπροαίρετος άνθρωπος.

Συμφωνήσαμε λοιπόν να τα πούμε κι από κοντά, για να με δει καλύτερα, ...«τι άνθρωπος είμαι».
 

Έτσι, σήμερα το πρωί, με πρόλαβε στον πρωινό καφέ! Με επισκέφτηκε στο σπίτι, αφού πρώτα μου έκανε ένα προειδοποιητικό τηλεφώνημα, μισή ώρα νωρίτερα.
Ήρθε εδώ στο σπίτι, κάτσαμε λίγο, και τα είπαμε σαν δυο καλοί φίλοι (γεροντότερος εγώ, πολύ νεότερος εκείνος).

Είναι άνθρωπος με εμπειρίες στα εκκλησιαστικά θέματα. Μακάρι να τον έχουμε κι εδώ στα σχόλια, στον δημόσιο διάλογο.
Γι αυτό έκανα και την πιο πάνω αναφορά – πρόσκληση – πρόκληση σ’ αυτόν, για να τον τσιγκλήσω, μετά την αναχώρηση του από το σπίτι μου, στην πρώτη αυτή ανάρτηση που έκανα αμέσως μετά.


http://xairete.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8344.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: