Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Μας επισκέφτηκε ένας (ακόμα) φανατικός οπαδός, του κωλόγερου Παΐσιου… Διάβασε λοιπόν μια σχετική μας ανάρτηση, και «τα πήρε στο κρανίο»! Έπαθε δηλαδή, … Ταπηροκρανίαση! (Δες τα συμπτώματα, στο σκίτσο…)


Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ... 
Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ!
ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΛΑ!
ΠΑΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΥΝΝΕΦΟ 
ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ΟΙ ΒΛΑΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ 'ΞΕΡΑ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ;
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!!ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!!

27 Αυγούστου 2012 1:25 π.μ. 



P. MICHALOPOULOS είπε...

Ποιο είναι το ψέμα; 
Έλατε να αντικρούσετε με επιχειρήματα, όσα δεν σας αρέσουν.
Και πείτε μας και το όνομα σας, αν θέλετε…
Εκτός, κι αν έχετε το βίτσιο να βρίζετε ανωνύμως!

27 Αυγούστου 2012 1:43 π.μ. 

2 σχόλια:

Σ είπε...

Καλησπέρα σας,

δεν είμαι όψιμος υπερασπιστής σας ούτε πιστεύω ότι χρειάζεστε (έχω ακούσει πριν αρκετό καιρό τα σχολιανά μου από εσάς) αλλά πιστεύω ότι αυτό το θέμα είναι ένα από τα τρομερά (αλλά επιλύσιμα) προβλήματα των μελών της Εκκλησίας.

Εγώ, το να κολλήσω με κάτι που θα μου αρέσει το έχω εύκολο, δεν είμαι και καμιά διάνοια για να τ'αποφύγω. Το δύσκολο είναι να μην παθιαστώ με αυτό. Γιατί έτσι και παθιαστώ, όλες οι αντίθετες απόψεις ρίχνονται αυτόματα στον Καιάδα!

Πάθος είναι και το οπαδηλίκι. Κόβεται!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012
Ο Σχολιαστής "Σ", είπε...
"μα, καλά, δεν υπάρχει ούτε 1 χριστιανός;" σ'αυτόν τον τόπο;

http://xairete.blogspot.gr/2012/08/1.html