Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΜΗΝΥΜΑΤΑ

ΠΕΤΡΟΥΛΑ:
(πριν από μία ώρα)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!
ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΥΠΝΟ?

Panagiotis Michalopoulos
(Πριν από 3 λεπτά)

Καλημέρα Πετρούλα! 
Άυπνος εγώ; Μπα! Μια χαρά κοιμάμαι όλη νύχτα! 
Λέω "καληνύχτα" στους διαδικτυακούς φίλους μου εκεί κατά τις 12...
Άμα ξυπνήσω (βλέποντας συνήθως ένα καλό όνειρο), εκεί κατά τις 5 το πρωί, τους λέω και μια "καλημέρα"! 
Μετά, κοιμάμαι ξανά - ήρεμα και ωραία - κάνα δίωρο… 
Μετά, με μισάνοιχτο το μάτι μου, φτιάχνω καφέ (όπως τώρα, καλή ώρα), ενώ παράλληλα ρίχνω και μια μισή ματιά στην αλληλογραφία μου (τώρα είδα και το μήνυμα σου), και στη συνέχεια, μπορεί να το ρίξω και στο χουζούρι, στον καναπέ, μπροστά στην ανοιχτή μπαλκονόπορτα (μια κατάσταση, κάτι σαν ανάμεσα στον ύπνο και το ξύπνιο) μέχρι τις 10… 
Μετά, φρέσκος – φρέσκος, ασχολούμαι λίγο - με τα μάτια ανοιχτά αυτή τη φορά - με το μπλογκ μου… 
Και μετά, κλείνω - για τα καλά - τον υπολογιστή, και ασχολούμαι πιο πολύ με το σπίτι, με τον κήπο κυρίως! 
:D

Δεν υπάρχουν σχόλια: