Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Ανώνυμος, μου είπε... «Καλημέρα!! …Μπορεί η σημερινή "καλημέρα", να είναι η τελευταία σου...»


Ανώνυμος (δες το σκίτσο του, δίπλα) είπε...

καλημέρα!! Είδες που ο Θεός συνεχίζει να σου δίνει χρόνο; Άλλαξε τακτική όσο είναι καιρός, βούλωσε τον όχετο σου κατά της Πίστεως και της Εκκλησίας και μετανόησε. Που ξέρεις; Μπορεί η σημερινή καλημέρα να είναι η τελευταία σου... Κύριος οίδε!

30 Μαΐου 2012 11:41 π.μ.
  P. MICHALOPOULOS είπε...

1. «Οχετό», λέτε τα «ουαί», τον έλεγχο μου στα κακώς κείμενα στο παπαδαριό το όμοιο σας, «πάτερ»;

2. «Εκκλησία», λέτε το βόλεμα σας, το επάγγελμα το δημοσιο-υπαλληλικό που εξασκείτε;

3. «Πίστη», λέτε την Σατανική Τριάδα, αυτήν που λατρεύετε;
α) Την ομοφυλοφιλία των δεσποτάδων σας;
β) Το αισχρό θρηκεμπόριο στα αισχρά μυστήρια που τελείτε στους οίκους ανοχής που τους λέτε ναούς;
γ) Την προδοσία, του οικουμενισμού του πατριάρχη σας, με το εκκλησιαστικό του το «χαμούρευμα», με τον πάπα των παπικών;

ΥΓ
Η δήθεν ευχή σας, στην κρίση των αναγνωστών μας…
Εγώ, θα είμαι και αύριο εδώ! Εσείς;

30 Μαΐου 2012 12:01 μ.μ.

5 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ο ανώνυμος κουκουλοφόρος – ρασοφόρος, επανήλθε με νέο μήνυμα του – παραλήρημα…
Πριν από λίγο (Τετάρτη, 30 Μάιος 2012, 20:53).

Και φυσικά, ΔΕΝ συνεχίζω τον διάλογο με τοιούτους σχολιαστές!

stavroula είπε...

Ouaiiiiiiiiii :D

P. MICHALOPOULOS είπε...

:D

Νέο σχόλιο είπε...

comment@blogger.com
Πέμπτη, 31 Μάιος 2012, 9:43
Από: Ανώνυμος
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr

Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας...

"Ανώνυμος, μου είπε... «Καλημέρα!! ...Μπορεί η σημερινή "καλημέρα", να είναι η τελευταία σου...»"

P. MICHALOPOULOS είπε...

Είπαμε! Τα σχόλια του πιο πάνω ανώνυμου κουκουλοφόρου, δεν θα δημοσιεύονται…

Έγραψε πάλι («μπλα – μπλά –μπλά»), εμφανώς σκασμένος που χθες δεν ήταν η τελευταία μέρα μου, όπως μου... ευχήθηκε!

Χα!
«Δεν θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα…»!..