Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Η Ελευθερία Ελευθερίου, πήρε την ευλογία του Πατριάρχη, για να τραγουδήσει στην Eurovision (δείχνοντας το κιλοτάκι της;), και την ευχή του για να κερδίσει στο θεάρεστο αυτό έργο της!!!..

 
Ελευθερία Ελευθερίου 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
(φωτογραφίες από το ιστολόγιο του οικουμενικού πατριαρχείου)
- Μάνα μου, μανάρα μου, μανίτσα μου!
- Πατέρα, πατερούλη και παπουλίκο μου!

- Ποποπο! Να χαρώ εγώ, μάτια μου... Τι τρυφερό μαγουλάκι είναι αυτό!
Ο παπουλίκος, και το μανούλι...
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Με το τραγούδι «Aphrodisiac», η Ελευθερία Ελευθερίου θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 57ο διαγωνισμό της Eurovision, που θα γίνει τον Μάιο στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.
 
Ελευθερία Ελευθερίου 
(με «Aphrodisiac» στη Eurovision)
Ελευθερία Ελευθερίου

2 σχόλια:

Mιχάλης είπε...

Παναγιώτη, περίμενα ότι τα σχόλια σου θα είναι δηκτικά. Συγχαρητήρια για την ανάρτηση.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Διαβάζω:

Ακολουθώντας μια παράδοση χρόνων που θέλει τους εκπροσώπους μας στον εκάστοτε διαγωνισμό να λαμβάνουν τις ευλογίες από τους ανώτερους Κληρικούς της Ορθοδοξίας, η Ελευθερία επισκέφθηκε το Φανάρι μέσα σε κλίμα ευφορίας και κατάνυξης, όπου και συναντήθηκε με τον Οικουμενικό Πατριάρχη, με τον οποίο συνομίλησε για αρκετή ώρα.

Ο προκαθήμενος της Ορθόδοξης Εκκλησίας υποδέχτηκε με χαρά τη νεαρή ερμηνεύτρια, δίνοντάς της τις ευχές και τις ευλογίες του εν όψει του επικείμενου διαγωνισμού.

http://ogaegreece.com/greece-2012-16/