Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Η αυτοκτονία του συνταξιούχου φαρμακοποιού (Ακούς Σταυρούλα; Ήταν μια χαρά ο άνθρωπος… Σαν… κι εμένα, ήταν!)

- Μωρέ, αν ήταν ο Μιχαλόπουλος, δεν θα ερχόμουν να του ψάλω τρισάγιο! Χα!

Διαβάζω στην Εσπρέσο, και σχολιάζω…
8/4/2012
Σχετικά με το ρεπορτάζ της «Espresso της Κυριακής»,
με τίτλο: «Οι τελευταίες ώρες του αυτόχειρα»… 

Μας λέει η κυρία Γιώτα:
«Ζούσε μόνος του και όσα χρόνια τον ξέρω δεν έχω δει ποτέ ούτε τη γυναίκα του ούτε την κόρη του. Ο Δημήτρης όμως ήταν πάντα κεφάτος. Έπιανε κουβέντα μαζί μας και ιδιαίτερα με τις γυναίκες. Μιλούσε για το χωριό του στην Καρδίτσα και έλεγε ότι τα έχει τακτοποιήσει όλα εκεί. Δεν υπήρχε καμία ένδειξη ότι περνούσε κάποια στεναχώρια. Ήταν μια χαρά!..»
(Ακούς Σταυρούλα; Ήταν μια χαρά ο άνθρωπος… Σαν… κι εμένα, ήταν!)

Ο κ. Νίκος τον γνώριζε τριάντα χρόνια:
«Ήταν φιλήσυχος άνθρωπος», μας λέει, «αλλά κανείς δεν ξέρει τι έκρυβε μέσα του. Ήταν πολιτικοποιημένος άνθρωπος. Δεν ζούσε εντελώς μόνος, όπως λένε. Είχε μια σύντροφο.»
(Ακούς Σταυρούλα; Είχε και σύντροφο! Δεν ήταν δηλαδή σαν κι εμένα, ακριβώς! Άρα εγώ, έχω ελπίδες…) 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
P. MICHALOPOULOS είπε...
Εγώ Σταυρούλα, δεν ήθελα να ασχοληθώ με την περίπτωση αυτή. Δεν μιλούσα τόσες μέρες…
Μετά όμως, έπεσα σε αλλεπάλληλα δημοσιεύματα που με προκαλούσαν…
Και σε ρωτώ:
Σε τι «κατάσταση απελπισίας» βρέθηκε ο συγκεκριμένος συνάνθρωπος μας;
Που χώρισε με την γυναίκα του; 
Που του έδωσε τόσα χρόνια (77) ο Θεός, και που ήρθαν μαζί και κάποια προβλήματα υγείας; 
Που είχε χρεωθεί (για την κόρη του;) και πλήρωνε δόσεις; 
Που είχε μεγάλη σύνταξη (την έτρωγε «χράτσα – χρούτσα» από το 1995) και που κάποιο ποσό της (πάνω από τα 1300 ευρώ) του το περιέκοψαν κατά τι; 
Που είχε γεράσει στον αγώνα του σαν αριστερός και δεν μπορούσε πια να πρωτοστατήσει σε μια ένοπλη εξέγερση κατά του καθεστώτος, και γι αυτό έστρεψε το όπλο του (έχεις κι εσύ όπλο πρόχειρο εκεί στο Αμέρικα Σταυρούλα;) και έτσι έστρεψε το όπλο του εναντίον του ώστε να γίνει σύμβολο;
Και τι προσευχή θέλεις να κάνω; 
Τι προσευχές έχει η εκκλησία σας εκεί στην Αμερική για τέτοιες περιπτώσεις; Θέλεις μήπως να προσευχηθώ για κάποιον που δεν ήταν στα καλά του; Να μεσιτεύσω στο ότι ο άνθρωπος αυτός έπαθε αυτό που οι δικοί μου δεν κατάφεραν να πάθω κι εγώ; Ότι τρελάθηκε, και συνεπώς δεν πρέπει ο Θεός να του καταλογίσει την πράξη του;
Αυτό θέλεις να κάνω;
Να πιστέψω κι εγώ ότι ήταν τρελός ο γέροντας;
 
http://xairete.blogspot.com/2012/04/stavroula.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: