Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Τελικά, ο Θεός δεν άκουσε τα κοράκια, και δεν τους έκανε το χατίρι να ψοφήσει το γαϊδουράκι του για να τους το δώσει για μεζέ…

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Προσοχή – προσοχή! Η «κυρία Ελένη» (με) ξαναχτύπησε… Πριν από λίγο!..


P. MICHALOPOULOS είπε...

Η κυρία Ελένη, βιαζόταν… Ήθελε το σπίτι… Με έδιωχνε από το κάτω, διεκδικούσε και το πάνω που ήταν «στα μπετά»… «Εδώ και τώρα», μου έλεγε! «Δεν θα περιμένουμε εμείς το πότε θα πεθάνεις εσύ» μου ελεγε…

Έκανε όμως ό,τι μπορούσε για να επισπεύσει αυτήν την ημέρα…

Πού να δείτε το πρόσωπο της εκείνο το καλοκαίρι του 2010… Τότε που οι πρώτες βοήθειες με έτρεχαν στις καρδιολογικές κλινικές, ενώ αυτή έμενε πίσω να τρίβει από χαρά τα χέρια της… Έλαμψε τότε το σκοτεινό της πρόσωπο, όταν έμαθε ότι είμαι άτομο υψηλού κινδύνου από καρδιολογικής άποψης…

Πίστεψε ότι έφτασε η ώρα να χορέψει πάνω στον τάφο μου…
Γι αυτό, έκανε επαφές με διακεκριμένο κατασκευαστή πολυτελών κατοικιών, με σκοπό να του αναθέσει την αποπεράτωση της υπερκείμενης οικοδομής, για να εγκαταστήσει εκεί την κόρη που ζητούσε επιμόνως προίκα, και τον γιο που απειλούσε ότι θα φύγει…

Τελικά, ο Θεός δεν άκουσε τα κοράκια, και δεν τους έκανε το χατίρι να ψοφήσει το γαϊδουράκι του για να τους το δώσει για μεζέ…

Έτσι, έφυγε η κυρία μαζί με τα παιδιά… Έφυγε από το σπίτι… Είχαν χρήματα για διαμέρισμα… Το δικό μου το σπιτάκι, τους μύριζε - τους ξίνιζε… Πήγαν σε καινούριο διαμέρισμα… Με την ελπίδα ότι αυτό θα ήταν ένα τελειωτικό χτύπημα για μένα… Αυτός ο χωρισμός, η εγκατάλειψη μου, να μείνω μόνος μου γέρος άνθρωπος με τόσα προβλήματα υγείας…

Η κυρία, ακολούθησε το θεό της, το γιο που ήθελε οπωσδήποτε την ανεξαρτησία του, το διαμέρισμα του… Έναν θεό που την άφησε λίγο μετά… Άφησε μάνα και αδελφή στο λουξ διαμέρισμα, και την έκανε για τη Γερμανία!!!..

Τώρα, το νέο παιχνίδι της κυρίας με την τράπεζα έχει σκοπό την επιστροφή της πάνω από το κεφάλι μου… Προσπαθεί να πείσει ότι δεν έχει χρήματα για τις δόσεις (πώς είχε όταν ήταν τσάμπα στο σπίτι μου;), ότι τάχα εγώ δεν πληρώνω (έτσι τα μεθόδευσε) και να διεκδικήσει «το δικό της σπίτι», την υποκείμενη οικοδομή… 
Όπως ακριβώς με απείλησε ότι θα κάνει τότε, πριν από ένα χρόνο, τότε που δεν δεχόταν να πληρώνω τα μισά του χρέους από το δάνειο…

Τα λόγια της:
«Τώρα που χωρίσαμε, θα το πληρώνω μόνη μου το δάνειο… Θα φαίνομαι ότι το πληρώνω εγώ και μόνο εγώ… Ότι εσύ δεν συμμετέχεις ποτέ… Έτσι, θα το διεκδικήσω!»

http://xairete.blogspot.com/2012/03/blog-post_6239.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: