Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Ψυχοσάββατο

Καλησπέρα Bούλα μου, καλή μου φίλη!

Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη KAI αυτό το γράμμα σου . Είχα επιθυμήσει μια τέτοια επικοινωνία...

Στο θέμα μας τώρα:

Πολύ καλά κάνεις και προσεύχεσαι έτσι όπως προσεύχεσαι. Το ίδιο κάνω κι εγώ τακτικά για την δική μου περίπτωση, για την μανούλα μου που έφυγε το 1987.

Και καλά κάνει και η Εκκλησία που θεσπίζει κι αυτήν την έκτακτη αναφορά στις ψυχές, τώρα που μας θυμίζει και την Κρίση Εκείνης την Ημέρας.

Μη νομίσεις δε ότι δεν σας θυμόμουν κι εσάς τώρα, ειδικά για την περίπτωση αυτή, παρά το ότι με απασχολούσαν οι απαντήσεις που έπρεπε να δώσω στο φ/β, εκεί, όταν και όπου μου δινόταν η σχετική αφορμή για τα μνημόσυνα κλπ… 
Εκεί λοιπόν - στο φ/β – «ανέβαινε το θερμόμετρο», σχετικά με το θέμα αυτό, τις τελευταίες ώρες…. 

Τι «ανέβαινε» δηλαδή, τρόπος του λέγειν αφού υπήρχε παθητική αντίδραση εκεί, αφού δεν υπήρχε κανένας αντίλογος, κανένα αντίθετο επιχείρημα στα σχόλια μου… 
Ούτε καν με διέγραψε κανείς για τα όσα είπα εκεί στους «φίλους» μου στο φ/β… 

(αντίθετα, είχα και... "like"!)

Στο «χαίρετε», βέβαια, έκανα απλά – έτσι για την ιστορία - την μεταφορά εκείνων των τοποθετήσεων μου.

Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα...  Χαίρετε, και πάλι χαίρετε! :D

Καλή Κυριακή, καλό εκκλησιασμό! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια: