Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Αρχιμανδρίτης, έτσι για… Πλάκα!!!

 


Ο Αρχιμ. Γαβριήλ Πλάκας, κοινοποίησε
(πριν από 22 λεπτά)

τον σύνδεσμο...

ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ - ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
www.youtube.com

Panagiotis Michalopoulos
Πολύ ψυχωφελές αυτό το τραγούδι που μας βάλατε να ακούσουμε σήμερα πρώτη μέρα της νηστείας της Σαρακοστής πριν το Πάσχα, πάτερ. 
Το τραγούδι αυτό που τελειώνει με τον στοίχο: 
«Έλα να πάμε ’κει που λες, που κάνουν τα πουλιά φωλιές. Έλα μου ’δώ μικρούλα μου, να ’γιάνεις την καρδούλα μου.»!

Panagiotis Michalopoulos
Τιμήσατε έτσι και την πιο αισχρή τραγουδίστρια που υπήρξε ποτέ, ...
αυτήν την βρομόστομη «παραδοσιακή» γραία, ...
την αλήστου μνήμης Δόμνα Σαμίου!
Μπράβο σας κ. Αρχιμανδρίτη!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν είναι παραδοσιακή η Δόμνα Σαμίου ή μήπως πρέπει να λησμονηθεί η παράδοση;ή μήπως δεν πρόσφερε η Δόμνα Σαμίου στην παράδοση;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αρχιμανδρίτης είστε κι εσείς;
Εσάς τους ανώνυμους αρχιμανδρίτες, η παραδοσιακή σας τραγουδίστρια, σας έχει στο στόμα της…

Με εκείνο το… «Πώς το τρίβουν το πιπέρι του διαόλου οι καλογέροι; Με τον κώλο τους το τρίβουν…»!

Ανώνυμος είπε...

χαχα όχι δεν είμαι αρχιμανδρίτης,ούτε καν ιερωμένος...όσο για το πιπέρι έχω την εντύπωση ότι σε κάτι άλλο αναφέρετε και όχι σε κανονικούς μοναχούς

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν αναφέρεται σε κανονικούς μοναχούς;
Μπα; Και σε ποιους αναφέρεται;
Και ποιοι είναι οι κανονικοί;

Και όταν η γραία τραγουδά «Το μουνί το λένε Γιώτα», σε ποια Γιώτα αναφέρεται; Σε κανονική γυναίκα, ή σε κάποιον (μη-ι-τροφόρο) μητροπολίτη με τέτοιο παρατσούκλι;